619 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
VT 500 CDI box VT 500 CDI box
Hej. Hvor går man hen når man har fundet ud af at sin honda vt 500 cdi box formentlig er gået kaput? Har fået et bud på 4000,- for en ny. Men det er lige dyrt nok.. Hvem ved hvordan det kan laves? Evt nogen der har et diagram over sådan en cdi?
0 synes godt om
maj 2011
Følger: 12 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.645
okt 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 144
maj 2011
Følger: 12 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.645
okt 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 144
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.130
PC08-20..... i '83 til PC08-23..... i '86 for de udroslede og PC08-30..... for den tyske '83 27Hk-udgave.
Karburatoren er stemplet VD6VA (WA for droslet) eller VD6HB (Canada) på siden af karburatorhuset lige over svømmerhussamlingen.
NB! '83-84 havde to ens CDI'er, cigaretpakkeformede med hver et kabel med multistik, reservedels nr. 30400-MF5-004 eller -771 afh af udgave(marked. I '85-86 havde en enkelt CDI, kvadratisk med et kabel med to multistik. 30410-MF5-771. I Honda's tradition 'kunne' CDI'en godt være mærket med (en del af) nummeret påstemplet, påmalet eller på en label.
Om de to typer CDI'er kan byttes må du nok opspore i et VT500-forum eller i værsketdshåndbogen.
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.130
Blot for en god ordens skyld
VT 500 CDI box