Araivisir og Pinlock Araivisir og Pinlock
Jeg modtog i dag min nye Arai Viper hjelm med et ekstra sort visir. Med i pakken fulgte også et enkelt Pinlock. Der er ikke noget Pinlock at se på de to visirer, så jeg formoder at man selv skal installere det, og at jeg derfor skal have købt et ekstra Pinlock til den ene.
Jeg har dog lige nogle spørgsmål.
1, Hvordan instalelrer jeg Pinlocket? Jeg er ikke sikker på at jeg forstår manualen fuldstændig. Noget med at man skal bøje det originale visir således at man kan lægge Pinlocket ind i spænd med de to skruer i visiret. Men hvordan skal Pinlocket vende? Der er en side med film på og den anden side har en silikone rundt i kanten. Jeg formoder at den side med silikonekanten skal vende ind mod visiret? Og hvordan spænder jeg så det ligger helt tæt med visiret; skruer jeg bare på pinlock-skruerne? (Jeg er i tvivl fordi det i manualen nævnes noget med at trække ud i skruerne)
2, Som sagt er det ene visir Dark Tint. Jeg lægger det nuværende klare Pinlock i det klare visir. Så overvejer jeg lidt hvorvidt det Pinlock til det sorte visir også skal være dark tint så det dæmper solen endnu mere, eller om det også blot skal være klart? Hvad har I af erfaringer på solrige sommerdage?
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 358
http://www.youtube.com/watch?v=hOSlnMxm0mo
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 358
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.381
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.489
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.381
Araivisir og Pinlock