491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

gsxr srad utæt for benzin gsxr srad utæt for benzin

hey, var ude for og starte min bike igår der hvor den står opbevaret,
men kunne ikke få liv i den, starteren drejede kun et øjeblik, tror måske mit batteri er dødt, fordi det blev ladet op for 2--3 uger siden,
men men lagde mærke der dryppede benzin ud på gulvet en pøl på 30x30 cm hvor der var vådt og den dryppede ned fra uds, i bunden løftede lige tanken men kunne ikke rigtig se hvor det kom fra, er der nogle der har et godt bud? min tank var fuld da jeg smid den i vinterhi det er den ikke mere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxr srad utæt for benzin
  • #1   26. mar 2013 er tankhanen utæt så den har fyldt motor med benzin og den er løbet i udstødningen og ud nederst i en samling. Tjek motoren ikke er fyldt, for hvis den er og du prøver startenen bliver du meget ked af det

• #2   26. mar 2013 okay kunne da godt være man skule have et tændrør ud og se inden jeg bøjer en pejlstang men havde det i live for en månedes tid siden der kørte den godtnok ringe,
    tankhanen er den de kalder petcock ikke? hvordan tjekker jeg tankhanen?

• #3   26. mar 2013 Husk også at skifte olie og filter før den skal startes.

Har selv prøvet med en utæt hane. Da jeg startede, med alt for meget olie/benzin på motoren, så røg der en masse pakninger,,,, øv øv, men godt din ikke startede.

• #4   26. mar 2013 du skal også lugte til olien, den må IKKE lugte af benzin.

• #5   26. mar 2013 Ja tjek lige at motoren ikke er fyldt med benzin, min GSXR lavde samme nummer og det kostede mig 8500kr i værkstedsregninger sidste år smiley

• #6   26. mar 2013 men vi er enige om der kun kan løbe brændtof ned i motoren hvis flyderen hænger eller ikke fungere som den skal ikke? ellers lukker flyderen jo for brændstof tilførselsen når bundkaret er fuld ikke?

• #7   27. mar 2013 jep

• #8   27. mar 2013 så det er ikke nok den "petcock" eller hane er utæt alene før der løber benzin ned i kammeret så skal jeg da vidst lige have bunkaret a den kabu'er

• #9   27. mar 2013 Det skal være en kombi af utæt benz hane(gætter på den er vacuum styret) og en eller flere svømmere der hænger. Ja karbonaderne af og rens/efterse dem. Men vel og mærke kun hvis der er benz i olien. Hvis der er benzin i toppen af stemplet kan det forholdsvist nemt sive forbi ringene og ned i olien.

Kommentér på:
gsxr srad utæt for benzin

Annonce