Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af MC importeret fra Holland
  • #1   22. maj 2014 du skal bare have den Hollandske registreringsattest smiley

• #2   22. maj 2014 Jeg købte for nogle år siden en hollandsk MC til reservedele, for den ikke have de rigtige dokumenter. Og en søgning i forum bekræfter at der kan være et problem. Så jeg vil gerne høre fra folk der har erfaring

• #3   23. maj 2014 spørg Skat eller en synshal, de har det rigtige svar første gang.

• #4   23. maj 2014 Hvis du kikker ved en forhandler får du garenteret alle parpier og se og så ved du hvad der skal med , som jeg husker det er en Holansk reg atest grøn /blålig ( først i 90 ca ) men der må være nogle der kender en dansker i Holland der kan svare nøjagtig smiley kan det overhovedet betale sig i det market vi har i dag i Dk , husk af fordi de forlanger guld er de somme tider tilfreds med sølg også forhandler , byd rigemelig uden at svinebyde

• #5   23. maj 2014 Har selv lige importeret en fra Holland.

Alt du skal have er den originale registreringsattest, som syns manden kigger på. Når du så skal have nummerplader, skal du helt aflevere den.

Jeg har også et import dokument til min, men det er der ingen der behøver se.

• #6   23. maj 2014 jeg har også selv impoteret fra Holland og som jeg skrev er det kun den originale registreringsattest der skal bruges intet anden smiley

• #7   23. maj 2014 Jeg her fået synet en mc. Fra Kina. Og da synsmand og skat ikke ku læse på papire hva der stod søgte jeg om Inport af mc uden reg att. Og det lykkedes. Men skat skal bruge extra tid. Og en del papir arb.

Kommentér på:
Køb af MC importeret fra Holland

Annonce