Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc samlesæt hvor?
  • #1   21. maj 2016 Alle sider der har med salg af mc at gøre. Dba. Facebook som har flere grupper. Veteranposten. Ebay. Her .

• #2   21. maj 2016 Problemet med papkasse projekter er, at det kan være svært at bedømme om alle de vigtigste ( og dyre ) deler er der .
    Alternativt , så køb en samlet cykel som trænger til en kærlig hånd . Det gør det lettere at overskue om alle dele er til stede .
    Hvis du vælger papkasse modellen , så sørg for at være grundig med at tjekke om alt er der .
    Happy hunting..... smiley
    KIM

• #3   21. maj 2016 Se mine annoncer...

• #4   21. maj 2016 Tja...
    Ofte så er det bare rent held at høre om et godt projekt.

Min erfaring er at det ofte, ikke altid men ofte, er folk der stadig mener at det er guld i en kasse de sælger, når der bliver lavet en salgs announce.
    Så de rigtige billige projekter, og dem som måske også bliver lidt personlige, er dem du finder frem til via nogen der kender nogen.

Mvh.

• #5   21. maj 2016 Har et fedt streetfighter projekt du kan købe billigt. Hvis du har int pm mig

• henrik n
    henrik n Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 16 Følgere: 2 Svar: 60
    #6   22. maj 2016 Kendte engang en fyr.Han er død nu ! Han startede med et tankdæksel,og endte op i at have en Dania komplet.Så det er kun et spørgsmål om tålmodighed og held.God jagt herfra...

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 360
    #7   22. maj 2016 I papkasseprojekter mangler der ALTID de dele der er dyrest og besværligst at fremskaffe.

Med mindre du selv kender modellen til bunds er det umuligt at overskue hvad der mangler.

Med internettet er det blevet lettere, så risikoen for (som jeg for 30 år siden) at stå med 3½ honda 3½ twin, hvor de samme dele er i stykker på de 2½ er blevet blevet mindre.

Kommentér på:
mc samlesæt hvor?

Annonce