1.045 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Fucking lorte tyve!! Fucking lorte tyve!!

Så vil man lige ned og aflevere film i den lokale bloksmadre.... går ud til bilen og vil stikke nøglen i døren og låse den op..... hey, hvor er håndtaget blevet af? Nå, det er sikkert bare nogle fucking unger der ikke kunne finde på andet end hærværk.... går til den anden dør, der står åben og kigger ind..... radio mangler og tændingen er der ikke mere..... heldigvis tog de hverken de 15 cd'er eller de 10 ps2 spil der lå i bilen.....

Nogen der ved hvor man kan få en billig tændingslås og et billig håndtag til en golf 2 fra '85?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking lorte tyve!!
  • #1   5. jan 2008 Goddamn Assholes!!
    Håber du får styr på det igen.

• #3   5. jan 2008 Yep, hos en hugger!!
    Ellers bliver det nok for dyrt!!

Skide unger, skulle skydes!!

• #4   5. jan 2008 Fucking spadsere..

du kan købe de stumper her.

www.krogslund.dk
    www.hovwdiaudi.dk
    www.thansen.dk

• #5   5. jan 2008 du kan købe en hel golf af mig

• #6   5. jan 2008 http://www.hovwdiaudi.dk
    har det hele i viborg,

• #7   5. jan 2008 Da jeg boede på Nørebro fik jeg stjålet min bil TRE gange (inklusiv det som var i bilen) med ca 2 måneders mellemrum på den samme vinter.

En dag fandt jeg tilfældigvis en bedekæde (sådan en som nogle muslimer bruger) på fortorvet og hang den blot over bakspejlet (så den var meget synlig for andre udenfor bilen) uden, at tænke nærmere over det. Efterfølgende boede jeg det samme sted i flere år uden nogle former for problemer i den retning.

Den muslimske bedekæde virkede langt bedre end alarmer og ratlåse. Og jeg bruger den nu på 6 år og stadig har jeg ikke haft problemer. Det forhoplder sig desværre noget anderledes for en del naboer i området.

• #8   5. jan 2008 gedsted autoophug

• #9   5. jan 2008 Bonneville> Det var fandme et smart trick :o)

• #10   5. jan 2008 Hehe ja.

Og prøv så at læse artiklen her fra Berlinske Tidende: (link fjernet)

"Lederen af Danmarks statistik skriver og konkluderer at: Kriminaliteten for mænd af udenlandsk oprindelse var altså 38 pct. højere end kriminaliteten for alle mænd i befolkningen under ét".

OG:
    "Hvis vi korrigerer for aldersforskellene mellem disse grupper, når vi frem til følgende konklusion: Indvandrere/efterkommere under ét har et indeks for straffelovsovertrædelser på hele 241 mod 90 for mænd med dansk oprindelse".

OG hvis vi korrigerer for sociale forhold:
    "Hvis vi korrigerer både for aldersforskelle og for sociale forskelle, falder kriminalitetsindekset for ikke-vestlige indvandrere/efterkommere til 124 - en stor reduktion, men langt fra en udjævning. Efter denne beregning er straffelovskriminaliteten for indvandrere/efterkommere med ikke-vestlig baggrund, altså 24 pct. højere end for befolkningen under ét".

OG efter endnu en korretion:
    "Hvis vi også korrigerer for sociale forskelle, resulterer det i et indeks på 143 for mænd med ikke-vestlig baggrund. Korrigeret for såvel alder som sociale forskelle er voldskriminaliteten for mænd med ikke-vestlig baggrund altså 43 pct. højere end for alle mænd i befolkningen under ét.Der er således ikke tvivl om, at indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlige lande begår straffelovskriminalitet og især voldskriminalitet langt hyppigere end personer med dansk oprindelse".

Nu venter jeg så bare på klogeÅges indlæg, som altid handler om at nedtone problemerne muligvis tilsat den sædvanlige berøringsangst for at omtale disse.

• #11   5. jan 2008 Bonneville >> Tror ikke du skal være bange for en klogeåges indlæg... Tal og statistik er så dejlige og uomtvistelig stærke argumenter at enhver må kunne forstå det smiley

Jeg behøvede så bare ikke statistik for at konkludere at indvandrere er så meget mere voldelige.

• #12   5. jan 2008 Har haft indbrud i min tidligere bil hele 7 gange på 5 år, mens jeg har boet i Aalborg, hvor der aldrig er blevet stjålet noget men kun begået hærværk eller ødelæggelse i forbindelse med forsøg på at "tyvstarte" (den fandt jeg lige selv på) den. Hver eneste gang har det været for egen regning eller med en selvrisiko på en 7-10.000 kr. Politiet kan/vil ikke gøre noget ved det. Den værste/dyreste gang, var da de havde splittet hele tændingen af og rykket hele rattet af i et forsøg på at bryde ratlåsen. Der skulle ny ratstamme til og det hele.

K.

• #13   5. jan 2008 uden at skal virke racistisk ,så ville danmark være et fredeligt sted helt uden indvandrer, jeg kan ikke forstå hvorfor de opfører sig sådan ,der er da ingen danskere der stjæler, laver hærværk, voldtagerpiger, laverballade i deres hjemlande, og her betaler vi for at de kan få en uddannnelse, et sted at bo ,fri til at gøre som man vil , inden for lovens grænser, men det er nok der det går galt ,

• #14   5. jan 2008 Mikael (Tønder):

Nope du. Jeg er på vej ud af døren for, at Bowle sammen med mine forældre og søstre.

God aften til i andre herfra.

• #15   5. jan 2008 Theis Sur røv . .
    Og som sagt overfor, så er det en hugger plads, du skal lede på . .. .. . . fuck ærgerligt at du ikke fik fat på dem..

Jeg er godt nok træt af folk der ikke kan holde deres finger for sig selv... Bare det at når man skal noget, så skal man tænke på , på hvilken måde man efterlader sine ting, hele tiden skal man tænke på det, Skal man i bio en sommer aften ,så skal man have 5 stk låse med på sin bil eller mc .. alt skal pakkes ned og gemmes væk, ellers så skal det tages med ind i biografen osv osv .. Og Hele tiden høre man om nogle der har mistet deres ting, enden fra hus -lejlighed- bil- mc- osv osv.. man burde måtte gå hårdt til værks mod de røvhuller...
    Man skal også bruge tid og penge på alarmer extra låse bare for at få LOV til at beholde ENS egne ting .. . .

fuck jeg er træt af tyveknægte . .

Bonneville
    Der er ingen tvivl om at du har fat i noget der, om folk kan lide det eller ej, det er sku bare sådan det hænger sammen....

Nå det så er sagt..

så ville jeg blive meget ked af at skulle klæde min bil eller mc ud med turban eller ligende for at være i fred....

Mvh

• #16   5. jan 2008 Jeg vil gi TOM A 110% ret.
    Havde vi opført os sådan i deres land, var vi blevet henrettet ved stenkast.

• #17   5. jan 2008 de danske love er bare ikke stærke nok der var jo engang vi havde henrettelse i danmark og arbejds lejre...

• #18   5. jan 2008 Det skal lige siges at i den lille landsby jeg bor i, er der ikke indvandre eller nydanskere eller ??.... Det er har sikkert været nogle stive knægte der har siddet for længe på tanken og ville ud og køre en tur.... De har INTET taget af værdier i bilen, utroligt heldigt for mig.... Men nu skal jeg jo så med offentlig transport, og det er den mest nederen måde at blive transporteret på.....

• #19   5. jan 2008 Tag en tur i Thansen.. Det koster ikke en skid der...

• #20   5. jan 2008 De har det bare ikke.... ihvertfald ikke hva jeg kan finde.... Men det må da være billigere at finde det brugt... Så det må jeg gøre i næste uge....

• #21   5. jan 2008 prøv den lokale ophug... har har sikkert stumper til g2

• #22   5. jan 2008 Hehe. Nå bowling er slut og kloge Åge er stadig helt stille. Gad vide hvordan han nu vil forsøge at forsvare og bagatelisere "indvandrere fra ikke vestlige landes" (hovedsagligt muslimers) kriminalitet.

Kommentér på:
Fucking lorte tyve!!

Annonce