635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Udstødning? Udstødning?

Hey.

Jeg har fået mig en Kawa Gpz 1100 fra 83. Den har jo en 4-2 udstødning på, som jeg overvejer at skifte ud. Jeg vil gerne have en 4-1 udstødning med en Mivv GP potte på. Selve potten er jo nem nok, men jeg synes, at det er svært at gennemskue, hvilke rør jeg lige kan få til at passe på den.

Kan i komme med lidt indsigt i sagen, og evt. lidt info omkring prislejer og hvad jeg kan forvente mht monteringen?

Jeg tænker at det vil være fint med rør i rustfri. Jeg har egentlig ikke lyst til at have chrom-rør, det bliver lidt for shiny.

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   6. apr 2014 Så er det nemmeste nok at finde en kleinsmed som kan lave det i rustfri til dig... smiley

Forvent ca en tusse i værste fald.

• #2   6. apr 2014 hmm.

hvis det er de originale rør du har på, og de er i ok stand, så syntes jeg det ville være synd at tage dem af, de er for fede.

syntes jeg .

mvh

• #3   6. apr 2014 hva med to potter evt??

• #4   6. apr 2014 Hvis du vil have noget rustfri og samtidig noget andre ikke har, kan du prøve at kigge på lenden.de Han har et rustfrit 4-2-1 som er rigtigt godt. Det har en suveræn lyd og giver mærkbart effekt. Der står det er til z900/z/1000 men passer også på din uden problemer. Jeg har selv kørt med et på en standard 1000, senere boret til 1200 og til sidst til 1400. Det virker og lyder virkeligt godt.

• #5   7. apr 2014 Tak for inputs. Jeg vil gerne skifte rørene, da to af dem har nogle små revner i bunden, og fordi de efterhånden har suget en del rustpletter til sig.

Jeg er ret besluttet på at jeg vil have en mivv GP på, så derved dur det fra Lenden.de ikke helt.

både fordi, at jeg gerne vil have en mivv potte på, og fordi jeg godt vil have udstødningen i venstre side fjernet, (kædesmøring, justering osv.) vil jeg helst have en 4-1

• #6   9. apr 2014 Nu har jeg kigget lidt på mivv gp carbon på ebay.. og de er jo lavet til stort set alle forskellige modeller, bare ikke gamle cykler...

Er der meget forskel på dem? smiley Hvad ville i sætte på en gpz 1100? Jeg har en smedeven der kan hjælpe med at tilpasse diameteren mellem rør og potte

Kommentér på:
Udstødning?

Annonce