473 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Mekaniker søges i Odense! Mekaniker søges i Odense!

Hej alle.
Jeg har lige købt såen en fin CBR F2 fra 91, som ikke gider at starte. Startede den en morgen, med choker, kørte 500 meter, og så var det som om den druknede. Kunne første starte den efter en time, og næste dag samme problem. Dog har den ikke kunne starte siden. Har hørt at det kan være tændrørrene der er problemet, eller skidt i kaburatorene... men da jeg absolut ikke selv er kyndig på dette område, ville jeg høre om der er nogle mc-mekanikere der kan anbefales i Odense -gerne til SU-venlige priser.

Venlig hilsen Mads Skytte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker søges i Odense!
  • #1   22. mar 2007 Prøv, når den går ud, at åbne tankdækslet - hvis det lyder et sug når du åbner, så virker udluftningen i tanken ikke..

Så er udluftningsslangen enten i klemme (har prøvet det) eller også er det stoppet.
    Hvis det er stoppet er det nemmest at lave det ved at købe et tankdæksel med indbygget udluftning..

• #2   22. mar 2007 Men ja, det kan også være de andre ting, glemte jeg lige at skrive...

smiley

_________
    Jakob

• #3   22. mar 2007 Hej Jakob.
    Tak for svar- det vil jeg forsøge, hvis jeg da ellers får den startet igen... lige nu er den temmelig slukøret : )
    MVH Mads

Kommentér på:
Mekaniker søges i Odense!

Annonce