982 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Road Rage/ vej vrede Road Rage/ vej vrede

https://www.youtube.com/watch?v=tHbh2l9eoHE&nohtml5=False

https://www.youtube.com/watch?v=KrMTYz2CgCQ&nohtml5=False

Nu ved jeg godt dette er temmelig ekstremt (Amerikansk self...) smiley

Men hvor slemt er det egentlig i Danmark? smiley
Synes tit jeg oplever det kommer op på bt/eb/lokal aviserne, men hvad er jeres oplevelser ude i trafikken? Både gode og dårlige... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Road Rage/ vej vrede
  • #1   10. apr 2016 Nu har jeg kun kørt siden Marts sidste år. Og er overrasket over hvor lidt folk de rager i trafikken. Har kun oplevet én gang der var en dyttede og råbte efter mig pga jeg lane splittede, ellers virker folk ret chilled i forhold til usa osv smiley

• #2   10. apr 2016 Han er lidt uden om det selv. Hvorfor ikke bare holde bagved og vente.

Har set det et par gange med bilister som kører fuckt og jagter den anden med kamera. Fordi de kommer først i sving bane. Hvor begge har haft grønt. Jagtede en bilist en
    Morgen fordi han kørte helt retarderet og jagtede den anden. Selvom han selv startede problemet. Men det er en Brian mentalitet og mig mig mig.

• #3   10. apr 2016 Der er en respons video på situationen her:

https://www.youtube.com/watch?v=oRu8CbIgs3E

Men hvis først man prøver decideret at slå en anden person
    ihjel ved at påkøre pågældende, så er man da lidt forskruet.

• #4   10. apr 2016 Er selv helt med på at de er 2 om at slås i disse video'er! Og synes generelt det er hjernedødt fra begges side, at blive ved... Men ja, det er jo sket så... smiley

Men er glad for at høre det er sjældent, det opleves på vores breddegrader smiley
    Er ikke helt sikker på hvordan jeg selv ville reagere, men ville nok være stoppet op (evt i en situation/sted, hvor han ikke kan køre mig ned) for helt ærligt, har folk lyst til at slå på folk med "rustning" på??? smiley
    (jeg kører altid med læderdragt og udstyr... Kan godt være han ikke gør i video...)

• #5   10. apr 2016 https://www.youtube.com/watch?v=dONyv-Cwkoo Nok det eneste rigtige at gøre i begge situationer

• #6   10. apr 2016 Okay!!!
    Det er så ikke helt det jeg havde i tankerne... smiley
    Men ja, det illustrer min pointe smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
    #8   10. apr 2016 En enkelt gang har jeg selv stået overfor en mand, som først gjorde alt for at køre mig af vejen fordi han mente jeg overhalede for tæt på ham på motorvejen - og dernæst måtte undskylde sin opførsel, da jeg stod med ham løftet 20 cm over jorden i kraven, i stort set blindt raseri.
    Det blev dog ikke til mere end det, og vi gik hver til sit i fred og fordragelighed efter lidt udveksling af synspunkter omkring trafiksituationen.

Jeg lanesplitter meget hvis jeg kører i tæt trafik, men har stort set aldrig oplevet at folk gik så meget til yderligheder som de gør i f.eks USA. De senere år synes jeg faktisk at folk er blevet bedre til at give lidt plads, sådan generelt...

• #9   11. apr 2016 Oplever tit folk er pissed når man lanesplitter smiley
    Hver gang prøver man at forklare dem at de hverken kommer hurtigere eller langsommere frem af at de stopper en ved at trække ind mod midten...

• #10   11. apr 2016 jeg oplever mest at det er mig selv der bliver sur. mest når folk trækker ud foran mig osv. Men det altid overstået efter et par udvekslinger af div håndtegn ??

• #11   12. apr 2016 Jeg er faktisk enig med Sajmon, og jeg lanesplitter også en del.

• #12   12. apr 2016 Oplever meget meget sjældent et problem. Der kommer et dyt en meget sjælden gang imellem og jeg lanesplitter en del.

Kommentér på:
Road Rage/ vej vrede

Annonce