Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade. Foto.
  • #1   3. nov 2012 vis bil eller mc er tunet eller gjordt ulovlig, så pga af forsikringen

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #3   4. nov 2012 Jeg ser ingen grund til at gøre det nemmere for folk at finde inspiration til deres falske nummerplader.

• #4   4. nov 2012 oftest er ren paranioia årsagen.

• #5   4. nov 2012 Når jeg plejer at kopier jeres nummerplader skriver jeg dem bare ned på traf og finder en der matcher den nummerplade jeg skal bruge.. Så kan jeg få en hodog imens jeg lige skriver jeres numre ned.. Mange sløre iøvrigt også kun mc, men ikke bilen der holder ved siden af i indkørsel

(ironi kan forkomme)

• #6   4. nov 2012 Husk og spørg ham der ejer motorcyklen om hvad han hedder, så du kan nævne det for politiet når du bliver stoppet på den falske smiley så har du jo bare lånt den af xxx

(ironi kan forkomme)

• #7   4. nov 2012 Fris

Det er helt rigtigt at den allerstørste fare for at få sin nummerplade kopieret ligger hvor mange MC-er er samlede. Selvfølgelig kan det ikke udelukkes, at den skrives af et sted som her, men hvor stor er det lige at risikoen er????

Og hvad tyverier angår - så har de proffesionelle, der leder efter helt specifikke modeller nok noget sikrere og lettere måder at hitte dem på smiley

• #8   4. nov 2012 Risikoen ligger jo i at bestiller jeg en falsk plade der matcher en dansk plade og bliver taget i fotofælde eller andet ulovligt, vil den rigtige danske ejer jo stå med lorten. Skulle et stort uheld ske ville de jo tjekke stelnummeret og rigtige ejer ikke hæfte for det, da de jo kan se noget ikke hænger sammen

Men de "små" bøder ville rigtige ejer jo modtage

• #9   4. nov 2012 Hov og jo det samme med at kører fra benzinregningen når der tankes smiley

• #10   4. nov 2012 Får man en bøde, man ikke kan kendes ved, så kan man jo bare smide sin mobiltelefon på bordet og afvise bøden - det er jo et af de få tilfælde, hvor det er enn fordel at have sådan en sladrehank i lommen.

• #11   4. nov 2012 Friis:

Det samme er jo tilfældet med benzinregningen - er det forresten et trick du bruger??

• #12   4. nov 2012 Knud: nej som du kan se i mit indlæg er det ironi smiley Men der er jo desværre flere og flere der gør det, har man ikke råd til den mc man ønsker sig er det jo nemt og hente i udlandet og så bare finde en nummerplade der matcher og så har man en drømme mc på vejene uden nogen tænker videre over det smiley

Ville da også gerne have drømme cyklen, men ikke på andres bekostning !

• #13   4. nov 2012 Friis: Sådaan læste jeg dig nu også, skulle bare drille lidt.

Heldigvis er langt den største del af danske borgere - også de importerede - ordentlige mennesker.

"Brian Bøv" eksisterer, men det har han altid gjort. Som regel køber han en ged uden papirer her, og sig så hov, når policen stopper ham uden plade:-) Det stunt du nævner kræver et mindstemål af intelligens, noget der ikke forekommer ret ofte i de nævnte kredse:-)

• #14   4. nov 2012 Men jeg har faktisk prøvet at få en p bøde fra min gamle nummerplade, tabte en plade på min bil til noget træf og så 2 år efter en bøde. Min bil bare en 4 år gammel mondeo i grøn, men på p vagtens billed holdte der en gammel rød audi.. Jeg konfronterede parkeringsselskabet med dette og de frafaldt min bøde smiley

De kunne godt se min plade var afmeldt og havde siddet på en grøn mondeo og ikke en gammel spand af en audi

• #15   4. nov 2012 Ja, der ser du - paranoia:-)

• #16   4. nov 2012 Men om man sløre dem eller ej så bliver de misbrugt hvis det er den type mc man vil have fat i

• #17   4. nov 2012 Du er så'gu kreativ Friis.. Sikken en masse forslag.. ;-);-);-)

Jeg gør det nu fordi både mine cykler og mine plader - er stuff jeg har stjålet.. smiley

( aijj.. Pis.. Kom jeg til at sige det højt.. Damm.. smiley )

• #18   4. nov 2012 A'pro'pos - det med At køre fra benzin regningen.. Har jeg nu droppet to (ellers Mine nærmeste) shell tankstationer i Kbh. Centrum.. Pga. Jeg som mc'ist skal komme ind i shoppen for at bede om at få pumpen slået til..!! Eller mc'en skal vende en bestemt vej, inden de starter pumpen, for at de kan få et foto af pladen.. !!!
    Tal lige om paranoia igen..

Jeg har brokket mig og bedt om de sætter kortautomater op v standeren, hvilket er hurtigere og nemmere for os kunder.. Men det vil de ikke for Tensor der har butikkerne vil have man skal..! Komme ind i butikken..!!!
    Igen et eksempel på at det er laveste fællesnævner i samfundet der nu bestemmer hvor og hvordan jeg skal handle.. Hmrpff.. ;-((

I Kbh. Tanker jeg nu kun hvor der er kortautomater v standeren.. Så kan de lære det.. smiley ( og så slipper man også for at tage hjelm af/på.. smiley )

• #19   4. nov 2012 Henrik: Ja man skal kun stjæle pladerne en gang og så kan man jo fylde mange tanke og sælge bagefter, så kan man spare sammen til afgiften he he

Ja flere tanke vil sku have man kigger ind, det er syg verden

• #20   4. nov 2012 Hvis man nu skriver i et indlæg at man har kørt på baghjul ind igennem byen med 225km/t og har billeder af det i profilen, kan det også være godt at fjerne dem.. Det tager jo et split sekund i paint at fjerne, så hvorfor ikke..

• #21   4. nov 2012 Vi kan lige så godt se det i øjnene - i løbet af meget kort tid kan man kun købe benzin, hvis man forudbetaler eller bruger kort. I USA, hvor benzin stadig koste det halve af her, har man gjort sådan i årtier.

Et eller andet sted er det "vores" egen skyld. Sidste år mistede Statoil over 2 mio i omsætning på tyverikontoen. I kan selv finde ud af, hvor meget af det der er afgift, og den SKAL betales. Det er rent tab for selskaberne (I får ingen Kilde, bortset fra at tallet blev nævnt i DR i forrige uge.)

• #22   4. nov 2012 Så brug dog forhelvede jeres tid på noget andet end at sidde og få sure opstød over nogen censurere deres nummerplader.

Få jer en hobby smiley

• #23   4. nov 2012 Ok Dan.. Jeeg vælger.. Båp.. Båp.. MC.!. smiley ;-)

Og to mill..!! Knud.. Det er jo helt vildt at sådan et par knaldperler skal gøre det surt for os andre..!!
    Undrer mig selv over der er så mange der kører rundt uden plader.. For og eller bag.. (hvad de vel egentlig burde få en bøde for..?? )

Kommentér på:
Nummerplade. Foto.

Annonce