1.583 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

MC med DK afgift men uden papirer?? MC med DK afgift men uden papirer??

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig?
Jeg har kigget på denne Honda:

http://www.dba.dk/honda-cb-750-custom-750-ccm/id-72329996/

Synes den er fin, men hvad med papirerne?

hvor kan man støve dem op igen???
På forhånd tak

mvh Rob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC med DK afgift men uden papirer??
  • #1   10. jun 2011 Mener du skal have fat i sidste registrede ejer, ham der havde den på plader sidst, han skal så bede ansøge om at få tilsendt nye papirer. Hvis det ikke er muligt kan du risikere at købe en stjålet cykel, eller stå med en bunke jern du ikke kan få plade på

• #2   10. jun 2011 Man kan også selv få reg. attesten, den koster en 50'er.. men det er en god ide at have en slutseddel man kan fremvise..

• #3   10. jun 2011 ville bede om stel nummeret og tjekke på motorkontoret/skat at jeg kunne få en reg attest, og samtidigt om den var stjålet. Det virker lidt uldent, sælger ville kunne få mere for den hvis han ofrede den 50'er og fik en reg attest selv. Så kontroler grundigt inden du køber

• #4   10. jun 2011 Har du snakket med dem? Hvis ikke - den er sikkert uafg!!! Selv om der står noget andet i annoncen........

Hvis det er en DKcykel....så ka de jo selv skaffe regattest, hvis sidste ejer er kendt....

Jeg har engang købt en DKcykel med bortkommet papir, hvor sidste ejer ikke var kendt - detektiv arbejde..... det viste sig han boede i England....
    Så det var sq lidt svært at få en underskrift....fra ham.

Men det lykkedes faktisk at overbevise de rette instanser om at jeg nu var den retmæssige ejer og skulle ha en regattest for en 50er.....
    Men det krævede en masse bøvl....og ejer inden mig havde kastet håndklæden i ringen....tror faktisk jeg var heldig.....
    For de sure damer på kontorer rundt omkring siger bare....papir væk....JAMEN HVORFOR VIL DU SÅ KØBE DEN??????????? Det lyder da dumt??? Er du rigtig klog??? og blaaaaablaaaa

• #5   10. jun 2011 Jegum MC plejerat importere MC'er fra Tyskland, så det er sikkert en tysker uden papirer.

• #6   10. jun 2011 Hvis der er papir på skal du have fat i sidste ejer der har haft plader på, ellers kan du ikke få en reg. attest.. I princippet (hvis han stadig har papir) og der ikke findes en slutseddel på et salg, er det stadig han mc.

• #7   10. jun 2011 Tak for svarene, det hjalp meget, vil lige kontakte forhandleren, fordi det lyder lidt dumt at han ikke selv har skaffet en reg. attest...
    Jeg er skide træt af annoncer hvor de skriver at en mc er med afgift og i sidste ende alligevel er uden afgift!!

Igen mange tak:-)

• #8   10. jun 2011 Hvis han ikke ved hvem tidligere registrerede ejer er, så er der jo et problem der. Skat må ikke hjælpe med at oplyse hvem det er.

• #9   10. jun 2011 Den har nok snarere kørt 126.000 men det kan de også snildt klare.
    Det er fandme billigt, jeg havde købt den og så bare fået alle oplysninger og underskrifter.....

• #10   10. jun 2011 Hvordan når du frem til at den er med afgift?
    Der står intet i annoncen om at den er med DK-afgift eller om den er uden.. blot at pairerne mangler..

• #11   10. jun 2011 Hvordan når du frem til at den er med afgift?
    Der står intet i annoncen om at den er med DK-afgift eller om den er uden.. blot at pairerne mangler..

• #12   10. jun 2011 Thore: Kig igen. Der står den er med afgift. Men tvivler stærkt på det er korrekt.

• #13   10. jun 2011 Dén ville jeg holde mig laangt væk fra... ! Jeg har éen gang været ved samme "sælger" og se på en mc til min kammerat, og vi blev nærmest truet ud af "butikken"/ Laden da vi spurgte til garanti told/afgift osv. hvis der skulle handles med ham. En ubehagelig oplevelse der gør jeg/vi aldrig ville drømme om at besøge ham igen....

• #14   10. jun 2011 Thore J. Jeps prøv at kigge igen smiley op i øverste del af annoncen står der at den er med afgift.
    Lars M: okay tak, men har kontaktet ham via mail, så vil lige høre hvad han har at sige til det.. fordi det er træls at han skriver at den er med afgift og så at den måske ikke er det!!

• #15   10. jun 2011 Præcis som Søren skriver.. det står der sgu altid.. det kan man ikke bruge til en skid..

• #16   10. jun 2011 Men skulle da være satans, hvis den var med afgift... manden har ikke en eneste Honda med afgift til salg!

http://www.jegummc.dk/honda.php alle X afgift.. undtagen den omtalte som blot er "uden papirer" ... så dvs at det er de tyske papirer som mangler, hvilket absolut ikke gør det nemmere at fremskaffe papirer på den..

Kommentér på:
MC med DK afgift men uden papirer??

Annonce