578 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Lednings/kabel spaghette Lednings/kabel spaghette
Ja meget off topic
Vi kender det alle ,
Her i hustanden har vi ca 10 stk lader a la Mobiltlf GPS Foto Lygte osv
Derudover har vi , ja en bunke div kabler til Video div ubs rs22 netværk og en hel masse andre kabler som altid ligger de forkerte steder og næsten altid viklet ind i hinanden
Vi har et kontor , hvad gør i andre , at rulle dem sammen er ikke en options
Man må da kunne hænge dem op på en eller anden måde så det er til at holde styr på
0 synes godt om
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 101
Næste ord... En kanal.. Det vil og bliver det pæneste..
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.928
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 28
eller hvis du er proff sætter du en kabelkanal med stik op på hele kontoret
http://www.greenline.dk/Produkter/165/Rehau-Installationskanal
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
Nixen ikke i det her hus
Kanal ikke forstået !
jun 2009
Men det ene kabel skal måske bruges i den bærebare i stuen den ene dag og næste dag skal den lades i soveværgelset , , dvs jeg skal kunne fjerne et kabel af gangen uden problem og slask hænge det tilbage igen
efter brug
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
De her "elektroniske prylar" - som de siger hinsidan - har jo ikke så lang levetid, så jeg er begyndt med at gå dem igennem en gang imellem - og så kasserer jeg alle dem jeg ikke bruger længere - hold da kæft, hvor det hjalp:-)
jun 2009
Kan huske man kunne få sådan en Slipse ting hvor man kunne åbne div lag og finde det rigtige slips frem , og tror enda man kunne få dem elektrisk , men det kræver nok bare en oplader mere !!!
jun 2009
tja hvorfor ikke
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 172
jun 2009
Ja eller denne , de siger det kører skide godt , selv om de kun har lidt problemer med dødsfald ind imellem , , læs hele siden igemmen især brevkassen , der er dælme mange gode
Jeg er meget tilfreds med at modtage High-Speed Strøm fra Jydsk Atomkraft... Men jeg har haft en del problemer med min projekter der normalt kører en opløsning på 1024x768, den er ALT for kraftig nu, jeg blev nød til at lave en tilbygning for at få den langt nok væk til man kunne holde ud at se på lerredet uden brug af for mange par solbriller på en gang... Hvilket også har resulteret i af billede nu er på omkring 15x20 meter. Det skal så lige siges, vores lerred holdt ikke længe! - Men beton-væggen bagved, den er der da endnu, og vi har fået noget specielt maling der kan klare høje temperaturer, der er kun et problem nu, når vi ser film, så kan naboerne også se dem, filmen er næsten lige så tydelig på bagsiden af vores armerede jern-beton væg... Og det er ikke specielt fedt når man ser de film meget sent på TV1000!
http://www.jydskatomkraft.dk/sw3462.html
Lednings/kabel spaghette