1.043 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hotel i Berlin med garage Hotel i Berlin med garage

Overvejer en tur ene mand til Berlin i uge 31 - kan du anbefale et hotel til 40-50 euro for et enkeltværelse i Berlin - i nærheden af off. transport - det er vel u-bahn? Ønsker garagemulighed eller bare, at min mc ikke skal stå ude på gaden. Jeg har søgt på hotels.com, men her bliver man ikke klogere på det med garagemuligheder - kun parkeringsmuligheder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hotel i Berlin med garage
  • #1   18. jun 2011 Der står "sikker parkering" på nogle af hotellerne.

Den mulighed bruger jeg selv - når turen går til UK med trailer smiley

• #2   18. jun 2011 Vil forresten tro at de steder hvor de kræver betaling - vil være med "sikker" parkering. Du kan jo evt. ringe til det danske tlf. nr. og spørge specifikt efter et med sikker P.

• #3   18. jun 2011 Jeg kan varmt anbefale Golden Tulip hotel der ligger på gaden Alt Moabit, hotellet har en super god parkeringskælder og er samtidig nabo til en metrostation, 2 stop fra Kurfürstendamm, centralt beliggende, god service til fornuftige priser.

Skal det være lidt mere luksuriøst kan jeg anbefale andels hotel berlin der ligger i landsberger strasse, 5 stjernet hotel gennemrenoveret i 2009, stadig til rimelige penge, og en fantastisk service. ligger dog knap så centralt som Golden Tulip

Kommentér på:
Hotel i Berlin med garage

Annonce