487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

batteri græsslåmaskine batteri græsslåmaskine

da min gamle mor ikke længere kan starte den på benzin er det tid til hun skal have en på batteri over til hendes kolonihave
( der er ikke strøm der over)

støtte så på dette tilbud, men så kommer spørgsmålet om den er noget værd?

så en i har erfaring med eller hørt om?

https://www.bilka.dk/have/plaeneklippere/plaeneklippere-batteridrevne/blackdecker-akku-plaeneklipper-36v/p/100114282

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  batteri græsslåmaskine
  • #1   12. sep 2018 Desværre ikke. Men har gode erfaringer med Bosch’ Rotak 37 LI.

• #2   12. sep 2018 Hvad med en Makita?

Bedømt ud fra at jeg er slidt op inden batteriet er tømt, når jeg klipper hæk, så vil jeg antage, at de også holder længe, når man slår græs. Og med 2x18V på nogle af deres modeller, så gætter jeg på, at de holder rigtig længe på en enkelt opladning.

• #3   12. sep 2018 Ikke med Black og Bedækker dog.. smiley
    Har os’ en Bosch 37 på 5 år - og en natur grund..!! smiley
    Den æder det hele.. smiley
    Men mon ikke det er ca. Same - same..?? Der er vist kun to/tre bevægelige dele i sådan en..? smiley

Lille tip.. smiley
    er græsset højt (a’la over 30-40 cm) så slå først plænen i højeste indstilling i et hug
    (Om muligt smiley )
    De bruger mere strøm i laveste indstilling og med mange starter..
    Lad batteriet op til næste gang, når I er færdige..

• #4   12. sep 2018 Kunne godt være jeg skal se på sådan en bosch 37 der. Hvor lang tid kan sådan en svend klippe der opladning?

• #5   12. sep 2018 Tror B&B også r ok til prisen..
    Varighed afhænger af belastningen smiley

Nogle gange om sommeren kan vi slå alle ca 5-600 m2 i et hug, nærmest bare løbe det igennem.. smiley (pralerøv.! al løb foregår i gang!!) smiley

I WE var det langt og grønt, så der skulle konen gøre det a to omgange, med begge batterier i spil.. smiley (som man siger.. smiley )

• Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 10
    #6   12. sep 2018 Jeg har en Bosch 43 med to batterier. Pænt stor grund med græs. Har indtil videre kørt i 10 år uden bøvl, klingen kommer af hvert år og får en lille tur med vinkelsliberen, ellers er maskinen helt vedligeholdelsesfri

• #7   12. sep 2018 Har en Bosch Rotak 43 på 6. år og kan uden problemer slå min almindelige 600kvm plæne på de 2 medfølgende batterier.
    Er der tørt og kort græs, er et batteri nok, er det langt og fugtigt skal begge bruges.

Kommentér på:
batteri græsslåmaskine

Annonce