{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Pris på Moto Guzzi og Kawasaki VN {{forumTopicSubject}}

Mine forældre overvejer at sælge deres MC'er. De har sammenlagt kørt 300 km i år, og min far kører på benzin fra sidste år. Men jeg har ikke nogen idé til priserne, og det har de heller ikke selv.
Det er tale om en Moto Guzzi California EV 1100 fra 2001, kørt små 10.000 km, står rigtig flot med meget få ridser, og fin chrome. Bourdaux/sort.
Mors Mc er en Kawasaki VN 800 Classic, jeg mener det er en 2000 model, sort/beige. Kørt cirka 13.000 km. Den står også flot, men lidt flere brugsmærker end min fars, lidt ridser på tank, men det er jo også en ældre MC efterhånden, chrome er rigtig flot.
Jeg har sammenlignet priser fra dba osv. Mit bud vil være at Guzzien skal stå til 90.000 kr, og Kawasakien 60.000.
Men er der nogen der har bedre bud, og hvorfor?
Det her er bestemt ikke en salgsannonce, det er stadig ikke sikkert de skal sælges, det kan være de kan overtales til at beholde dem til foråret:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på Moto Guzzi og Kawasaki VN
  • #1   5. nov 2012 Kawaen skal jeg ikke kloge mig på, men jeg afsøgte cali' markedet for et par måneder siden da jeg købte min EV80.

    Du skal være obs på at der kan være stor forskel på produktionsår og første reg. år på Guzzier. Hvis motoren er sølv farvet er den produceret før år 2000 hvor man begyndte med sortmalet motorer. Du kan aflæse produktionsår i stel nummer.

    Hvis det er en 2001 model og den er med integralbremser ligger priserne mellem 75000 og 90000 og så er det kun et spørgsmål om hvor hurtigt den skal afsted. Hvis der kun er 1 bremseskive foran og dermed ikke integralbremser bør den være 10000 billigere.

    Prøv evt. at kontakte Peter fra Ry MC. Han sætter nogle meget realistiske priser på Guzzi.


  • #2   5. nov 2012 Der er sort motor undtagen cylinderne (Jeg går ikke ud fra de er sorte på nogen), og dobbelt Brembo skiver foran. Jeg mener nok det er en 01 model, han købte den som ny i 2002. Men så var min søgning på modellerne heller ikke helt skidt, jeg tog den højeste pris jeg kunne tillade mig:)



  • #3   5. nov 2012 ok Simon, så lyder det som en 01'er. Og man skal da altid tage udgangspunkt i den højeste pris smiley Men vær opmærksom på at der kan være stor forskel på udbudspris og den pris som der handles af til.

    Hvis de beslutter sig for at sælge vil der nok være større interesse for Kawaen men jeg ville til enhver til vælge Guzzien. De kører bare eminent og det er ikke for sjov at man kalder California for alle touringcyklers stamfader.

    Hvis de vil have data fra MC revyen på begge maskiner så smid lige en mail på gin7120@live.dk


  • #4   5. nov 2012 Ja, det synes jeg jo:) Ja, der skal altid være plads til at handle lidt. Men jeg håber han venter med at sæælge til foråret, jeg har stadig ikke selv fået kørt på den! Og det vil jeg virkelig gerne prøve:) Jeg synes den er hamrende fed, og en helt eminent lyd. Men min far synes den ryster for meget til lange ture.
    Du skal have tak for kontakterne, jeg skal skrive hvis det bliver aktuelt.


Kommentér på:
Pris på Moto Guzzi og Kawasaki VN

Annonce