1.455 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

250r Powercommander, hvor? 250r Powercommander, hvor?

Hey!
Jeg har fået et full system Yoshimura hjem til min Kawasaki Ninja 250r, og nu vil jeg ha en powercommander på.
Prisen incl, powercommander og K&N filter + custom map bliver omkring 6.000kr ved E-DOT (De danske forhandlere af Dynojet og K&N).
Kan dette gøres billigere på nogen måde? og får jeg overhovedet noget ud af det, i forhold til hvis jeg bare kørte med det map der ligger på deres hjemmeside (som er lavet til en cykel med det setup som jeg har på min)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  250r Powercommander, hvor?
  • #1   18. dec 2009 jeg ville ikke selv give så meget for det...det er nok begrænset hvor meget du vil få ud af det på sådan en lille maskine, og du skal nok ikke regne med at du kan få det ekstra for den ved et evt. salg.

• #2   18. dec 2009 en tuned taivan-racer ikke optimalt. Vi lever kun 1 gang af gangen, så køb en anden mc istedet for at smide penge efter en taivan-replika
    køb en ordenlig kværn,det er en tøsse mc.du må videre i livet...no hard feelings.)-(

• #3   18. dec 2009 Jo buell er nemlig verdens sejeste cykel...

• #4   18. dec 2009 "Vi lever kun 1 gang af gangen"

Netop!

"så køb en anden mc istedet for at smide penge efter en taivan-replika"

Oh, der er vi så uenige. Hvis han synes, det er sjovt, så er det da netop det, han skal gøre, uanset om det så kun giver 1 hk. smiley

• #5   18. dec 2009 Vi lever kun 1 gang af gangen, hahah det er satme filosofi på højere plan det der.

• #6   18. dec 2009 for en Buell er nemli ikke en tøsse??? mc, selvom det er det som der oftest sidder på dem.!!

men for at svare på spørgsmålet, så syntes jeg at det er spildte penge at fyre 6k af på din ninja, det du kan opnå vil være minimalt i forhold til iinvesteringen.
    Et par kørekurser ville have været en bedre investering, eller gemme pengene til du må køre "stor" cykel og så fyre dem af der

• #7   18. dec 2009 Det gud sagde.

• #8   18. dec 2009 og gud ved og ser ALT så enig

• #9   18. dec 2009 Jeg elsker gud, gud har frelst mig

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #10   18. dec 2009 Nu har han jo købt en udstødning til den, så er det da fint nok at gøre arbejdet færdigt, men der er intet der hjælper før man giver den noget luft, den er meget hæmmet i luft indtaget, men så kræver det også en powercommander og mapping for at den skal køre ordentligt, men spar ikke indkøring, ellers er det spildt,
    mærkelig holdning at man bare skal købe en anden mc, vi er vel alle startet på en lille mc og optimeret på den, og så efter et år eller 2 købt noget større, det er da den bedste måde at blive god på.

• #11   18. dec 2009 @Fanta jeg skriver ingen steder at han skal købe en anden mc, men det vil han jo utvivlsomt nok når han må, og så vil de penge være spildt, derfor er pengene givet bedre ud på at han forbedrer sine egne evner. Og nej DU bliver da ikke bedre af at du brænder 6k af på udstødning + div

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#12   19. dec 2009 Nej men man bliver bedre af at køre på en cykel man er tryg ved og tør at fyre af, men du har da helt ret i at kørekurser er godt,

• #13   19. dec 2009 #Gud# skrev: "det vil han jo utvivlsomt nok når han må"

Den lader vi lige stå et øjeblik, da "utvivlsomt" betyder "helt sikkert" og "nok" betyder "sandsynligvis". smiley

• #14   19. dec 2009 ❤❤❤

• #15   19. dec 2009 fnis, snetyven er dansk lærer smiley

• #16   19. dec 2009 Fatter heller ikke at du vil bruge så mange penge på sådan en mc.
    Medmindre du har tænkt dig at beholde den længe selvfølgelig.

• #17   19. dec 2009 Tak til folkene der kom med noget konstruktivt (:

Til alle de andre:
    Jeg forstår ikke hvornår folk måske tænker : "Hey, måske synes han rent faktisk at hans cykel er lækker, så jeg burde nok bare holde min kæft og give ham lidt konstruktiv info med på vejen".
    Jeg har råd til en R6, R1, whatever, men det er bare ikke min tur til at have sådan en!
    Jeg synes det er en fed fornemmelse at kunne rive noget mere saft ud af ens maskine, og som en eller anden gut herinde skrev : "Det er federe at køre hurtigt på en langsom maskine end det er at køre langsomt på en hurtig maskine".
    Jeg fik en fed "besked" fra * Fenris ( NEJ tak til Tupperware cykler) *, som jeg rent faktisk ku bruge til noget (:

og virkelig, jeg er villig til at give 6000kr for 2 extra heste.

og lige til alt jeres "vi lever kun 1 gang", så vil "Fordi jeg kan" nok passe bedre ind i mit tilfælde! smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#18   19. dec 2009 Ligegyldig hvilken mc det handler om er det da pisse fedt at optimere, og finde de heste frem som nu ligger gemt i motoren
    har selv været vild med det helt fra knallert tiden, og det skal man vel have lov til, det er da for kedeligt bare at købe en anden mc.

• #19   19. dec 2009 Anders og Fanta i har ret, det har jeg ikke end of story

suk................

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#20   19. dec 2009 Gud det er ikke dig jeg er uenig med,
    kan jo også se at du har modificeret din SV 1000,
    det har du forhåbentlig ikke spurgt om herinde, for så skulle du
    bare købe en større smiley

Kommentér på:
250r Powercommander, hvor?