491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

akrapovic kulfiber eller? akrapovic kulfiber eller?

Heysa.

Nogen her der har erfaring med kulfiber fra forskellige fabrikanter?

Har fået mig sådan en fin R1'er fra 2008. Og vil derfor ha nogle af de matsorte dele skiftet ud med kulfiber.
Carpimoto sælger det fra akrapovic, men den nogle meget høje priser. Hvis man leder andre steder på nettet kan man finde samme stumper til ca den halve pris..

Så mit spørgsmål er: Er der så stor forskel på kulfiber fra Akrapovic i forhold til andre ukendte mærker? Eller er det bare Akrapovic der tager ved i prisen fordi de er så "kendte" ? smiley

Eksempel: Akrapovic tank skjold koster ca 225 euro. Men kan fåes fra andre steder til ca 115 euro.

Nogen der har erfaring på dette punkt? smiley

Mvh Kristoffer Geisler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  akrapovic kulfiber eller?
  • #1   20. jun 2010 Nu kan jeg ikke lige udtale mig om hvad dine krav er, men kig min gamle Tuono som er spækket med carbon. Her fandt jeg ud af at der var meget meget stor forskel på kvalitet og finish. Front kåbe samt forskærm var prøvet fra flere leverandører inden jeg fandt noget der kunne bruges. Prøvede noget "billigt" fra ebay, det kunne IKKE anbefales. Prøvede sågar at få frontkåbe samt forskærm fra samme firma - her var der stor farve forskel, kåbe nærmest sort, skærm nærmest grå.
    Endvidere kunne jeg konstatere at man ikke bare lige kunne regne med billeder af "tingen" her tænker jeg på farve og finish. Herud over er det ikke sikkert at pasformen på de billige er for god, min ene forskærm skulle vrides en del, huller bores op osv. osv.
    Min overbevisning er at det carbon du snakker om fra Akrapovic er pas kram !! men det er jo en chance at tage at få noget billigere hjem.

Kommentér på:
akrapovic kulfiber eller?

Annonce