762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp til samtaleanlæg Hjælp til samtaleanlæg

Kan i hjælpe
Ved ikke hvad jeg skal købe. Har set på interphone f4 men kender intet til samtaleanlæg. Kender du noget til det ris/ros modtages gerne. eller hvis der er andre produkter der virker godt. Og ja jeg ved godt at man skal nyde turen uden at hører på brok fra konen osv... men vil prøve samtaleanlæg .....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til samtaleanlæg
  • #1   27. aug 2011 Vi har interphone ( lidt ældre model, mener det er 2) , og vi er ganske godt tilfreds. Især holder den fint strøm selv ved konstant tilslutning og man hører fint til omkring 140km. Kan kun anbefale det og vil tro 4 er endnu bedre...

• #2   27. aug 2011 Hej.. Vi kører med interphone 4 og er utroligt godt tilfredse med anlægget, man hører hinanden tydeligt til omkring 140 km/t og forbindelsen forsvinder først ved mere end 500 meters afstand, det er rigtigt nemt at oprette forbindelse og den holder strøm rigtigt længe, tidligere kørte vi med interphone 3, men den holdt ikke strømmen så godt og da den er i mono kan det også være sværere at høre hvad modparten siger, konklusion er at jeg varmt kan anbefale Interphone 4 som et samtale anlæg til rimelig pris..

• #3   27. aug 2011 Hvad med tilslutning til gps. tlf osv. virker det. Og kan andre af anden mærke opkobles til dig

• #4   27. aug 2011 hvis der bluethoes (eller hvordan det staves) på din gps kan den opkobles og ligeledes din telefon, men den kan kun forbindes til andre interphone altså både 3 og 4, dette er ret nemt og intephone 4 kan håndtere både samtale og tlf eller gps samtidig således at du både kan have gps og samtale igang samtidig dog får samtale 1 prioritet..

• #5   27. aug 2011 Interphone virker rigtig fint.
    Både snak mellem enheder. Og mht. til GPS, så kobler jeg bare på iPhonen med bluetooth, og så kører det derudaf.
    Lidt sjovt, når tlf ringer, og folk spørger, hvad fanden jeg laver. Så tror de ikke rigtig på en, når man siger, at man ligger på motorvejen på en mc'er. smiley

• #6   28. aug 2011 Som andre siger interphone 4.. Det er et genialt produkt.. Og mener godt du kan oprette forbindelse til andre enheder.. Ikke mange, men nolge.. Ellers er der noget der hedder tribe, som man sætter til.. Så kan du tale mellem alle, på op til 6 km afstand:-)

Kommentér på:
Hjælp til samtaleanlæg

Annonce