MC-ture og andre forums MC-ture og andre forums
Der findes jo en hel del forum på nettet for MC-rister.
Nogle Mc-rister er i klubber og så er der os klubløse.
Da jeg blev MC-rist erfarede jeg at det kunne være skønt,at køre alene, men at køre med, eller mødes med andre har også sin charme.
På www.mingler hvor jeg meldte mig ind, fandt jeg forummet mc-Mingler, og dermed en masse mennesker der som jeg ikke er i klub. Er også herinde og håber på at kunne deltage i arrangementer herinde næste sæson.
Men på Mc-mingler kører vi ofte, da det hele opstår ved at en laver en tråd...med tur og så er det jo bare at hoppe på.
Tror jeg har været på 20 ture i år med dem, planlagte som spontane. Træf på toppen og her sidst i weekenden var vi samlet til Fyn rundt. Det var sgi hyggeligt, fordi pludselig mødtes vi alle på tværs af landet.
Den sidste weekend i september skal vi så til skåne, da nogle svenskere mener, at vi nu skal samles der.
Nå det var bare lige nogle gode oplevelser jeg ville dele med jer herinde. Mener jo godt man kan være med både her og på www.mingler.dk mc-mingler.
Hilsen hector
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 189
Tak for henvisningen....har meldt mig til....men kun for hyggen og køreturenes skyld....er sørme ikke single!
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 218
hilsen hector
MC-ture og andre forums