782 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 69 Svar

Kulturberigelse!!! Kulturberigelse!!!

Kunne jeg ville jeg gøre alle de danskere der elsker og forsvarer tilstrømningen af "kulturberigere" ansvarlig..

Det samme gælder for de danskere der bevist forsøger, at nedtone den massive kriminalitet "kulturberigerne" står for..

Men som vanligt har det ingen konsekvenser for de danskere der byder kriminelle og utilpassede "berigere" velkommen her til landet...

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11411430.html?forside

Hilsen
Bonneville.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af grafitti 5.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 65 kvadratmeter, lister, døre og dørkarme, gulve, skabslåger, vaskeskab og vinduer 1.500 kr.
  • Tage 5 loftlamper ned ifbm flytning 560 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • LE fejl på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.146 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kulturberigelse!!!
  • #1   1. maj 2008 De er så usle og feje at et nakkeskud er for godt til dem.

• #4   1. maj 2008 Jeg tror ikke at der er mange som bevidst nedtoner kriminalitet. Nogen forsøger måske at indtage en lidt mere nuanceret holdning til problemet.

Og hvis vi først tillader skydegale jubelracister at de kan bære våben er vi ikke langt fra lovløshed.
    Iøvrigt...At begynde at skyde på mennesker som man mener er kriminelle er vel næppe i tråd med den civilisation vi ønsker, er det?

• #5   1. maj 2008 Har ikke så meget at tilføje.. Du/I kender min holdning... Så jeg venter bare på, at der kommer en eller anden form for mobilisering, mod det "pak"
    Mvh

• #7   1. maj 2008 Jeg ønsker ingen tilstrømning af "berigere". Alligevel må jeg og ligesindede hver dag forholde os til deres kriminalitet.

Dem der ønsker "berigere" burde mærke en konsekvens hver gang deres elskede "berigere" begår kriminalitet. En konsekvens der står mål med kriminaliteten -både hvad angår økonomisk og grovheden heraf.

Men som før nævnt er jeg træt af, at se et moderne samfund som det danske være tolerent overfor en helvedes masse intolerente "berigere" her i landet..

At se det danske samfund yde massiv ulands hjælp til arabiske lande der samtidig står og brænder vores flag af og usteder dødstrusler mod danske indbyggere.

Totalt hul i hovedet...Mener jeg..

MIchael K.
    Alle dine platte venstreorienterede beskyldninger om racisme mm. overfor for mennesker der har en anden holdning en du, kan du for min skyld stikke op, hvor solen aldrig skinder..
    Mener jeg...

• #8   1. maj 2008 Fuck hvor jeg hader når du bruger det ord kulturberigere

Men det er jo sikkert også meningen........

OG

Endnu kan man se forskel på de kulturberigere og os andre... men om nogle genartioner når de har spredt deres afkom blandet med os andre ( MÅ det ej gå sådan ), ja så bliver det sku ikke nemmer at se forskell.... de bliver jo lidt bleger for hver gang de finder en hvid at yngle med .. og de bliver tilgengæld også en del merer syge og total skide lige glade med alle andre . .

• #11   1. maj 2008 Bonneville
    Jeg vil nu ikke kalde mig venstreorienteret. Måske er jeg lidt plat, måske..
    Men det er helt korrekt at jeg nok har en anden mening og det må da være ok, ik?
    Jeg mener, hvis du skal have lov til at holde dine holdninger der hvor solen skinner, kan jeg vel også have mine der.

Er du også en af dem, som er bange for at møde en tørklæde-klædt undertrykt kvindelig arabisk sharia inficeret dommer en dag?

Jeg tror ikke at folk som sådan ønsker dine "berigere", men vi har vel lov at mene at der kan og skal være plads til alle danske statsborgere, også når de dummer sig?

• #12   1. maj 2008 Michael K
    Eller som Admiral Nelson, fra den engelske flåde i 1808 sagde, jeg kan intet se, og satte kikkeret for det blinde øje.. Dem du er fortaler for, er jo netop jubelracister, og de går allerede med våben.. hvor meget lov og orden er der lige i de boligkvarter hvor de kulturberigede bor??? Så er det vel ikke for meget, at vi Dansker kunne få en frossen rød pølse, at forsvare os med.. Men det er vel at krænke deres religion, at slå dem med dødt svine kød.

• #13   1. maj 2008 Triko
    Du venter en mobilisering...
    Start den selv - der sidder en flok tosser ude i Greve som gerne vil hjælpe

• #14   1. maj 2008 Triko ha ha ha ha ha

sæt svine ind mod svine lol lol

• #15   1. maj 2008 Jepeper J:
    Hehe. Brugen af ordet er naturliogvis ironisk. De beriger os ikke, tværtimod.

Ordet opfandt den røde lyshårede satan birthe weis i midt-firserne men hun mente det til gengæld.

Måtte den røde so stå til ansvar for den "berigelse" der senere fulgte. Men nåh nej. Som vanligt tjente hun blot penge på hendes holdning (selvom det senere viste sig at hun tog gruligt fejl) og konsekvenserne kan hun sikkert heller ikke mærke oppe i Nordsjælland.

Konsekvenserne mærker specielt de mange ofre for volden og den massive kriminalitet mange gange, hver eneste dag.

• #16   1. maj 2008 Michael....

Træk hovet op af strudsehullet og nap en mundfuld frisk luft..... du bliver overheldet inden om..... før du ved af det er du taget med bukserne nede.......... det gå stærkt dette her galskab....

• #17   1. maj 2008 Hvis jeg måtte bestemme noget, så blev det sådan at, de kulturberigere der yder vold/trusler/rabiate handlinger til det danske land, blev udvist på stedet, sammen med deres onkler/tanter/mostre/fætre/kusiner/mor/far/geder og høns - for så ville ingen af kulturberigerne "turde" gøre andet end det der tjente deres bagland bedst - og det ville være at holde deres sti ren......

- Og kom ikke med påstande om danskere der gør dit eller dat, for de er hjemmehørende her i landet - og dem må vores eget retsystem så selv klare.

- Vores fine land er på vej direkte mod afgrunden, og lovløsheden vil stige, desværre ;0(

• #18   1. maj 2008 Der er intet og stille op med de aber. de forstår ikke en meter DANMARK er et stort tag selv bord. Hvis de bliver fanget skal vi jo betale for fængselsophold i flere år og den dag de kommer ud starter det hele forfra igen med røverrier og mm mere ........... Velkommen til danmark

• #19   1. maj 2008 Bonneville .

det er jeg totalt med på at det er med det i mendte..... men det er utrolig som det pisser en af dette lorte udsagn.......

og
    ja fru W ... den store røde skum skede skulle have en..... op i

• #20   1. maj 2008 Michael K
    Er meget i tvivl om hvem de største tosser er? Dem i Greve eller De radikale ind på borgen... Hende Vestager... Er da noget af det mest åndsforladte kvindemenneske der er i dansk politik.. Så i mangel af bedre så nupper jeg ham i Greve.. Selv om han giver mig kvalme..

• #21   1. maj 2008 Michael K.
    Du må naturligvis ha dine holdninger. Hvad jeg opponerer imod er at du bruger ordet racister om dem der har en anden hoildning end du..

"berigerne" kæmper blot for deres religion og traditioner. Det er sådan set naturligt og forståeligt..

Det virkeligt ulækre er at der findes mennesker (som du?) der tilsyneladende er parat til, at forære det bort (som vore forfædre har knoklet for at opnå) til kriminelle blot for, at tækkes "berigerne" eller i konfliktskyhed overfor "berigerne". Snart ryger velfærdssamfundet samme vej..Nåde du, at få din skolegang, uddannelse, kontant hjælp, pension, læge hjælp osv osv..

Jeg håber vore børn får samme muligheder som os men jeg tvivler desværre stærkt på det...

Med tilstrømningen satte de røde svin noget igang der på sigt vælter Danmark og kaster os ud i krig...

• #22   1. maj 2008 Ja,men løsningen er nær ; www.siad.dk
    Vi er efterhånden mange der ikke gider høre mere lort......Feel free to join us !!!

• #23   1. maj 2008 Lige nu sidder vi og smovser os i god mad, gode boliger, gode jobs og en sund økonomi (selvom mange berigere ikke yder, tværtimod).

Den dag hvor krisen kommer og vi danskere virkelig for alvor må kæmpe for vores eget, så er jeg sikker på, at rummeligheden fra mange af de "røde" overfor "berigerne" slutter.

Spørgsmålet er så blot om det til den tid er for sent, at kæmpe for alvor for Danmark og vore børns fremtid....

• #24   1. maj 2008 Hvem sagde først racist, faktisk lidt pudsigt

• #25   1. maj 2008 Vær en del af problemet, eller vær en del af løsningen.............Igen ; Feel free to join us.

• #26   1. maj 2008 Bonneville
    Du kalder mig pr. automatik for ventreorienteret fordi jeg har en anden holdning end du har...
    Hvad er du er så bange for?
    Hvorfor tror du at jeg er parat til at forære det hele væk (hvad det så end er)?
    Jeg har fået det støtte jeg har brug for, jeg betaler skat og bidrager til at alle andre kan få støtte. Alle helt fra de arbejdsløse hængerøve af dansk og arabisk afstamning til den enlige mor i Nordjylland.
    Et velfærdssamfund defineres ikke ved hvad du som folkedansker kan hive af det, men hvad samfundet kan rumme. Du vil gøre velfærdssamfundet til egoistsamfundet.

Og det med krigen...helt ærligt, du er sgu klogere end den slags platheder og skræmmekampagner a la Camre.

Ellers så tag med Triko til Greve og join op med de helt ægte danske forbilleder der.

• #27   1. maj 2008 http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-9968961.html

ingen hyler her smiley

• #28   1. maj 2008 eller her

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11410251.html

• #29   1. maj 2008 eller her

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-9872602.html

• #30   1. maj 2008 eller her

http://nyhederne-dyn.tv2.dk/krimi/article.php/id-10212083.html?ss

• #31   1. maj 2008 eller her

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-10694882.html

• #32   1. maj 2008 kanon side

• #33   1. maj 2008 eller her

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11411272.html

• #34   1. maj 2008 KIM R - GISP ! Prisen på 5 i 12 er jo det same som jeg betaler for et års medlemsskab i "Brande MC Hedetourerne" - kan du give os mængde rabat herinde på Galleriet ?
    - Forstod jeg det rigtig med Asger Åmund - har han meldt sig under koranen ???? Æv - det må jeg have fejl-læst eller ????

• #35   1. maj 2008 LOL Michael..
    smiley

• #37   1. maj 2008 rasmusa (thisted) - Gætter på at Michael Grauballe vil forsvare nogle her ! ! !

• #38   1. maj 2008 Grauballe:
    Svaret på dit spørgsmål findes i indlæg nummer fem (jubelracister) her i tråden..

At du henviser til andet kriminalitet gør det da ikke bedre. Er du i tvivl viser enhver statistik at "berigere" fra ikke vestlige lande (hovedsagligt muslimer?) er langt mere kriminelle en danskere generelt..

(link fjernet)

Undersøgelsen er fra 2004 og alt tyder på at det kun er belvet væerere ind til idag..

• #39   1. maj 2008 nææ Helle

Jeg vil skam ikke forsvare nogen, det er ikke min opgave.

men de kloge hoveder med de skarpsindige betragtninger og udtalelser forstår sikkert min lille hentydning, ellers er mine anelser skam bare bekræftet smiley

• #40   1. maj 2008 Grauballe,
    Føl dig bare bekræftet....
    Jojo...alle bange anelser holder stik

• #41   1. maj 2008
    Helle, han har meldt sig ind i trykkefrihedsselskabet, som er islamkritisk.

Og han siger samtidig, at han skelner skarpt mellen religiøs islam og politisk islam.
    Så han har altså ikke fattet en meter alligevel.

• #42   1. maj 2008 Michael Grauballe 2 :
    Det er da bare en opsummering af den kriminalitet der er foregået.. Der er jo både danskere og Berigede imellem.. Så de link er ikke en skid vær..Find noget bedre...

• #43   1. maj 2008 Og her en udtalelse fra en politiker jeg mener er tæt på landsforræder:

"Indvandrerproblemet er i virkeligheden ikke noget der bør kaldes et problem. Hvad er 2.700 mennesker i forhold til hele den danske befolkning? Ingenting! Men der er nogen som tænker: 'Det har vi ikke råd til.' Men det har vi.
    Anker Jørgensen (Socialdemokratiet), Ekstra Bladet 15/3 1985".

Year right!! 2.700 indvandrere i 1985. Idag tæt på en halv mill (500.000) indvandrere. Hvor naiv har man lov at være?

Jesus fucking chriest!!!

• #44   1. maj 2008 Bonneville

OK til din linie 1.

Resten, det er absolut ikke et forsvar af hverken den ene eller anden gruppe af kriminelle, og enhver kriminel handling skal straffes.

Og ja den stigende kriminalitet er et problem, og en forråelse af samfundet er generelt et problem, jeg har ikke løsningen, men det er der heller ikke andre her i indlægget der har.

• #45   1. maj 2008 Triko

Beklager ja det er en opsummering, men hvad er den store forskel.

• #46   1. maj 2008 PS Triko

Undskyld jeg ikke læste dit sidste indlæg korrekt, du gir selv svaret smiley

• #47   1. maj 2008 Michael Grauballe 2 :
    Hvad er pointen...???

• #48   1. maj 2008 Grauballe: "jeg har ikke løsningen, men det er der heller ikke andre her i indlægget der har".

Jo da.
    Udvisning til alle "berigere" som begår kriminalitet også selvom det er førstegangs kriminalitet.

Total stop for al indvandring fra ikke vestlige lande..

Iøvrigt er det også din med forsvarere Mikael K der først taler om nazisme (se indlæg nummer tolv) om de mennesker han ikke er politisk enige med..

Iøvrigt mener jeg at de som vil forsvare Danmark og vore børns fremtid er helte. De danskere som slikker kriminelle "berigere" i røven er det modsatte og er landsforrædere.

Jeg vil ønske, at de berøringsangste får deres velfortjente straf når danskerne har fået mobillisret sig (for et bruge Trikos ordvalg). Straffen skal være den samme som stikkerne der hjalp tyskerne fik dengang vi (også) blev forsøgt besat.

• #49   1. maj 2008 Michael Grauballe - Okay, men det er det jeg læser ud af din metode her -ved at du smider 1000 link ind ;0(

- Jeg ved nok at, jeg ville både være flov og skamfuld, hvis jeg stod ansigt til ansigt med mit eget spejlbillede og sagde: Helle, jeg mener (efter mange slidsomme år sammen) at "kulturberigerne" og vi danskere passer perfekt sammen - som hånd i handske - som sofa til stue - som dyne til hovedpude - som pære til fatning - som blomst til vase - som shampoo til hår - som.......................................................................................................................................................................................................................................................................................... så ville jeg jo bedrage mig selv i min inderste sjæl

• #50   1. maj 2008 Jeg er sikker på at der sker alvorlige ting når vi får mobiliseret de danske styrker.
    Uha da, håber der er øl, så mobiliseringsstyrker kan holde gejsten oppe.

Kæmp du danske helt, for dine og mine børn, din og min hustru. For vores ret til at være danske.

"Min navn er Gunther, men folk hernede kalder mig Otto..."

• #51   1. maj 2008 Steffen (Århus) M - Okay - tak, så er jeg med igen ;0)

Michael K - ???

• #52   1. maj 2008 Hehe, Mikael K..
    Du er nu en sjov lille en..:o)

• #53   1. maj 2008 Ja, jeg er sgu sjov.
    Men ikke venstreorienteret eller lille...

• #54   1. maj 2008 Udvisning:
    Er da en mulighed der skal og osse bliver brugt, men samtidig er man vel nød til at se på personen og personens baggrund i landet, vi praler jo af at vi lever i et land og demokrati hvor vi alle bliver behandlet ens i forhold til lovgivning og straf, det vil sige hvis vi udviser fra en ende af har vi nedlagt en af de værdier vi som land står for.

Total stop for indvndring fra ikke vestlig lande;

Det vil sige vi samtidig har fravalgt muligheden for at få tiltrukket resource stærke personer til landet, samt muligheden for at tiltrække arbejdskraft til landet udefra, vi er i en situation hvor vi ikke har det antal hænder der skal til. Jeg er dog enig i at der skal evalueres kraftigt på mulighederne for at komme ind, sådan at vi får det ind vi har behov for

Omkring forsvar Michael K:

Klarer han vel fint selv :-),

Omkring dem som forsvare landet er helte:

Jeg ved ikke helt hvad og hvem du hentyder til, de ægte helte er dem der forsvarer demokrati, frihed (i mine øjne)

De berøringsangste:

Den peger lidt begge veje, berøringsangst er vel osse dem der graver skyttegrave og fører krigen derfra.

Indimellem ville jeg hellere tage den her ansigt til ansigt, så var man fri for ytringer uden indhold, som en del af indlæggene i den her tråd bærer præg af, og som er de "nemme" og billige at fyre af,

• #55   1. maj 2008 Vi kan sagtens udvise alle kriminelle udlændinge, uden at forskelsbehandle nogen.
    Vi skal bare have en lov der siger, at når man begår kriminalitet, bliver man sendt til det land man er statsborger i, såvel dansker som udlænding - ens for alle.

Totalt stop for indvandring fra ikke vestlige lande, synes jeg er forkert. Vi kan ligeså godt sige tingene ligeud, og indføre stop for indvandring af muslimer.

• #56   1. maj 2008 Steffen.

Enig..

• #57   1. maj 2008 Her forleden var jeg i en sag ift. mit job.

En ung muslim havde siddet i asyl center og da han fik asyl gik der 20 dage så, havde han allerede den første voldsigtelse...

Muslimerne skider da på os vantro danskere og vores land. Det handler blot om at få del i de goder vi har skabt uden deres hjælp.

Danmark (europa) bliver udnyttet og misbrugt af "berigerne" fordi vore lovgivere -og muslim elskerne lader dem udnytte os..

• #58   1. maj 2008 - ahmed hansen - Er det ikke dig/jer der er nogle "jammer hoveder" - ellers var I vel ike kommet og banket på vores dør, til "smørhullet" hvor der engang flød med mælk og honning - indtil vi åbnede døren - så var det sku sket ...... Muhaaahaaa

• #59   1. maj 2008 K4 !
    Selvfølgelig har ahmed en motorcykel.... ellers også, har han i morgen tidligt.. Send ham lige en pm.. hvad for en han skal komme på.. ;o))

• #60   1. maj 2008 Skræmmende læsning...

smiley

• #61   1. maj 2008
    I stedet for at flæbe over det dansk samfunds "uretfærdige behandling af folk med sort hår", var det så ikke en idé at spørge sig selv: hvorfor er det danske samfund mon sådan?Kan det tænkes at det skyldes usædvanligt mange dårlige erfaringer, som nolge af de "sorthårede" påfører danskerne, og det smitter af på de gode "sorthårede" fordi mennesker har en tendens til at generalisere? Er der så mere konstruktivt at hoppe med på hylekoret, eller skulle man måske prøve at tale en adfærdskorrigerende samtale med personer inden for egen kulturkreds, der bidrager til det dårlige ry? Om ikke andet, så for ens egen skyld.

• #62   1. maj 2008 -ahmed hansen - ER DU HOPPET IND I TRÅDEN FOR AT TRUE NOGLE HER ????

• #63   1. maj 2008 - ahmed hansen - Ja fakta - rema 1000 - netto og aldi, det er så vældig gevaldig ;0(

• #64   1. maj 2008 Sidder du i tremme-ly... Så kan du jo ikke engang komme til træf.. ;o(( Sidder du inde for at stjæle motorcykler? Hvad er det som vi roder os ud i som vi ikke kan komme ud af.. Det vil jeg meget gerne du uddyber..

• #65   1. maj 2008 "Viden er magt"...
    Kast et "dusin" link, og citere en udtalelse 80`erne, så er det den skinbarlige sandhed. Og så lige ønske at en kriminal handling skal gå ud over en "ægte" dansker, for lige at understrege at så kan de lære det, og så tilsat en gang intetsigende retorik.
    Lad os virkelig blive skræmte
    Det er jo er en "propaganda" form der historisk set, har kunne forføre hele nationer.

Og for at det ikke skal misforstås, det link som tråden starter med, er skræmmende ligesom alle de andre mere eller mindre kriminelle handlinger der begås.
    Heldigvis er det så vidt jeg ved, ikke kriminelt at have en menig

• #66   2. maj 2008
    @ Søren

"Heldigvis er det så vidt jeg ved, ikke kriminelt at have en menig"

Jo, det er det der hvor Islam hersker, - det gælder også visse steder i Danmark.

• #67   2. maj 2008 - ahmed hansen -

Ha ha.. Bad guy.. hvem er det der sidder der og gemmer sig bag skærmen..? intet i profiloplysningen ingen billeder ikke en skid.. Det er sku da dig der ikke tør stå frem.. dig der er et lille menneske bag en stor skærm.. Hyg dig.. Har allerede brugt for meget tid på dig..

• #68   2. maj 2008 Nå, ja Steffen, nu kommer jeg ikke så meget i de kredse. Men hvis det skal udpensles så gør jeg da gerne det:
    Så vidt jeg er bekendt bliver man ikke krimininaliseret, i henhold til Dansk lov, for at have en menig.
    Måske lidt frækt af mig at skrive det sådan, men åbenbart kunne nogle forledes til at tro, vi havde fået en anden lovgivning, som gælder visse steder.

• #69   2. maj 2008 Michael Grauballe 2 :
    ?????

• #70   2. maj 2008 En lille "stikpille" vedr. profil anonymitet smiley

ikke andet

• #71   2. maj 2008 Michael... man behøver da ingen fjender .. hvis man har dig som ven....

• #72   2. maj 2008
    Søren, du kan roligt regne med at I Gellerup, Vollsmose og Mjølnerparker gælder der en helt anden lovgivning end i resten af landet, især indenfor familieret, erstatning og love for moralsk optræden, der slet ikke er lovgivet om i Danmark.

• #73   2. maj 2008 LOL du kan jo smide en venneansøgning, :-), hvis du mangler fjender eller venner, lidt en helgardering

• #74   2. maj 2008 LOL God værksteds humer ... lol lol

• #75   2. maj 2008 Humoren ka ingen tage fra os, og imorgen skinner solen

tak for hyggen, og lad os få nogen kilometer på tælleren imorgen

Kommentér på:
Kulturberigelse!!!

Annonce