Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fængsels tatoveringer
  • #1   1. maj 2018 Øhm fængseslstatoveringer? Jeg tror du skal uddybe lidt.. Tilbyder du at lave dem for folk?

• #2   1. maj 2018 #1: Et nyt forsøg på at gøre fængslet til en MC-sted
    http://www.magacin.dk/motorcykler/nyt-mc-traef-i-faengslet/ar8993/

• #3   1. maj 2018 Ace: Du ville ikke ønske dig, at jeg tegnede med permanent på dig. Nej, jeg så bare reklamen for et arrangement, som hedder Prison ink bike meet, som er i det gamle Statsfænsel i Horsens D 12.
    Hvis man har siddet der(Som jeg ikke har) kunne det måske være underholdene.....eller overhovedet ikke....at komme på sin kværn og parkere den midt i fænselsgården. Og spise en lille pølle med brød, måske. Der er osse live musik.

• #4   1. maj 2018 Jaahh.... komme i rigtigt fængsel og føle sig sej sammen med alle de andre søndagsbikere på deres 300.000kr maskiner der kører flere kilometer hvert år.

Husk Sons of Anarchy vesten.... og få et patch på med Denmark som nederste rocker og lav selv et 1% mærke, så er der ikke en trusse tør i hele slænget af seje cult-tøser
    smiley

profilbillede
  • #5   1. maj 2018 Han har vist lige fået fjernet brødene under armene med photoshop. Jeg havde nu tænkt på, at tøffe derned på min 20000kr mini-skole-cykel. Som er rød. Men jeg vil da ha "flere km hvert år" tilfælles med folkens, så... smiley Indtil videre, denne sæson smiley ihvertfald. Men fra på Lør af, skal mit baghjul få nogle km at se. smiley (Om de højere og lavere magter under mig det.. smiley )
    Men ER det en snob-fest for mc-posere, arrangementet i Horsens eller gætter du bare?
    (Din sidste sætning er sgu beundringsværdigt sammensat...nærmest magisk smiley ) Dem gad jeg godt at se flere af. Men den har nok drænet dig for energi, så du lige nu ligger og snorker højlydt....Det gør jeg ihvertfald lige om lidt. Så skal jeg drømme om at hente min mc på Lør. Og genialt sammensatte, spottende sætninger som er helt bukse-orgasmiske for amatør-ord-ekvilibristiske-wanna-be`s, som ham selv her. Men nu er det altså sengetid. Når jeg begynder at tale om mig selv i tredie person, er det sengetid...

• #6   1. maj 2018 Hej MT - jeg kender ikke arrangementet så mine skriblerier er alene baseret på egne fordomme krydret med en livlig fantasi.

Jeg synes dog hjemmesiden underbygger mine antagelser ret godt https://www.prisonink.dk/

• #7   2. maj 2018 Per: Jah, det har du nok ikke helt uret i....
    Men der kommer nogle dygtige tatovører, og pigerne vil nok være fra "Monster".
    Det bliver dog for dyrt for mig. Og man kan ikke bare købe en billet til hele arrangementet, men skal tilkøbe billeter til dit og dat. Så de har gjort det sværere at overskue hvor mange hundrede kr det løber op i, om man vil se det hele. Jeg skal dog ned og se fængslet, som jeg aldrig har set, engang ved lejlighed.

• #8   2. maj 2018 Cult-tøser - hvornår?! smiley

• #9   2. maj 2018 #8: Sidst i 90erne, sådan ca...

• #10   2. maj 2018 Der kom meget godt musik i 90'erne også. Der kunne jeg godt hænge lidt fast.

• #11   2. maj 2018 Søren, det er som tænkt af migselv...men det er et overstået kapitel. Og så gik vi ind i år 2000...Men havde jeg vidst, hvordan fremtiden så ud efter ca 2005-7 stykker, havde jeg sørget for at få mere ud af 90erne, end jeg gjorde....eller i det mindste for at kunne huske mere af, hvad der skete i 90erne smiley

Kommentér på:
Fængsels tatoveringer

Annonce