959 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ny motor - Startproblemer Ny motor - Startproblemer

Hej MCG
Nu har jeg efterhånden bøvlet et par dage for meget med at få kværnen til at brøle, så jeg mangler nogle gode råd.
Jeg har sat ny motor på GSF'eren, men den vil bare ikke som jeg vil..

Det eneste jeg har udskiftet er motor + starter.. MEN, når man kører på starteren, giver den kun gnist hvis man trykker 2-3 gange hurtigt og derefter holder knappen inde, men så bliver den også ved med at give gnist så længe man holder den inde.. (Og ja, jeg har tjekket tændingsboksen, og der er massere af gnister tilbage).

Det lyder jo umiddelbart som en løs forbindelse, men så er det jo underligt hvorfor den bliver ved med at give gnist når man holder den inde og den ikke mister forbindelsen der..

Batteriet er fuldt opladet, og rimelig nyt, så det burde ikke være problemet..

Desuden suger den ikke benzin ind, men man kan høre at den prutter en smule når den får lidt dieselstart..

Håber der er nogen der har lidt kyndig vejledning.

MVH
Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny motor - Startproblemer
Kommentér på:
Ny motor - Startproblemer

Annonce