1.287 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Jeres Vinterprojekter? :D Jeres Vinterprojekter? :D

hey alle

Nåå det er jo efterhånden ved at være tiden til at alle cykler er indenfor o.s.v

Hvad er jeres planer med jeres cykler? hvis i har nogen smiley

personligt skal der skiftes blink bagved og rykkes ned ved nummerpladen, samt nye greb gearpedal og div små ting smiley

I må have en god vinter..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres Vinterprojekter? :D
  • #1   12. nov 2009 Ikke det store. Skal have en grundig rengøring. Nye baghjul lejer. Og skæres lidt i bagskærmen så jeg kan få tilpasset et undertray jeg har haft liggende i et par år..

• #3   12. nov 2009 Jeg købte i sommer en vfr 750 fra 90´.
    Jeg tror den har det rimeligt godt mekanisk , men kosmetisk kunne det bestemt være bedre. og så er det jo rart man har plads til den ... inde i stuen smiley

• #4   12. nov 2009 Så er der lidt gang i den hos folk vinteren over smiley

Glæder mig allerede til næste forår.. nåede kun at have mc i ca 2mdr inden den blev stillet til vinter opbevaring smiley

• #5   12. nov 2009 Skal have ordnet.
    nye tændrør
    nyt kædekit
    Nye forbremser
    også skal jeg have skiftet den ene forgaffel ud samt nyt olie i den anden

Det er vidst det jeg mangler før cyklen er iorden igen smiley

• #6   12. nov 2009 Spada'en skal pudses op så den er klar til en ny ejer til foråret.

• #7   12. nov 2009 Hondaen er ved at få den store tur - så den er klar til den nye ejer ( eller én ny ejer, hvis han skulle falde fra ) der skal skiftes diverse kabler, koblingsarm, have en gang med pudsekluden og så skal elnettet smukseres lidt. jeg skal så ud og have en ny maskine + jeg overvejer at købe en skruemaskine til vintermånederne.

Men jeg ser frem til et fantastisk mc år - 2010 bliver STORT!! på den ene eller anden måde...

• #8   12. nov 2009 Puha jeg skal ha malet mine magnesium fælge, samlet motor efter at jeg har lagt en zxrr close ratio gearkasse over i min zx9r motor, og så skal jeg lige have lavet en ny bagende men så er den vinter da hvist også gået;-)

• #9   12. nov 2009 tjaeh, skal have solgt fzr'en og have købt en baneged...og så har jeg en norton commando, som der forhåbentlig bliver penge til at komme igang med...

• #10   12. nov 2009 Apriliaen:
    -ny olie i gearkassen
    -den skal vaskes smiley
    -Skal have cylinderen af og checke om jeg kan nøjes med at skifte stempelring eller om der skal et nyt stempel til (den har ikke sat sig, så det er bare for vedligeholdelsens skyld).
    -Bremserne skal skilles ad og smørres. + ny bremsevæske
    - Der skal skiftes forgaffelolie
    -skift af kølervæske

Hondaen:
    -Skift af forgaffelolie
    -bremserne skal renses og smøres + ny bremsevæske
    -skift af kølervæske

Tror vist det er det smiley

• #11   12. nov 2009 Tja den gamle SV får en Öhlins gaffel med radialmonterede kalibre der kommer til at hænge i et par fede hjemmedesignede broer i flyalu og så får den Dymag kulfiberfælge med brembo alu/stålskiver med nye dæk, lsl fatbar med lsl riserer, nye stålarmerede slanger hele vejen rundt, så bliver der selvf rettet et par andre småting + en grundig rengøring

Min 400 Four er under en komplet renovering så jeg har nok

• #12   12. nov 2009 For første gang i min motorcykel karriere slipper jeg for at skifte motor eller renovere motor. I år skal jeg bare lige ha tætnet et bundkar og ha tjekket bremser og et nyt bagdæk kommer jeg nok ikke udenom. Ellers har jeg en undertray til at ligge som jeg gerne vil have på i vinter. Men men men jeg har også en bil der skal ha en kærlig hånd her til vinter plus mit motorcykel værksted er ikke færdig endnu så der er sku nok at se til.

• #13   12. nov 2009 Mange fede ting i skal have gang i smiley

Nogen der ved hvor man kan få en baglygte som er hvid til SV´eren?

• #14   12. nov 2009 min cbr er skilt skal males og laves div små ting om..så den er spilttet ad

min crf er også skilt den skal have ordnet motor også skal stel osv males

min suzuki ls bliver skilt og malet så den er klar tilsalg til foråret til lidt højre pris..

også har jeg en cbr 900 jeg skal hjælpe en kammerat med at lave tip top...

ellers ikke rigtig nogen projekter

• #15   12. nov 2009 V-strom'en skal have nyt bagdæk og kædekit, et par nye tændrør og så en polish!
    Kawa'en skal blot have en bagagebærer afmonteret og så et par nye gummihåndtag! Så må vi se, om den bliver lettere at sælge til næste år!

Så alt i alt, en dags arbejde! Det bliver en kedelig vinter. Godt, at alkohol er opfundet!!

• #16   12. nov 2009 har allerede overstået mine:

Nyt kædekit
    nyt luftfilter
    ny olie+filter
    opgradering af instrument fra analog til digital.
    ny kædeskærm
    nye bremseklodser

hvad dælen kan man så lave?
    ....glo på damer på nettet *SS*

• #18   12. nov 2009 Har næsten lige fået cyklen. Men skal vist kun ha den gjort seriøs ren, og ha monteret hvide blink for og bag...

Men så har jeg så et hotrod projekt jeg skal ha lavet færdig inden maj smiley

• #19   12. nov 2009 lidt mere carbon og så montering af en pc 5 og indkøring hos FV motor
    er noget spændt på resultatet

• #20   12. nov 2009 Nåh ja, så havde jeg også planlagt, at smide en led-baglygte på V-strom'en, men den blev stjålet af en, formentlig, velmenende postmedarbejder!

• #21   12. nov 2009 og måske en omgang quickshift....... bare surt de ikke laver det til min endnu

• #22   12. nov 2009 skal have lavet den til naked-bike i stedet for kåbe sykel, så der er en del der skal flyttes, og noget el der skal laves om og andet spedo, fjedre for, længre justerbar dæmper bag, og bredt styr.
    Og så bliver den nok helt sort, glæder mig allerede til foråret når der skal køres igen.

• #23   12. nov 2009 skal have skiftet dæk og leget lidt med udstødningen. og lidt diller daller her og der... og en ny forskærm... hvis jeg får tid.

• #24   12. nov 2009 Skal ha' kigget på forgaflerne, skiftet klodser for og generelt ha' pudset og kælet for sommerdyret. Vinterdyret skal konstant ha' olie, men ellers er den vist klar til vinteren. Gad godt jeg havde råd til at: skifte kobling, renoveret topstykke, skifte oliepumpe, få omlakeret og meget andet... men det rækker finanserne ik' til pt.

Har forøvrigt stadig plads i garagen til vinteropbevaring i århus området. PM mig hvis det har interesse.

• #25   12. nov 2009 Jeg overvejer faktisk at pille min motor af, splitte den i atomer og gå den igennem. Hvis alt det folket skriver om vinteropbevaring inden-/udendørs passer, så må min maskine jo være gennemtæret, mine cylinderforinger rustet væk og min knastkæder sprunget i atomer:-)

..næh, den har kørt så langt, at der er et par tolerancer jeg vil have målt efter, og muligvis lidt lejer der skal skiftes, mens svinet er adskildt.

• #26   12. nov 2009 puha lige ha fundet de sidste 50k til at få min harley færdig

mangler lige forgaffel fremflyttersæt og styr smiley

og så skal jeg lige ha betalt afgift på min buell der mangler lige at blive monteret org udst så er den synet

kan bare ikk finde udaf om jeg skal betale afgift eller bygge harley færdig først ;S

og er der nogle der mangler plads til deres knallert. har jeg massere plads i nærhende af løgstør

• #27   12. nov 2009 SVinet står næsten som jeg vil have den så der skal ikke ske så meget:

Lakere tank, måske eger/fælge.
    Skifte tændrør.
    Kontrollere/indstille ventiler.
    Montere armerede bremseslanger.
    Og så lige skifte uld i mine Yoshi potter:)

• #28   12. nov 2009 puha smiley

1. nye bremsekalibere med skive ,for og bag
    2. ny bagfælg
    3. ny baggaffel og prograssive dæmpere
    4. lever action håndtag i stedet for seloniden og startknappen
    5. digital spedometer på styret
    6. tank fra en streetbob der har fået en kawasaki benzindæksel og tilpasset (svejser og en stor hammer)
    6. ny mindre batteri kasse , med matsort HD batteri
    7. næsten alt skal til pulverlak og have en gang silkemat sort
    8. tanken og skærmene skal være blank sort ... og hvis på tanken, som den er nu
    9. sikkert en del småting som man ikke lige tænker på smiley

motor,gearkassen og koblingen er helt iordne...så det bliver gjord ordentlig rent og lidt småting bliver malet

men er godt igang... den er sku dejlig nem at splitte fra hinanden

• #29   12. nov 2009 en grundig oppudsning.. der kommer et galleri senere

http://87.49.87.72/mcg/

• #30   12. nov 2009 Jeg skal have stillet ventiler. Også overvejer jeg at lave en ny bagende med en mindre baglygte stadig med det originale sæde. Og så må vi se hvad der ellers kommer til.

• #31   12. nov 2009 Jeg har skilt R6eren i antomer.

Motor,stel og fælge skal males sorte.
    Kåbe skal males sort, hvid og rød.
    Nye pakninger, tændrør, oliefilter,olie.
    der kommer DID kædekit, Galfer skiver + sinter bremse klodser, nye væsker,
    2 stk Pirelli Diablo dæk, KN filter + dynojet, nyt undertail og nummerplade holder, batteri. gaskabler. kommer til at stå som ny. alt bliver gennemgået smiley

• #35   13. nov 2009 Der skal bare hældes lidt benzin på en gang om ugen, kæden skal smøres og så skal den vel vaskes/smøres engang eller 2 i løbet af vinteren... Alt efter kedsomhedsniveau.

• #36   15. nov 2009 Min Gixxer skal forvandles til et ægte gade-monster.

- af med kåben
    - nye lygter, krydser fingre for jeg får råd (har øjne på et sæt PIAA 510 series)
    - sort performance wrap på udstødningerne (der er 2 nu, se de sidste billeder i profilen)
    - plov (måske med haj tænder)

Den bliver BAD!!!

• #37   18. nov 2009 JEG SKAL HAVE MONTERET NOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

God vinter

Kommentér på:
Jeres Vinterprojekter? :D

Annonce