2.927 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

mynetmoto - Levering? mynetmoto - Levering?

Jeg er lige ved at trykke bestil til et sæt dæk, men jeg har altid været lidt skeptisk ved internethandel, især fra udlandet.
Jeg søgte derfor herinde i forum, og jeg finder rimelig mange historier om delvis levering, ingen overhovedet hvor pengene er trukket osv. Det er dog nogle lidt ældre tråde, fra 2008-10 cirka. Folk har jo også en tildens til at skrive dårligt end godt på nettet, og trustpilot har kun 2 anmeldelser.
Men, er der nogen for nylig der har bestilt og kan fortælle hvordan handelen er gået hos mynetmoto.com? Jeg vil gerne være fri for at komme i clinch med en tysker, der har jeg nok ikke det store at skulle have sagt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mynetmoto - Levering?
  • #1   1. mar 2013 Jeg har bestil derfra nogle gange, ALTID med succes, billigt og fornuftig levering smiley

• #2   1. mar 2013 bestilte mine to dæk som kom inden for 5 dage. Dog havde de glemt at skrive mit husnummer på, men så ringede DLS manden bare og så fik jeg fortalt ham det hehe. men fint sted, og billigere end daekonline...

• #3   1. mar 2013 Har bestilt ved dem flere gange, ingen problemer.
    De er blandt de billigste, og leveringen har altid været hurtig, der kan du roligt handle:-)

• #4   1. mar 2013 Plejer selv at bruge mynetmoto og kender en del andre der også gør.
    Regn med ca. 5 hverdage i transit.

Er det ikke IT de bliver sendt fra?

• #6   1. mar 2013 Fedt! smiley det lyder jo ikke så farligt!
    Der står 3 dages levering på siden til de dæk jeg har kig på, og de er 1000 kr(!) billigere end min mekaniker tager for dem! Lidt vildt, han har ellers fået tilbudt at lave et tilbud. Men jeg vil overvinde min frygt, og så få trykket på den lille knap.

• #7   1. mar 2013 Har vist kun brugt dem én gang, men står over for at skulle gøre det igen... Og gør det gerne igen og igen og igen, ud fra min første oplevelse.

• #8   1. mar 2013 Men din forhandler pris er vel inkl montering og afbalancering ?

• #9   1. mar 2013 Lige så tilfreds som de andre smiley

• #10   1. mar 2013 Har heller ikke haft problemer. De er nogle fjolser til at svare
    På mail, men man får sine ting

• #11   1. mar 2013 Karsten - ja det er rigtigt! Men han vil gerne sætte dem på hvis jeg bare kommer med cyklen, det havde han intet imod, sparer stadig en god del.

Jesper - det med at han ikke svarer er vist fordi han er alene i firmaet, så er der vist ikke tid til det, selvom det naturligvis ikke bør være sådan.

• #12   1. mar 2013 har selv lige købt fra http://www.reifenversand.com/
    de var på det tidspunkt billiger end munetmoto og jeg havde dækkende efter 4
    dage kan klart anbefales:)

• #13   1. mar 2013 Carsten - ja, dem har jeg også set, men mynetmoto var hele 3 euro billigere smiley de ryger lige i tanken i stedet for! Hehe

• #14   1. mar 2013 @ simon
    forstålig forstålig det havde jeg også gjordt. det var også bare en mulighed hvis du ikke kendte den men som sagt de var billigst da jeg bestilte for knap en månede siden og det ændre sig jo hele tiden men tror du trygt kan handle begge steder men har selv kun handelet hos reifversanden
    mvh carsten

• #15   1. mar 2013 Bestilte selv fra mynetmoto for et par uger siden, der kom dækket efter 3 hverdage.

• #16   6. mar 2013 Så kom det, 3 hverdage. Det er hurtigt må man sige.
    Men, dækkene er 1 år og nogle uger gamle, men det har vel ikke det store at sige? Eller bør man klage? Et eller andet sted tænker jeg det bør være nyt, som et par måneder gammelt.

• #17   6. mar 2013 Mine var også et år gamle, sådan er det langt de fleste steder også daekonline, og kort sagt ændre det ikke en skid ved kvaliteten... de kan sagtens holde 5 år, og hvis du ikke bruger dit dæk op indenfor 4 år, kører man godt nok ikke meget. smiley Tror ej heller man kan klage over det, der produceres flere dæk end der bruges, og de skal jo sælges... ellers ville man godt nok skulle smide mange fine dæk ud.

• #18   6. mar 2013 Ja, jeg kunne i virkeligheden heller ikke finde på at klage over det:) men troede bare de havde været helt nye. Men nu glæder jeg mig bare til lidt varme så man kan komme ud!

• #19   6. mar 2013 Lidt overdrevet dog, men tankegangen tror jeg holder:
    - men man kan se det lidt som rugbrød i supermarkedet tror jeg. Det bliver bagt på en bestemt dato og den dato er det helt nyt, så bliver det pakket... transporteret... tjekket ind... og når gamle er solgt, fyldt på hylder bagerst i hylden, for at det bliver taget sidst! Ikke helt nyt men stadig salgsværdigt da overskridelses-datoen ikke er oversteget endnu. smiley

Sådan tænker jeg hvert fald... hehe smiley

• #21   6. mar 2013 Øv, så er dit nyere end mit smiley hehe
    Der kom en rar GLS mand med mit, han kørte selv mc!

• #23   20. mar 2013 Ja, de tog lige lidt ekstra. Men det var kun i omegnen af 50 kr ved mig, blev 1700 i alt cirka.

• #25   20. mar 2013 Nårh, smart:) må jeg huske til næste gang.

• #27   20. mar 2013 Jeg fik godt nok min med GLS for 14 dage siden. Men har læst i en anden tråd de sender med lidt af hvert.

• #28   12. feb 2014 Hej allesammen jeg har 1 gang bestilt for 1 uge siden, intet set-hørt endnu, firmaet er fra Cypern, der er intet tracknr mm.må erkende jeg bliver ikke fast kunde, de få kr jeg sparer ville jeg gerne hælde på tanken, kræver dog et bagdæk, ruller en del bedre med det griner.......

• #29   12. feb 2014 tog 2 dage for mig efter betaling

• #30   8. maj 2016 Frisker lige op i en gammel tråd.
    Jeg bestilte 2 dæk d.29/4-16 og har dags dato ikke set skyggen af de dæk smiley
    Jeg har skrevet mail til dem 3 gange, men får intet svar fra dem, så det er nok ikke et sted jeg handler igen.
    Er det normalt at bekræftelse af købet kommer fra denne mailadresse bestellung@mynetworld.com ??

• #31   8. maj 2016 Den 29. var en fredag, de har muligvis først set bestillingen mandag, og så har der været helligdag torsdag, som jeg mener der er i det meste af europa(?). Jeg tror du hører fra dem snart. Helligdage har det med at forlænge leveringstider en del.
    Det var også den mail de sendte fra i 2013 da jeg oprettede tråden her.

• #32   8. maj 2016 Hej smiley
    De står som afsendt d.30/4-16.
    Men ja der har jo så også lige været en helligdag, så de får lige et par dage mere før jeg opretter en tvist på paypal.

Man har bare lidt følsen af at man måske er blevet tørret for 3000,- smiley

Okay så er den mailadresse jo god nok, den poppede bare op i min indbakke som mulig phishingmeddelse, så jeg var squ lidt usikker smiley

• #33   8. maj 2016 Ja det er træls med sådan noget. Men jeg tror de nok skal komme. Nu har jeg efterhånden hørt om en hel del der bruger dem, og de har alle sagt det har fungeret.
    Har du ikke fået et trackingnummer i en mail?

• #34   9. maj 2016 Jeg har ingen tackling nummer fået, jeg har faktisk skrevet en mail til dem hvor jeg spurgte efter et track and trace nummer, men de svarer ikke på de mail man sender ??

• #35   9. maj 2016 Du skal nok ikke besvare mailen du skrev, den nok bare styret automatisk til at sende mails ud ved ordrer. Su skal finde deres service mail.

Blot til info hisbdu ikke tænkte over det.

• #36   9. maj 2016 Hej.
    Det er den mailadresse der er på hjemmesiden som jeg har skrevet til.
    Inden jeg bestilte de dæk der skrev jeg til dem for at høre hvor nye de dæk var, og der fik jeg svar den næste dag.

• #37   14. maj 2016 Hej igen smiley

Jeg modtog mine dæk i eftermiddags, det tog da så også kun 15 dage fra de var blevet bestilt, og til jeg modtog dem, men nu kan jeg da sove roligt igen smiley

Men shit en biks at bestille dæk hos, de svarede overhovedet ikke på de 4 mails jeg skrev til dem, det var først da jeg kontaktede dem via PayPal at de reagerede.

260/40-18 er fra i år, men 160/60-18 er fra uge 36/2014, så det med at 95% af deres dæk er under 1 år gamle holder nok ikke i byretten smiley

• #39   15. maj 2016 nej jeg har heller aldrig haft problemer... man skal ALTID og det gælder hos alle steder huske at skrive i kommentaren man vil have nye dæk fra dags dato da man ikke køre så meget og de skal holde i mange år bla bla.. den har altid virket for mig.

• #40   15. maj 2016 Jeg skrev faktisk til dem inden jeg bestilte og spurgte efter alder på dæk.
    Svaret var at 95% af alle deres dæk vær under 1 år gamle, trods det så har jeg fået et dæk der nærmer sig 2 år.

• #41   15. maj 2016 ærgeligt. Men et 2 år gammelt dæk har jo stadig fuld styrke i 3 år

Kommentér på:
mynetmoto - Levering?

Annonce