1.487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

!!! Opfordring !!! Flyt skærtorsdagstræffet !!! !!! Opfordring !!! Flyt skærtorsdagstræffet !!!

Jeg glæder mig altid til skærtorsdagtræffet, men i stedet for at gennemføre træffet i sne og frost, så ville det være bedre for alle parter, at flytte det til f.eks. kristi-flyvedag.

Det vil hverken gavne os, arrangørene, butikkerne eller tilskuerne, at gennemføre

Gør dog en undtagelse i år og flyt træffet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  !!! Opfordring !!! Flyt skærtorsdagstræffet !!!
  • #1   22. mar 2013 Jeg ved ikke hvem man skal snakke med men tror virkelig det er forsent at flytte! Jeg kører derind og håber på en god dag

• #2   22. mar 2013 Nej nu stopper det fanme. Først skal bakkeåbningen flyttes, fordi vi har sne, så skærtorsdagstræf. Hvis det nu er regnvejr når der er skagentræf, skal vi så også kræve det flyttes?
    Ja, vejret er imod os i år. Sur røv. Deltag på trods af kulden eller hold dig væk.

• #3   22. mar 2013 Ja stop.
    Hvis det så regner en anden dato skal det så flyttes igen.
    På med flyver dragten og afsted

• #4   22. mar 2013 Det bliver bare lidt ensomt at stå inde på torvet, når der max er mødt 200 mc'er op smiley
    Og halvdelen er kørt hjem igen inden kl. 15.00.

• #5   22. mar 2013 Jeg forstår frustrationen. Men! det er ikke første gang at vejret ikke er med os. Jeg husker en tur fra Rødding i snevejr år tilbage. Der ligger meget arbejde i at afvikle arrangementet, som bliver aftalt måneder før, så selve manøvren i sig selv ville være kompliceret når snakken falder på flytning, og her taler vi kun teknik og ikke det at ændre en tradition, som er en helt anden drøftelse. det er altid et sats, og hvert år krydser vi alle (formoder jeg ) fingre for et super år, som vi har haft nogle gange på det sidste.
    Lige pt. Ser det ud til at der bliver +5-6 stykker og sol. det anser jeg som øv, men også. well! super.. sol og ikke regn. Det ser faktisk ud til at, med udgangspunkt i worst case scenario, så får vi en ok dag sammen ;-).
    Vi har varme på i klubben, og man kan købe varm kakao, og fra 20-24 har vi live musik i klubben.
    Vi ses på torvet på Torsdag smiley
    Dan / Mc Roadriders

• #6   22. mar 2013 Har hørt mange kommer uanset vejr og det gør jeg os smiley

• #7   22. mar 2013 Jeg forstår godt at der meget planlægning bag sådan et træf. Og det bliver også højt værdsat at alle. Men jeg synes bare at det ville være bedre, hvis man fremover holdt træffet f.eks kristi-flyvedag, så ville chancerne for godt vejr hvert år, være meget større.

Det er trods alt sjovere at være mange til træf. Både for os på mc og for dem der møder op for kigge.

• #8   22. mar 2013 Vi overlever nok det ene år med få MC´er til Skær Torsdag.
    Og NEJ det skal ikke flyttes!!

• #9   22. mar 2013 Jeg synes også oftere vi har sne i Jan/Feb. Og der er også januar udsalg. Hvorfor ikke flytte juleaften? Så er man også kommet over de fleste julefrokoster og har mere tid..... smiley

• #10   22. mar 2013 http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=6700

Jeg kan ikke se hvad problemet er, + grader og sol. Køb dig en vinter-mc, hvis du gerne vi køre mc hele året rundt. :o)

• #11   22. mar 2013 Nå men, jeg kommer ikke med i år, da jeg ikke kan finde beslagene til den sneplov der skal foran på mc'en. smiley

• #12   22. mar 2013 Sne og salt er et nejtak til mig. Om det bør flyttes? Det vil jeg ikke gøre mig til dommer for.

Butikkerne mister intet, da de aldrig har åben. Så det eneste der "mister" noget på det, er folk der kommer og kigger.

No loss.

En skam med vejret.

• #14   22. mar 2013 LOL...
    Hvad sker der lige for danske MC-ister - Går der helt MOTO i det-undskyld Erik.

Man KAN altså ikke ligge og rykke rundt på varslede arrangementer pga. vejret. Man kan fryse eller blive hjemme hvis man ikke er arrangør, er man det, så kommer man sgu - hell or high water - eneste gyldige udeblivelsesgrund er hospitalsindlæggelse-

Alt andet er sgu respektløst - hvis I vil høre, hvad jeg ener

• #15   22. mar 2013 Der skal ikke herske tvivl om at jeg kommer ind på torvet... Det bliver en god dag....

• #16   22. mar 2013 Kære venner.........come on.

Det her handler jo ikke en skid om man vil køre i møjvejr eller ej.

Det handler om at gøre et skide godt træf endnu bedre.

Misforstå mig ikke, for et mc træf skal ikke handle om penge, men et eller andet sted skal sådan et træf også hænge sammen. Der skal ikke herske tvivl om, at diverse restauranter, caféer, værtshuse, øl og pølsevogne, har sat et stort fedt kryds i kalenderen denne dag. Ligeledes kan Mc Roadriders, da også kun være interesseret i så stort et fremmøde som muligt, specielt til deres fest om aftenen.

Men når alt kommer til alt, så vil vi jo alle sammen gerne mødes til et fedt træf, og gå og sparke dæk og fortælle røverhistorier...........og helst i godt vejr.......hver gang. smiley

Derfor synes jeg godt man kunne overveje, at rykke træffet til feks. Kristi-flyvedag. Det er trods alt en mindre folkefest i Esbjerg som rigtig mange gerne vil være med til.

Thats it......

• #17   23. mar 2013 Lars S (Braming)

Jeg kan sagtens følge dig, men skal man lave sådanne ændringer, så er det tidligst fra det næste ikke datosatte arrangement.

Jeg har selv lavet en del arrangementer alene og sammen med en makker. Nu laver jeg dem efterhånden kun alene, og det skyldes ene og alene, at min makker som jeg lavede dem sammen med, havde en tendens til at flytte datoer og lignende. Efter et par år blev det, sådan, et folk simpelthen holdt op med at deltage, og det var i lang tid sådan, at jeg faktisk skulle overbevise folk om at en sat dato var en sat dato - ellers gad de simpelthen ikke deltage - de gad ikke en gang diskutere deltagelse.

Så hvis Skærtorsdagstræf skal flyttes til Kr. Himmelfartstræf, så er det allertidligst fra næste år - kommer der så ingen i år pga. skidt vejr, så er det sådan det er:-)

• #18   23. mar 2013 Ingen grund til at flytte, denne ene gang med dårligt vejr overlever vi nok!
    Ta nu bar noget mere tøj på og støt et godt arrangement, tror vi kan slå bakkensparade på 71 mc'er smiley

• #19   23. mar 2013 Hej Knud

Ja, det jeg mente var også at fremtidige træf godt kunne flyttes til f.eks kristi-flyvedag. Jeg kan godt se ud fra mit første indlæg, at dette kunne misforstås

Selvfølgelig kan de ikke nå og flytte træffet i år.

Men jeg synes det vil gavne alle, at skubbe datoen fremover.

• #21   23. mar 2013 Ryk det hele 4 md så passer det med vejret. smiley

• #22   23. mar 2013 Hvis I VIRKELIG VIL det her (jeg skrive I, fordi jeg aldrig selv har deltaget i Skærtorsdagstræffet) så kan I ligeså godt indstille jer på at I finder Een proimus motor, der så tager det ansvar på sig og starter med at tale med relevante mennesker fra nu af og koordinere frem til det sker.

Ellers risikerer I at hele ideen ryger på gulvet

Kommentér på:
!!! Opfordring !!! Flyt skærtorsdagstræffet !!!

Annonce