Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Led blink lys lyser ikke
  • #1   4. jun 2008 jeg har sat 2 sort ledninger sammen og en gul sammen med en sort og hvid

• #2   4. jun 2008 Prøv at montere de gamle, bare interimistisk, igen, og se om de virker med den lednings montering du har på de nye

• #3   4. jun 2008 humm det gamle virker skam fint, jeg har købt orginale stik, så jer ikke skulle ud i og klippe de gamle ledninger... kan det værer det med modstand eller ville det nye blinklys så lyse konstant?

hilsen henrik

• #4   4. jun 2008 Pøv at vende +/-
    Led virker kun den ene vej.. Taler af erfaring ;o)

• #5   4. jun 2008 ok prøver at vende strømmen i morgen takker for alle indlægene, ses der ude hilsen henrik

• #6   4. jun 2008 Umiddelbart ville jeg sige at uden modstand, eller elektronisk relæ, ville de blinke for hurtigt og uden stabil frekvens, men de ville gøre noget. hmm
    Vend tilbage i morgen når du har prøvet at bytte ledningerne.

• #7   4. jun 2008 Måske modstanden sidder forkert...eller har du prøvet at starte motoren?

Mine kan faktisk ik ses hvis den ik er startet

• #8   4. jun 2008 den manglende modstand har intet med det at gøre.. så ville det bare blinke hurtigere..
    tror nærmere du har monteret det forkert.. de skal have minus og plus, de skal side på lige nøjagtig samme måde som var det en pære..

minus er formentlig sort... og så har du 2 andre ledninger sikkert ens farve der er til hver sit blinklys (plus)

• #9   5. jun 2008 Hej Alle

Nu blinker det, jeg havde byttet om på plus og minus, godt jeg ikke arbejder i en bank he he he .... nu mangler jeg bare 2 modstande da de blinker lige hurtigt nok, er der nogle der ligger inde med et billede af hvordan modstanden skal monteres...

Hilsen Henrik

• #10   5. jun 2008 Teg + ledningen af dioden, sæt denne på modstandens ene side, og sæt så modstandens anden side til dioden. Altså modstanden skal i serie.

• #11   5. jun 2008 OLE B. helt forkert. modstanden skal side parralet.. altså plus og minus på hver sin side af modstanden.. og så sætter man blinklyset samen med plussen..
    hvis du sætter det i serie mister du nogle volt ved lyset..

Kommentér på:
Led blink lys lyser ikke

Annonce