535 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Droslet gs500e Droslet gs500e
Har min gs500e i droslet tilstand. Har haft kortet længe nok til at kunne køre uden drosling, uden at være til fare for samfundet... Piller snart droslingen af, men skal pt. til at skifte luftfilter... Spørgsmålet: Hvis den er droslet gennem luftindtaget (er ikke sikker, blev ordnet hos mekker) og jeg bare skifter luftfilter risikerer jeg så at skade mc'en? Vil det også skade den hvis den er droslet på en anden måde og jeg skifter til anden type luftfilter (K&N)?
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.503
aug 2006
Følger: 51 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 1.305
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.537
Lad være med at bruge et luftfilter til din GS, der ikke er standard - originalt eller OEM. Hvis du er heldig, får du 1/4 hk mere, uden at kunne mærke det, - og hvis du er endnu mere heldig, kan du høre det på en lidt mere ujævn motorgang...
Pil droslingen af, montér nyt standard filter, montér evt. en sportspotte for bedre lyd ;-), og sæt så din GS'er til mekkeren, og få den rullet ind med dette, incl. evt. større dyser, som mekkeren også dimensionerer og monterer.
Det bliver du bare mest glad for
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
K&N's filter koster mere, men kan renses og holder evigt... Du får også mere luft igennem det. Dette kan du hente mere ydelse hjem ved, men lad være med at sætte åbne på den. Køb et element til den originale filterkasse.. Hvis du smider en sportspotte på også, så vil jeg helt sikkert have filteret i hus.. Dernæst SKAL du omdyse.
Jeg fortryder jeg ikke købte K&N for længere tid siden.. det er kvalitets filter hvor standart filter er pap. Du hiver heller ik mere lort igennem som mange mener.. That's not true
sep 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 72
34 hyppere er sgu også lidt af en joke...
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 613
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.278
Droslet gs500e