850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Honda VFR 400! Erfaringer Honda VFR 400! Erfaringer

Hej.. er der nogen der har nogle erfaringer med en honda VFR 400, og det er en okay maskine og sådan, og om den kan drosles eller om det ville være bedre at købe en 750 og drosle den??
Jeg skal til at tage kørekortet her en gang og er der nogen der ved om den er dyr i forsikring, nu når det er en sportscykel??

mvh Lasse E

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda VFR 400! Erfaringer
  • #1   27. jan 2006 nu er det jo en gang sådan der er et R i modelbetegnelsen det plejer ikke at gøre det billigere.
    Et råd køb en "Normal Cykel" spar dine penge, kør indtil du er 21 og køb så den du vil have på det tidspunkt!

• #3   28. jan 2006 Forsikringen er ihvertfald dyrere på en vfr400 end mange af de lidt mindre maskiner, men det kommre selvfølgelig også an på forsikringsselskabet... jeg ville nok starte på en anden og knap så hidsig cykel hvis jeg var idg... evt. en gsxr 250, det er en fin begynder cykel, men de har jo efterhånden også en del år på bagen, men søg efter sådan en, det er en fin maskine, og man kan stadig finde nogle der ikke er kørt i hegnet...

/

Heidi

• #4   28. jan 2006 Jeg skal give omkring 2300kr i ansvarsforsikring for min cbr400rr.... så mon ikke en vfr koster noget af det samme smiley hehe
    mvh rené w.

• #5   28. jan 2006 400ccm racerne er stadig til at forsikre til en rimelig penge. VFR400 kører nok bedre med 34Hk end en VFR750. Den lille har jo også færre kg at skulle trække så start du bar epå den.
    Og jo, forsikringen dækker selvom den er droslet. Kan ikke se hvorfor den ikke skulle gøre det.

Når du alligevel har tænkt dig at din kommende mc skal drosles, så er VFR/RVF400 et meget bedre køb end en GSXR250 (som også har over 34hk)

/
    Jesper

• #6   28. jan 2006 Jeg er super glad for min, og jeg har brugt den som begynder cykel, vært mere end tilfreds med min.

Kan bruges til lidt af hvert, havde faktisk min med til England i efteråret, så lange ture kan den også. Og har bare min forsikret ved GF og der giver jeg ca. 2300 om året for.

• #7   28. jan 2006 Jeg syntes det er alletiders og starte på en 400ccm.
    Elsker min GSX. Men er også ret varm på honda's VFR.
    sad engang bag på en VFR750F, glemmer jeg aldrig, en drøm!!
    Har bare hørt de er dumme og lave rep. på...

• #8   28. jan 2006 Kent: Når en VFR750 er god for langt over 200.000Km så er det begrænset hvad der skal lave af reperationer på sådan en. Skiftede selv udstødning på min gamle VFR750 RC-36 og forrørene til de 2 bagerste cylindre var lidt bøvlet at få skiftet, men med lidt træning går det hurtigere. Resten af MC'en var nem nok at komme til.

/
    Jesper

• #9   28. jan 2006 jaa nu har jeg selv en. og den kører mere end meget godt. og forsikringen er til at have med at gøre. også for en gut på 19år som mig (-: men kan kun anbefales. også som begyndeer!!!

• #10   28. jan 2006 Jepper jeg har også hørt at honda holder ca. 10 år mere end andre mc'er.. ved ikke om det passer..

Kommentér på:
Honda VFR 400! Erfaringer

Annonce