Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyd fra gps til interphone ?
  • #1   3. jul 2013 Hvis de kan finde hinanden via bluetooth skal de parres før det virker. Har selv F5 og den finder parrede enheder under opstart. Der kan komme lidt knas med parring hvis enheder ikke er bluetooth aktiveret FØR F5 startes op.
    Men som jeg kan læse mig frem til er det ikke alt bluetooth Navigon er kompatibel med.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #2   3. jul 2013 På din Interphone skal du holde tænd og sluk knappen inde (når den er slukket) hele tiden - indtil den begynder at blinke rød/blå. Herefter tænder du din Navigon og stepper ind i Bluetooth menu'en og søger efter enheder. Hvis du finder din Interphone der... så vælges den - og kort tid efter vil der være dannet kobling. Hvis du ikke finder din Interphone - hvilket jeg gætter på du ikke gør - så sælger du bare din Navigon og køber en bedre GPS! smiley

Hvad angår din Interphone... jovist, den er af ældre dato, men jeg kan berette og forsikre dig om, at den virker fint sammen med TomTom Rider 1, 2, Urban og den nye Wide.. ligeså med Gamin!

• #3   3. jul 2013 Tjaa det var lige ved og næsten - men den skriver at der ikke kan oprettes forbindelse til "FTR server" ?? Men den fandt stmoto (interphone) ved ikke om der er andet nu end at købe en "rigtig GPS" - men tak for hjælpen til dig GTR smiley

Nogen der ved hvor jeg kan finde en manual til den viste interphone og gerne på dansk.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#4   3. jul 2013 Ja!

Den finder du på dette link:
    http://interphone.cellularline.com/wp-content/uploads/2013/06/BTMOTOTO_multilanguage_instructions.pdf

Men... den er på engelsk! smiley

Der er tale om Interphone BT MotoTO - som også kaldes Interphone F1 - bortset fra at F1 aldrig er udviklet... så i stil med Jydekompagniet v1 skifter til v3 - så er den første officielle Interphone altså F2.

Alle manualer for Interphone (også andre produkter) findes her:
    http://interphone.cellularline.com/en/supporto/manuali/

• #5   3. jul 2013 Tak for links:-)

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#6   3. jul 2013 Velbekomme smiley

Kommentér på:
Lyd fra gps til interphone ?

Annonce