535 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Droslet gs500e Droslet gs500e

Har min gs500e i droslet tilstand. Har haft kortet længe nok til at kunne køre uden drosling, uden at være til fare for samfundet... Piller snart droslingen af, men skal pt. til at skifte luftfilter... Spørgsmålet: Hvis den er droslet gennem luftindtaget (er ikke sikker, blev ordnet hos mekker) og jeg bare skifter luftfilter risikerer jeg så at skade mc'en? Vil det også skade den hvis den er droslet på en anden måde og jeg skifter til anden type luftfilter (K&N)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Droslet gs500e
  • #1   31. mar 2009 Vent med kn filter og omdysning til du piller droslingen af, for ellers skal arbejdet gøres 2 gange.

• #2   31. mar 2009 Hvis du skifter til et mere åbent luftfilter(feks. K&N) så tror jeg at den skal dyses om. - men det skal den også uanset hvad, hvis du piller droslingen ud.

• #3   31. mar 2009 Jeg vil mene at din drosling sidder i indsugningsgummierne... Det gjorde de på den jeg købte engang.
    Lad være med at bruge et luftfilter til din GS, der ikke er standard - originalt eller OEM. Hvis du er heldig, får du 1/4 hk mere, uden at kunne mærke det, - og hvis du er endnu mere heldig, kan du høre det på en lidt mere ujævn motorgang... smiley

Pil droslingen af, montér nyt standard filter, montér evt. en sportspotte for bedre lyd ;-), og sæt så din GS'er til mekkeren, og få den rullet ind med dette, incl. evt. større dyser, som mekkeren også dimensionerer og monterer.

Det bliver du bare mest glad for smiley

• #4   31. mar 2009 Jeg vil uden tvivl ikke købe et standart filter... Hvorfor købe et nyt "engangsfilter" til den halve pris?

K&N's filter koster mere, men kan renses og holder evigt... Du får også mere luft igennem det. Dette kan du hente mere ydelse hjem ved, men lad være med at sætte åbne på den. Køb et element til den originale filterkasse.. Hvis du smider en sportspotte på også, så vil jeg helt sikkert have filteret i hus.. Dernæst SKAL du omdyse.

Jeg fortryder jeg ikke købte K&N for længere tid siden.. det er kvalitets filter hvor standart filter er pap. Du hiver heller ik mere lort igennem som mange mener.. That's not true

• #5   31. mar 2009 Ok. Så ryger den til mekker, drosling af, KN-filter og omdysning (evt ny potte).
    34 hyppere er sgu også lidt af en joke...

• #6   31. mar 2009 Johan - Du skal ikke gøre det som "tuning"! Det vil over hovedet ikke kunne betale sig...

• #7   31. mar 2009 det er skal være som optimereing, event udglatning af effekt huller. og så KN filteret kan bruges igen og igen. Men hvis du påtænker ny potte så sæt det hele på og så til dysning/ruldning. ellers skal du bare bruge penge på det 2 gange. Alternativet er en dynokit, med dysser og nåle. Fandt et til min for bare 500kr og så var der 4 sæt dysser med og en instalations vejledning, super nemt smiley om det virker, måske.. Men den er ikke blevet dårligere..

Kommentér på:
Droslet gs500e

Annonce