591 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

genhugning af stel nummer ???? genhugning af stel nummer ????

Er der nogen der ved hvordan det fungere med en genhugning af stel nummeret...

Jeg har købt en cykle i england og tænkte vidre over at stellet var malet, nu har jeg været ved at trække malingen af og opdager til min rædsel at der er spartlet i stellet....

Nu er mit spørgsmål hvordan får jeg lov til at hugge numret fra det her mc stel over i et andet.... det er et Delta box stel så der er ikke så meget at gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  genhugning af stel nummer ????
  • #1   27. mar 2007 Biver nok svært.

Du skal kunne bevise at stellet har været stjålet samt at det er det stel, men de kan vist nok ultralydscanne (tror jeg det hedder) stellet da nummert efterlader et tryk igennem hele metalet, men tror ikke det er helt billigt.

Men held og lykke.

• #2   27. mar 2007 Har du betalt afgift af den? for ellers så kunne du vel bare bruge et andet stel, som du inde på med det stelnummer det har.... SKAT er vel kun interesseret i stelnummer og tilhørende papirer, resten er vel uinteressant...

• #3   27. mar 2007 sur røv palle pop.(har lidt svært ved at lade være med at grine) ses gamle.

• #4   29. mar 2007 det er pisse nemt det er APLUS der står for det og de skal bare se skaden og så får man et stykke papir på at det er oki at genhugge nummeret

Kommentér på:
genhugning af stel nummer ????

Annonce