Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jagttegn
  • #1   16. maj 2011 (link fjernet)

• #2   16. maj 2011 takker

• #3   16. maj 2011 Allan > Eller kontakt din lokale jagtforening. Kender flere i Esbjerg der har taget det igennem deres lokale jagtforening.

• #4   16. maj 2011 Du kan jo også vælge at være selvstuderende,- sådan gjorde jeg det i sin tid.
    Læs godt og grundig på de ting du SKAL vide, og træn noget afstandsbedømmelse, og så op til teori og praktisk prøve.

• #5   16. maj 2011 MN.²º¹¹ hvis der ikke er nogle til at lære manden om våben håndtering, så er læseriet spildt, for så dumper han med et brag. Allan jeg vil anbefale du melder dig til aof kurset og så læser op på pensum. Et 3 dages kursus er fint hvis hvis du har absolut klæbehjerne. Held og lykke

• #6   16. maj 2011 har fundet et kursus på lolland..lidt langt at køre, men prisen er kanon hvis jeg finder 2 pers mere... så vi samlet er 3.... har en bror som er int, så jeg håber jeg finder en mere...

har ikke super klæbe hjerne, men kan da huske mit navn...:-D "tror jeg"....

• #7   16. maj 2011 (link fjernet) Allan prøv linket, det er god og sjov træning.

• #8   16. maj 2011 hehehehe ja fine prøver:-D tak..

har måske fundet bogen, vildt og jagt til lidt billige penge..... de sgu ellers dyre de lære bøger

• #9   17. maj 2011 stoppede ind ved hubertushuset idag...nær ringsted/benløse.... ikk en god oplevelse...

måske havde de meget travlt, men det virkede ikk som et sted en "ny jæger" gik hen for at få råd..... var der i 30 min gik rundt og bare kiggede...

men der var ikk en der stoppede op og bare spurgte om de kunne hjælpe....

jeg lignede nok mest et stk råvildt fanget i et par forlygter på en bil.:-D

nå pyt, jeg leder videre..:-D

• #10   17. maj 2011 Det var da ellers dejligt man kunne gå rundt i fred, syntes sku det er mere irriterende at de kommer springende når man lige er trådt ind smiley
    Det er jo bare at henvende sig hvis du skal bruge hjælp.

Hvad ledte du da efter?

• #11   17. maj 2011 brian J : både og:-D jeg er bare lidt LOST i alle de rifler..Har læst/set en del på nettet og spørg kollegaer som er jægere.

Men jeg kunne godt bruge en god time på at få en forklaring på riflen+optik, som der passer mig.:-D

Jeg har set de 7 videoer på naturstyrelsens hj.side.. Ganske ok er de da.

Men jeg mangler generelt alt. Tror ikk haglbøsse jagt er for mig, ihvertifald ikke til fugle jagt. Men jeg kan jo blive overrasket.

Jeg kigger efter mest riflen og tilbehør, samt diverse ting, som man bør have. de små ting, som jeg sikkert ikk engang selv har tænkt på.:-D

pyhhhhahaaa sikke en smørre

mvh
    Allan

• #12   17. maj 2011 Okay, men vent til du har jagttegnet i hus vil jeg sige, du har så en bedre forståelse hvordan riflen virker og I kan snakke om faldgrubber for nybegyndere. I en jagt butik er det stadig salg det drejer sig om selvom de fleste nok gerne vil finde dig den rigtige riffel. Du kunne også starte med en brugt riffel, der er masser til salg, nogen næsten ikke brugt. Du skal også have våbenskab inden du køber riffel.

Opret dig inde på nordisk-våbenforum, der er flere som "os" nyjægere og garvede gede der gerne vil besvare spørgsmål. Selvom du nu kan læse dig til alt derinde.

Hvis du læser samtlige indlæg indenfor kategorien, er det helt sikkert du ikke er LOST mere smiley

Knæk og bræk.

• #13   17. maj 2011 brian j : er bruger derinde..:-D.... prøver da også at få læst det mest nødvendige derinde... men som alle store mænd i denne verden, så står der en "PUPPET" master bag os alle....
    OG HUN, vil jo gerne se/høre hvad jagt egentlig koster... og ja der er sikkert nogen som "hun skal bare holde kaje , osv.." smiley men men, jeg prøver bare at se hvad niveauet er på, så jeg kan spare op mod et bestemt beløb...

har kigget efter brugt, men svært at finde noget jeg syntes om. er ude efter "plastic" skæfte og en god all round riffel. 30-06 eller 308.

Kommentér på:
jagttegn

Annonce