742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

køb af mc, afgift og forsikring som ny køb af mc, afgift og forsikring som ny

Hej alle Mc elsker, jeg er ny her inde så, Hej med jer smiley
Jeg vil gerne have MC når jeg fylder 18.. Og Vil gerne høre om i har nogen bud på nogen gode starter Mc'er?
Har læst en tråd tidligere, med starter mc'er.
Sådan en Kawasaki Ninja 250r, virker meget intrasant i mine øjne, men kom gerne med bud, råd på nogen andre gode smiley Hvad tror i ca Forsikring den render op i, for sådan en 18 årig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af mc, afgift og forsikring som ny
  • #1   10. jun 2009 Jeg har tænkt mig at købe en Aprilia RS 125, eller en Cagiva Mito smiley

De er ikke særlig dyre brugt, og så er de begge to små sjove 2-takts racere smiley

Men det kommer jo også an på hvor mange penge og sådan noget du har at ofre på en MC.

• #2   10. jun 2009 Har en kollega som har en rs125 han giver 1300 i forsikring ansvar, har givet 20k for cyklen for et par år siden... og de 580 kroner i grøn afgift... så 2k om året kan det gøres for.. skal du til at fifle med kasko, så forbered dig på priser der ligger tæt op af nyprisen for cyklen..

• #3   10. jun 2009 hehe, jeg kunne godt tænke mig en Ninja 250r, hvad tror i det vill koste på sådan en fætter?

• #4   10. jun 2009 Hvis du skal have kasko, så bliver det meget meget dyrt!!!

• #5   10. jun 2009 Hej Stefan, velkommen til. Det nemmeste er at selv ringe rundt til alle forsikrings selskaberne og høre dem ad. Forsikringspriser er som vinden blæser og svinger helt vildt. Dem der er billigst for nogen, er dyrest for andre osv.
    Men ring og hør dem ad, og overvej så om kasko er nødvendigt.

• #6   10. jun 2009 hej Asger L, tak for svaret, det tror jeg at jeg vil gøre.

• #7   10. jun 2009 læs lige her.
    Men køb endelig ikke hos forhandleren, er er ondskaben selv.
    Kawasaki har en forsikringsaftale med (???) og ved ny køb kan du få en ok forsikring.

(link fjernet)

• #8   10. jun 2009 Hvorfor er Forhandleren Ondskaben selv? ;D Fortæl gerne, er ny inde for dette område " MC "

• #9   10. jun 2009 Hvis du godt kunne tænke dig en Ninja 250R så undersøg hvad Kawasaki forsikring koster. Det smarter ved netop den forsikring er at den ikke tager højde for anciennitet, og derfor tror jeg måske godt du kan få en rimelig pris på kasko.

• #10   10. jun 2009 Jo, kunne da være rigtig fint, det var sq en stor hjælp smiley

• #11   11. jun 2009 Nu vil jeg lige høre om noget, det med afgift. Hvis nu jeg skulle købe en af de Mc'er inde på Mcgalleri, eller en mc (link fjernet)
    Her er den 59000 og det er med afgift, Hvis jeg nu købte en her inde, til 45000 er det så med afgift eller hvordan er det, det virker? smiley

Kommentér på:
køb af mc, afgift og forsikring som ny

Annonce