1.012 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hyosung GT250R fra 08 med indsprøjtning. Hakker og sætter ud Hyosung GT250R fra 08 med indsprøjtning. Hakker og sætter ud

Motorcyklen køre rigtig godt når den lige er startet og stadig er "kold" efter at have kørt ca 10 km hakker den og under 4000 omdrejninger ca og trækker ujævn i lave gear (første og anden gear). Fx. i 3 gear og 5500 omdrejninger og giver bundgas er der ikke noget. Den holder også lidt ujævn tomgang og kan finde på at gå ud af sig selv eller hvis man giver den lidt gas for at sætte igang.

Håber i kan hjælpe mig smiley

Er det muligt at smide en tester på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung GT250R fra 08 med indsprøjtning. Hakker og sætter ud
  • #1   16. jun 2020 Hej få tjekket din dyser til sprøjt tændspoler tændrør er det i orden køre cyklen mvh jnbikes1.DK Jørgen Nielsen.

• #2   16. jun 2020 Tak for svaret, jeg prøver lige at skifte min TPS sensor, da den er lidt sjov med gassen. Kan Fx. holde gassen i frigear og så køre den også hopper mellem 4000 og 5000 og 2 sek efter køre den op og holder stille på 8000. Jeg tror måske det har noget med den at gøre, den skal jo have en lidt mere præcis blanding nede i de lave omdrejninger og så gør den jo bare hvis den få for meget luft og ikke nok benzin

• #3   20. jun 2020 min kones gjorde det samme, den fik to nye tændrør og problemet var løst.

• #4   20. jun 2020 Min 650r gjord noget i samme stil, fandt ud af den ene tændrør hætte sad lidt løs, fik det strammet op og nu køre den som en drøm.
    Tager 15 min at fix.

• #5   24. jun 2020 Hvordan strammer man dem op? Altså jeg har haft tændrørene ud og tjekke dem og hætterne og de ser fine ud. Tændrørene var lidt hvide

• #6   25. jun 2020 Nu har jeg kun kørt en tur i går aftes på 15 km og en tur i morges på 20 km, problemet med den hakker har ikke været der endnu. Jeg tror jeg fik løst det med 2 nye rør med et nummer højere i varmetal (Navn på tændrør: CR9E). Den er stadig lidt mærkelig med gassen. Tomgangen er blevet bedre, men ikke præfekt og er ikke gået ud endnu smiley (Ved ikke om det bare er sådan på den model, vi snakker om 100 rpm). Bare til info den her model har ikke en TPS sensor, som jeg skrev jeg ville skifte tidligere

Kommentér på:
Hyosung GT250R fra 08 med indsprøjtning. Hakker og sætter ud

Annonce