985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Kan ikke sove, det imorgen!! Kan ikke sove, det imorgen!!

Jeg får min MC hjem imorgen mellem tolv og et. Jeg har ventet på denne dag sååååå læææænge!
Så skal kortet bare bestås D. 6 og have nogle plader på den igen og så er det ud og nyde sommeren på min Honda CX 500 C.
Det er en dejlig følelse at vente på sin første MC. smiley

Hvad for i ellers aftenen til at gå med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke sove, det imorgen!!
  • #1   19. maj 2011 kan huske jeg fik min bil hjem næsten en måned før jeg havde kortet, og kunne bare ikke vente, på min fødselsdag bestod jeg køreprøven, men var der plader på bilen nej smiley fordi det var helligdage så kørte vi helt til Ålborg for at hente plader, årha der blev kørt den dag smiley

• #2   19. maj 2011 glemte at skrive det først var 3 dage efter min fødselsdag der kom plader på smiley

• #3   19. maj 2011 Tilllykke med din fine mc....

• #4   19. maj 2011 er i harzen. Pisse smadret efter 800km på en 400RR hehe

• #5   19. maj 2011 (total smart ass "mode" on)
    Mener du ikke ".....,det ER i morgen"???
    (total smart ass "mode" off)

;o)

Jamen så tillykke med den nye cykel!!

• #6   19. maj 2011 Hehe, kender godt følelsen. Det er med at nyde den.

Aftenen den går bare med at slappe af. Fik lige taget en god svingtur i de små veje her til aften. Faktisk den første af den slags turer i år smiley Så her er humøret også højt.

• #7   19. maj 2011 Jamen ventetiden til i morgen er da ingenting... det bliver da meget værre at vente på kørekortet, når cyklen står og smiler til en! Held og lykke med prøven :o)

• #8   19. maj 2011 UUH TAKKER ALLE SAMMEN!

Thomas: Jeg har også bevidst stilt den hos min bror så jeg ikke gør spontane ting jeg vil fortryde. He he. Nej, pladerne skal være på FØR kortet, bliver NØD til at nyde min første tur og helst samme dag. smiley
    He he.

Mirza; Waow, det lyder ret heftigt. Er det ikke i Tyskland?

Thomas Z:
    Øøhhmm.
    (smart mode ON)
    JO, men det var ER eller !!.. Og !! tiltrækker flere folk samt stave fejl, så kan folk både dele min glæde og rette mig for noget jeg godt ved!
    (Smart unicorn mode OFF)

Totally cool, det bliver unitastisk!

Thomas M:
    Det lyder som en god aften tur! smiley

• #9   19. maj 2011 Det går jo helt fantastisk med at stave, det er godt det ikke er eksamenerne jeg skal op i. smiley
    Søren. Ja, men der er heldig vis ikke så langt til D. 6 så nu knokler jeg også som en gal for at bestå!

• #10   19. maj 2011 jo det er så, det min første fjerne tur på mc, vennerne gad ikk så må man alene smiley tillykke med Hondaen!

• #11   19. maj 2011 Mirza A:
    Waow, alene? Hold da op, det kræver alligevel en del overskud!
    Når jeg bliver liiidt mere sikker i trafikken tager jeg sgu til Finland! smiley

• #12   20. maj 2011 Ikke for at gøre dig ked af det men du må hellere have det her i baghovedet:

http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=163348

• #13   20. maj 2011 Tue:
    No worries, I have a unicorn, and 9 lives like a cat. And a book about zombie survival. Let the Mayans to be with me and my bike!
    Og jeg kender nogle momoner, jeg er udødelig.

• #14   20. maj 2011 Tillykke med maskinen - og en velvalgt maskine endda ;o)

• #15   20. maj 2011 Tillykke tillykke! smiley ...kør nu forsigtigt i starten!

Jeg fik min første cykel som 17 årig, og byggede på den 1 år, før jeg tog kortet på min 18 års fødselsdag. Smadrede MC'en samme uge... det var hårdt...

• #16   20. maj 2011 René: Mange tak, ja jeg var i lang overvejelse over hvilken jeg ville have, men min kærlighed til den model stod altså højeste! Så måtte det altså blive den, selvom folk sagde jeg ikke skulle købe den for den var for "stor". smiley

Claus: Ja for pokker, jeg skal bare ud og køre lidt rundt i nordvest i starten, så senere ud på de lidt vildere veje. hehe.
    Øøøøv! Den er ikke sjov. smiley

• #17   20. maj 2011 Stor og stor - det er en lettere tung dame, men også en motorcykel du kan have i rigtig mange år og "vokse" på. Den er solid og rigtig god til de lange ture :o)

• #18   20. maj 2011 René. Jaja, men det var der nogle der ikke syntes jeg burde investere i. Men samtidig også folk der siger det er en rigtig god begynder cykel, så jeg må jo bare erfare selv, jeg er alligevel for stædig til andet. He he. smiley

• #19   20. maj 2011 Sådan skal det også bare være, men jeg kender modellen og VED at det er en bundsolid maskine. Så må man gøre op med hvad en god begynder maskine er. Jeg synes at en maskine der ikke slår benene væk under en, ikke kræver den store vedligeholdelse og kan klare en god distance må være en god starter. Derudover er den billig at forsikre, reservedele er lette at få fat i - og så ser den jo dejlig ud :o)

• #20   20. maj 2011 Haha, det er godt at høre noget positivt omkring den. he he.
    Ja, er den så også det?
    Har du en forsikring du vil anbefale?

• #21   20. maj 2011 Husker ganske udemærket fornemmelsen da jeg ventede på min CB750FII.... tiden var uendelig lang..

Tillykke smiley

Kim.

• #22   20. maj 2011 du kan forsikre den (ansvar) igennem GF til under 2000kr pr år.
    med mindre de slår ned på din alder.

Kommentér på:
Kan ikke sove, det imorgen!!

Annonce