3.123 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Kineser "motorcykler" og forhandlere Kineser "motorcykler" og forhandlere

Kan der indføres en simpel regel:

ALLE annoncer med kineser "motorcykler" starter med en pris på kr 2.000.000,- + det beløb annoncen handler om....

ALLE annoncer på dele eller mc (fx til ophug), typisk ivrige forhandlere starter med en pris på kr 1.000.000,- + det beløb det handler om....

Så er det hurtigt og let at bladre i det der interesse én eller omvendt.......og vi er nogle der slipper for grineanfald når der forsøges gemmeleg med skjult agenda for "ting" ingen gider købe.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af nyt komfur 1.000 kr.
  • Rullegardin 650 kr.
  • Skiftning af stikkontakten til jordforbindelsen stikkontakt. 800 kr.
  • Elektriker til opsætning af 2 lamper hen over to kontorborer plus et ekstra dobbelt stik 1.336 kr.
  • Rensning af gulv og reoler 1.000 kr.
  • Græsslåning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kineser "motorcykler" og forhandlere
  • #1   23. jul 2013 hvorfor ? hvad er der galt med at køre på en kineser ? har du nogensinde selv kørt på en ? der er faktisk nogen af den der rigtig flotte og dem er der lagt ligeså mange timer i som i en honda/suzuki/kawasaki/aprilla og sidst men ikke mindst harley.jeg har selv haft en kineser og kørte ca 10.000 km uden at røre motoren overhovedet,ja,olieskift og filter blev da lavet,men den kørte en hel del bedre end min suzuki GS850,den skulle have nye tændrør hvergang det blev forår,lifanen startede og kørte når den skulle og det den skulle,hvergang. også selvom den evt havde stået stille i flere mdr uden at være startet.

• #2   23. jul 2013 Kanon ide !!!!

Jeg har det også tit som en muslim, der er blevet lokket til at tygge i en kotelet ...:-)

• #3   23. jul 2013 Der er vist en der føler sig truffet. Kvalitet og pris hænger sammen, det er en sandhed man må se i øjnene. At en ny motorcykel kan køre 10.000km er vist intet mirakel, det skulle de fleste klare. Hvis dit behov er en kineser, så er det en kineser du må have. Hvad er i øvrigt oddsene for at alle folk følger Torben A's forslag?

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #4   23. jul 2013 Er det ikke nok at dem der ejer siden, måske laver det om, og kræve en minimumspris selvom man ønsker bud. Folk sælger joh ikke en R1 for 5000,- anyway.

• #5   23. jul 2013 Torben ønsker at det skal være mere overskueligt at finde rundt i annoncer i markedet..
    Måske en okay ide, tror bare den er svær at indføre, ellers kunne folk måske bare lære at bruge søge funktionen, også inden de opretter nye forum indlæg med emner der har været oppe 100 gange før.. (på ingen måde henvendt til dette emne, men mere generelt)

• #6   23. jul 2013 nu var min ikke ny,men fra 2008,jeg har indtil flere hondaer nu,men ville ikke sige nej tak til en kineser igen.

• #7   24. jul 2013 Altså én ting må jeg give Torben ret i .. Det ER sgu nederen, specielt med forhandlere som prøver at sælge nye MC´er ind over 0-10.000kr´s annoncer .. Det må da være en uendelig dum spade som sidder hos den likale MC eller aotu forhandler, og FYLDER siderne op med de annoncer .. JEg sidder og vil købe en Mc eller dele til max 4000kr, og så banker det op med nye Kawa´er til 2,458kr i afdrag pr måned ..

En spadeforhandler .. for det er da LIGE det jeg "pludselig" gør ( suser ud og køber en ny Kawa EN 700 eller noget på afdrag ), når jeg sidder med kun 4000kr og vil købe noget billigt !!1 .. jov jov .. selvfølgelig gør jeg da DEt, hvis forhandleren er SÅ super smart at dutte 74 afdragsannoncer ind midt i det hele, så jeg bliver vildt pissed over at jeg ikke kan finde det jeg leder efter ... "Pludselig" LØBER jeg da ud i glæde og køber en "ny" GL køgelandevej MC på afdrag

• #8   24. jul 2013 Nu er der også fundet den Kris i Warma'en....

• #9   25. jul 2013 Ok.... Jeg har får sat lidt skub i snakken.....for og imod, jeg skriv til admi og ser om der er plads til forståelse.... Under hensyntagen til annoncører og andet godtfolk.

Jeg er sgu lige glad hvad folk køber eller køre på, men en bedre inddeling er at foretrække.....specielt i "Marked"

Der er jo også sket en del omkring special interesser for caféracere, scramblers osv

Kommentér på:
Kineser "motorcykler" og forhandlere

Annonce