867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

hans a
hans a
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Mini Ninja udstødning Mini Ninja udstødning

Hej jeg har lige et spørgsmål.

Jeg søger en hjemme side hvor man kan købe en Racing udstødning til - Kawasaki Ninja 250r
Jeg har søgt på google unden held men har dog engang stødt over en på ebay, som jeg nu ikke kan huske navnet på. Jeg vil gerne have i linker en udstødning af et godt mærke som helst skulle give en god lyd og lidt på toppen hvis det er muligt. Hvis det altså findes ... og er den originale udstødning fin nok ? ...

mvh Simon.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mini Ninja udstødning
  • Niels-Joergen A
    Niels-Joergen A Tilmeldt:
    mar 2007

Emner: 9 Svar: 19
    #1   20. jul 2008 nedenstående er kopieret fra bike

Der skal ikke mangle muligheder for at tune sin motorcykel, selv om man har valgt en billig Kawasaki Ninja 250. Ixil er nu klar med en kollektion af slip on-potter til den lette sportsmaskine, som økonomisk bevidste danskere med god grund har kastet deres kærlighed på.

Dæmperne findes i Carbon (3695 kr.), Xtreme (3395 kr.) og børstet rustfri med sort endekappe (2995 kr.). Alle modeller er blot 320 mm lange.

Mere info hos MC-Tech DK ApS på tlf. 47 52 89 66

Links:
    Se mere her:

• #2   20. jul 2008 Se mere hvor??

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#3   20. jul 2008 Tjah jeg er kun 18 så jeg har valgt en Ninja 250r da alle fraråder mig til at købe den R6 jeg drømmer om. Dit link kan desværre ikke ses jeg tager lige en søger på Mc Tech Aps. tak for det hurtige svar

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#5   20. jul 2008 Mange tak Chris (Frederikshavn) A

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#7   20. jul 2008 Chris (Frederikshavn) A ... hvad ville du vælge hvis du stod i den samme situration som mig ?? og ville du vælge Slip on eller Full system ?

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#8   20. jul 2008 Mange tak sebastian K smiley men hvad hvis vi sætter de 2 potter op mod hinanden ?
    nu syntes jeg yoshimura'en lyder rigtig godt og den vil jeg vælge vil det også være det bedste ?

Ixil ser kun ud til at lave slip on kan det passe ?

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#10   20. jul 2008 ok det er også kun for lyd jeg vil have en anden ...

lige nu står jeg til en yoshimura men hvad ville være bedst at investere i ? ...

Ixil ??
    yoshimura ??

kom gerne med et bud og en begrundelse.

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#11   20. jul 2008 Mange tak Sebastian K smiley jeg vil lede efter denne udstødning på nettet og købe den smiley

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#12   20. jul 2008 ja den har en okay dyb lyd og syntes det er hidtil mest dybe lyd jeg har hørt på 250cc jeg leder lige efter en pålidelig side som kan sende til danmark noget du måske kunne hjælpe med ?? der hvor jeg finder dem sender de kun rundt til staterne i USA

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#13   20. jul 2008 ja nu er jeg jo helt i tvivl om det skal være Area P eller Two Brothers...

• hans a
    hans a Tilmeldt:
    jun 2008

#14   20. jul 2008 men jeg er sku til Two Brothers ... de lyder meget ens men Two Brothers er lidt mere dyb tror jeg

• #15   20. jul 2008 Simon J

Midtfyns mc i Årslev har Two Brothers og har solgt flere til 250r. Så de kan sagtens skaffe den til dig hvis den ikke er på lager. De har haft en liggene på deres disk. Så man kunne se og rører...

• #16   20. jul 2008 jeg køre med Y her og det er jeg i hvert fald glad for, men nu buldre min jo også lidt mere (V2) smiley

Kommentér på:
Mini Ninja udstødning

Annonce