1.487 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
20 Svar
!!! Opfordring !!! Flyt skærtorsdagstræffet !!! !!! Opfordring !!! Flyt skærtorsdagstræffet !!!
Jeg glæder mig altid til skærtorsdagtræffet, men i stedet for at gennemføre træffet i sne og frost, så ville det være bedre for alle parter, at flytte det til f.eks. kristi-flyvedag.
Det vil hverken gavne os, arrangørene, butikkerne eller tilskuerne, at gennemføre
Gør dog en undtagelse i år og flyt træffet.
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 175 Svar: 707
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Ja, vejret er imod os i år. Sur røv. Deltag på trods af kulden eller hold dig væk.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 105
Hvis det så regner en anden dato skal det så flyttes igen.
På med flyver dragten og afsted
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 433
Og halvdelen er kørt hjem igen inden kl. 15.00.
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 25
Lige pt. Ser det ud til at der bliver +5-6 stykker og sol. det anser jeg som øv, men også. well! super.. sol og ikke regn. Det ser faktisk ud til at, med udgangspunkt i worst case scenario, så får vi en ok dag sammen ;-).
Vi har varme på i klubben, og man kan købe varm kakao, og fra 20-24 har vi live musik i klubben.
Vi ses på torvet på Torsdag
Dan / Mc Roadriders
apr 2008
jan 2008
Det er trods alt sjovere at være mange til træf. Både for os på mc og for dem der møder op for kigge.
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.277
Og NEJ det skal ikke flyttes!!
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 156 Svar: 907
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.414
Jeg kan ikke se hvad problemet er, + grader og sol. Køb dig en vinter-mc, hvis du gerne vi køre mc hele året rundt. :o)
jan 2008
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 154
Butikkerne mister intet, da de aldrig har åben. Så det eneste der "mister" noget på det, er folk der kommer og kigger.
No loss.
En skam med vejret.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Hvad sker der lige for danske MC-ister - Går der helt MOTO i det-undskyld Erik.
Man KAN altså ikke ligge og rykke rundt på varslede arrangementer pga. vejret. Man kan fryse eller blive hjemme hvis man ikke er arrangør, er man det, så kommer man sgu - hell or high water - eneste gyldige udeblivelsesgrund er hospitalsindlæggelse-
Alt andet er sgu respektløst - hvis I vil høre, hvad jeg ener
sep 2007
Følger: 56 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 650
jan 2008
Det her handler jo ikke en skid om man vil køre i møjvejr eller ej.
Det handler om at gøre et skide godt træf endnu bedre.
Misforstå mig ikke, for et mc træf skal ikke handle om penge, men et eller andet sted skal sådan et træf også hænge sammen. Der skal ikke herske tvivl om, at diverse restauranter, caféer, værtshuse, øl og pølsevogne, har sat et stort fedt kryds i kalenderen denne dag. Ligeledes kan Mc Roadriders, da også kun være interesseret i så stort et fremmøde som muligt, specielt til deres fest om aftenen.
Men når alt kommer til alt, så vil vi jo alle sammen gerne mødes til et fedt træf, og gå og sparke dæk og fortælle røverhistorier...........og helst i godt vejr.......hver gang.
Derfor synes jeg godt man kunne overveje, at rykke træffet til feks. Kristi-flyvedag. Det er trods alt en mindre folkefest i Esbjerg som rigtig mange gerne vil være med til.
Thats it......
aug 2005
Jeg kan sagtens følge dig, men skal man lave sådanne ændringer, så er det tidligst fra det næste ikke datosatte arrangement.
Jeg har selv lavet en del arrangementer alene og sammen med en makker. Nu laver jeg dem efterhånden kun alene, og det skyldes ene og alene, at min makker som jeg lavede dem sammen med, havde en tendens til at flytte datoer og lignende. Efter et par år blev det, sådan, et folk simpelthen holdt op med at deltage, og det var i lang tid sådan, at jeg faktisk skulle overbevise folk om at en sat dato var en sat dato - ellers gad de simpelthen ikke deltage - de gad ikke en gang diskutere deltagelse.
Så hvis Skærtorsdagstræf skal flyttes til Kr. Himmelfartstræf, så er det allertidligst fra næste år - kommer der så ingen i år pga. skidt vejr, så er det sådan det er:-)
apr 2008
Ta nu bar noget mere tøj på og støt et godt arrangement, tror vi kan slå bakkensparade på 71 mc'er
jan 2008
Ja, det jeg mente var også at fremtidige træf godt kunne flyttes til f.eks kristi-flyvedag. Jeg kan godt se ud fra mit første indlæg, at dette kunne misforstås
Selvfølgelig kan de ikke nå og flytte træffet i år.
Men jeg synes det vil gavne alle, at skubbe datoen fremover.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 211
aug 2005
Ellers risikerer I at hele ideen ryger på gulvet
!!! Opfordring !!! Flyt skærtorsdagstræffet !!!