1.438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

lejeudtrækker indvendig hjælp ! lejeudtrækker indvendig hjælp !

hey alle !

er igang med at skifte nogle lejer i motorblokken på min ktm. og jeg mangler en aftrækker så jeg kan pille lejerne ud fra blokken. lejerne sidder i et hul så det er ikk noget man kan banke af.. ville høre om der var nogle der havde nogle gode ideer til at få dem ud eller om der var nogen i københavn omegn der evt havde en aftrækker man kunne låne ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejeudtrækker indvendig hjælp !
  • #1   8. jan 2013 kør ned på et værksted evt? de kan nok os hurtig køre det,

så kan du nok nøjes med og gi lidt til kage kassen smiley

• #2   8. jan 2013 Tá en stump gevindstang på ca 60 cm. I en str så møtrikken lige præcis kan gennem inderringen på lejet.
    Sæt en møtrik i begge ender, og en jern klump i mellem.
    Put møtrikenden gennem lejet og hold gevindstangen så den ene side af møtrikken er bag lejeringen, og slå nu jern klumpen mod møtrikken i den an den ende. Flyt for hvert slag, placeringen af møtrikken bag lejet.

Du vil nu stille og roligt slå dit leje ud smiley

• #3   8. jan 2013 Og varm huset op med en varmepistol eller lignende.

• #4   8. jan 2013 du skal bruge en expansionsudtrækker , den kan trække lejet ud

(link fjernet) , ellers fut forbi din lokale mcbiks , de ør have lignende værktøj på lager , nok låner de ikke værktøjet ud , men for en 50er til kagekassen kan de vel klare den for dig
    og du sparer tiden med at ødelægge den blok , det nye leje er nemt monteret med en anelse varme og pres

• #5   9. jan 2013 vil lige prøve det med møtrikken det lyder som en okay ide men det tager nok lidt tid smiley hvis ikk jeg kan det i morgen kører jeg på et værksted i spørg om de ikk lige kan hive de to lejer ud smiley det tager nok ikk mere end fem min med det rigtige værktøj smiley

• #6   9. jan 2013 har kigget på det fra biltema og det ville fungere perfekt. men er lidt for nærig til at købe det da jeg ikk regner med at få brug for det så tit smiley

Kommentér på:
lejeudtrækker indvendig hjælp !

Annonce