Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste racer i 600 ccm klassen??
  • #1   7. apr 2011 OMG: Her http://lmgtfy.com/?q=Bedste+racer+i+600+ccm+klassen+efter+07

smiley

• #2   7. apr 2011 Iøvrigt, så har en en CBR 600 F2 fra 93, og den er sindsygt god, så tænker jeg at de umuligt kan blive dårligere med 14års nyere teknologi smiley

• #3   7. apr 2011 PT. en suter

http://www.motogp.com/en/riders/Andrea+Iannone

• #4   7. apr 2011 Igen et religons spørgsmål..

Skal man tage efter WSS resultaterne så kan det kun være Yamaha R6 Vinder 2009, deltog ikke i 2010, Fører nu stærkt igen i 2011 tiltrods for næsten hele feltet kører Honda.

Skal man så tage efter hvad folk ellers synes så kan det kun være Honda CBR 600 RR. Som er fantastisk letkørt. Jeg kan så kun give dem ret.. Den kører sgu godt, men typisk Honda også lidt kedelig, men om den er kedelig er uvæsentligt når der skal hives pokaler hjem.

Men resten er blot som før skrevet religion. For de fleste af os gadekørere vil jeg sgu sige at forskellen ligger i udseendet, og hvor godt man befinder sig på den. Kvalitet og køreegenskaber er der sgu kun meget få standard kørere der kan mærke forskel på

• #5   7. apr 2011 Jeg hælder nok også mest til R6, på grund af udseendet. Dog er den lidt dyrere end suzuki og kawasaki.

• #6   7. apr 2011 Ha-ha Jim K, det kan man da kalde et selektivt informationsindlæg... CBR600RR har den suverænt bedst trackrecord i WSS, vinder i 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, og sidste fuldførte år 2010...sæson 2011 lige startet, som R6 ganske rigtigt fører efter 2 løb.

Anyway de cykler er så forskellige fra std.- cykler, at man isoleret set ikke kan bruge det til så forfærdeligt meget i gadecykelsammenhæng. At der ikke skulle være forskel i kvalitet og køreegenskaber er IMO det rene vrøvl, der er mange små forskelle og nogle lidt større på en lang række områder, men hvad der er bedst er en stærkt individuel betragtning og det bedste findes derfor ikke...

• #8   7. apr 2011 michael nu efterligner du..:)

• #9   7. apr 2011 Jeg kører selv på R6 og er rigtig glad for den, den går super godt.

Hvis du f.eks. vil køre Rookie 600 eller andre løb er der ALTID andre som har nogle reservedele du kan låne/købe til en R6er.

Kan ikke udtale mig om Hondaen, men tror bestemt heller ikke den er dårlig.

• #10   7. apr 2011 Michael S.. ;-).. Nu nævner han fra 2007 og frem.. Og jooo er da lidt farvet.. Meen WSS er jo også nærmest en Honda Cup. når man ser på deltagende cykler. Så det skulle da være underligt om ikke en Honda ville vinde i ny og næ. :-).

Derudover har du da ret i der er forskelle på cyklerne i deres måde at køre på i std trim.. Men om den ene er bedre eller dårligere vil ikke være fair at udtale sig om da det er fuldstændig subjektivt og afhænger af hvad man søger i mcéns køreregenskaber.
    Kvalitetsmessigt tror jeg altså stadig i dag vi taler om marginaler når vi taler om det fire store Japanske mærker.

• #11   7. apr 2011 Jim K - Sagde du lidt farvet ;-), PC40 har vundet i 3 ud af 4 år fra 2007 og du taler om, at der kun kan være tale om R6, hvilket jo er lidt morsomt, da konsensus vist nærmere er, at CBR600 har ejet den klasse, i så høj grad (specifikt Ten Kate), at det var ved at ødelægge klassen - Fuldstændig rigtigt, at klassen de sidste par år er domineret af PC40'ere, hvorfor tror du egentlig det er? ;-)...tidligere år har klassen været helt overvejende været domineret af R6'ere (men stadig slået af Ten Kate CBR600RR).

Det sidste er jeg som tidligere skrevet enig i, der er flere forskelle, men hvad man foretrækker er IKKE entydigt det samme for alle, og "bedst" (andet end for den enkelte) kan ikke afgøres..

• #12   7. apr 2011 letteste stærkeste maskine i 600 er zx6r 2009 2011. på banen ligger den som R6 men på vejen er zx6ern langt dejligere at køre på pga kørestillingen. bare min mening..

• #13   7. apr 2011 Michael S.. Jamen så er det jo så endnu mere fedt at to små Yamser.. kan gå ind og mule dem dem godt og grundigt... og husk den ene af de tre år de har vundet var uden et anstændigt Yamaha team.. Og at den lille tyrker til Sofoglu jo nærmest var urørlig i WSS.. (Godt vi fik ham væk) smiley Anyway Yamahaen er pænest om ikk andet smiley

• #14   7. apr 2011 Yada-yada-Yamaha-yada-R6-yada, lad os se når mesterskabet er afgjort i 2011, anyway, så synes jeg også det er dejligt, at WSS er blevet mere åbent igen, det er aldrig godt når et mesterskab bliver så domineret af en enkelt cykel/team som WSS har været gennem de sidste mange år, bedst ville det egentlig være at få en Kawa/Triumph som vinder...

Mht hvilken cykel der er pænest, så er det ikke den R6'er som jeg har "på slæb" engang imellem, der får megen opmærksomhed i hvert fald :-P...

Kommentér på:
Bedste racer i 600 ccm klassen??

Annonce