3 Minister, fået Millionbeløb formeget udbetalt 3 Minister, fået Millionbeløb formeget udbetalt
Men nu er det blevet besluttet at de ikke skal betale det tilbage. det sgu flot....... de har jo heller ingen penge i forvejen,og de har da også fortjent lidt extra for det flotte arbejde de laver .. lol lol sikke noget pis.
hvis hr , Hansen får sat 250kr for meget på sin konto, så ryger de sgu retur før man kan sig sodavand..
http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/219734/vk-ministre_overbetalt_med_24_millioner.html
damm. damm .. damm..
læste samtidig , at en dame på kontanthjælp , som havde vundet for ca 140.000kr vare i bingo, bla 3 brødrister, 100 par sokker , et gavekort til en rejse på 30.000kr osv osv
hun bliver trukke det beløb fra sin kontant hjælp ..lol lol
den er sgu helt gal. skulle det ikke være muligt at hun kunne forkæle sig selv og sin fam lidt med den lille gave hun har været heldig at vinde , uden at blive trukket i hoved og røv..
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45579402:tvpr%C3%A6mie-g%C3%A6lds%C3%A6tter-arbejdsl%C3%B8s.html
mvh
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.453
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 742
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
hvad er der egentlig galt i det ?? Hvis en bistandsklient vinder 90 mio i lotte, skal han/hun så fortsætte med at modtage støtte ?
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 58 MC-er: 20 Annoncer: 2 Emner: 57 Svar: 642
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.559
Det rager mig en skid, hvem der får hvad..
Samfundet er ikke et sted hvor alle er lige og skal heller ikke være det!
De folk, der har haft nosser og stræben og intelligens til at tage lange uddannelser og besidder stillinger med højt ansvar, får mere end os andre..
I øvrigt er de bl.a de samme folk, der betaler kontanthjælpen..
Og hvorfor er hun ikke i A-kasse osv osv..
Jeg er helt enig i, at man ikke bør trækkes for materielle gevinster og ydermere får folk på revalidering alt for meget hjælp, men jeg har det ligesom Keyser. Folket har selv valgt.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 742
Det er der da for helvede ikke nogen af os der har stemt på..
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.453
netop... det er ikke ministrene jeg peger finger af, men systemet, ifølge loven skal de ikke betale tilbage, det kan godt være de selv vil, men systemet siger de ikke behøver, og ja det er sgu mærkeligt
mvh
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 205
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 113
Jeg ved godt at mange tænker...jaja den klaphat kan jo bare stemme på de rigtige...Hvem er de rigtige spørg jeg så????? Jeg kan slf godt selv stå ude foran borgen og sige min mening, hvor er det en flok pader der sidder derinde,men jeg får nok ikke meget ud af det,men hvis der nu står 10000 eller flere kunne det hjælper på det.
Hvis de siger til den danske befolkning skal hoppe siger vi alle i kor (Hvor højt skal vi hoppe)
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 113
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
Tænk på Helle Thorning og hendes frifundne skattesag:-)
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 470
(link fjernet)
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
Gosh.....
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 58 MC-er: 20 Annoncer: 2 Emner: 57 Svar: 642
får de ikke deres vilje eller magt i et parti, er de ikke blege for at hoppe over til et andet.
det gælder selvf. ikke alle, men de sørger sku for dem selv...
"vi arb. hårdt...må pensioneres som 60 årig"
"alle skal ha lønstop...bare ikke os"
osv....
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.717
apr 2006
Når dette er sagt, og hvis vi overfører forholdet til privat-regi, så vil det jo være således, at løn og/eller eftervederlagt for ens ansættelsesperiode ikke kan kræves retur, såfremt modtageren i god tro har modtaget disse penge, og betaleren (arbejdsgiver) forøvrigt har administreret efter regler- og tolket proceduren på denne måde.
Der er jo ikke tale om én fejl. Der er tale om en fejlfortolkning over en lang periode, hvor både arbejdsgiver/tager har fulgt nogle retningslinier der på bagkant viser sig er forkerte. Enhver som er ansat i privat-regi ville jo reagerer voldsomt hvis én lønudbetaling var 500% højere (eller mere) end den normale løn. Vi så tilfældet for kort tid siden - vist nok en Føtex medarbejder. Det siger sig selv - de penge kan han jo ikke beholde - det ville være i ond tro.
Sagen er som at koge suppe på en sten... og hvordan fanden skulle en politiker kunne styre rundt på sine rettigheder og have 100% kontrol over sine vederlag, løn og pensioner... når end ikke de folk som er ansat i Folketinget til at styre sagerne kan?
Ville du ikke stole (næsten) blindt på dit lønkontor?
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.717
apr 2006
Under normale omstændigheder kaster alle vel et øje på deres lønseddel og mere eller mindre er enige. Hvis du f.eks. har fået udbetalt "udetillæg" over flere år, og det viser sig sidenhen, at disse udetillæg ikke var begrundet, så ville du nok ikke være villig til at sende dem retur, vel? Det problem var/er og bliver arbejdsgiverens, dens lønkontor - som forøvrigt har administreret efter forkerte (set på bagkant) regler.
jul 2006
Jeg er ikke helt enig med dig.... Folk med de lange uddannelser og de "store" jobs, er jo bare dem der var bedst egnede til det.....Det berettiger nødvendigvis ikke til højere indtægt og status....Men det er den samfundsmodel vi har valgt....
De velbeslåede har jo kun råd til at betale for kontanthjælpen pga kontanthjælpsmodtagerens behov for penge....Det er en symbiose mellem rig og fattig, hvor fordelene sagtens kunne fordeles mere lige, hvis ellers folket var indstillet på det........ Men det er svært at kæmpe imod "dyret" i os selv....
apr 2006
Eksempel: To asfaltarbejdere opholder sig på vejstrækningen, den ene arbejder solidt den anden driver tiden af og yder mindre. Hvem bør tjene mest? Eller noget andet: Du har som ung et ønske om at tjene en god løn, så derfor vælger du en erhvervsretning - og når dit mål - og får reelt den gode løn. En anden har ikke den ambition, vil bare have "en normal løn", men begge er glade og kan klare sig. Er der noget galt i det billede?
Jeg kan godt følge din noble tankegang, men jeg får myrepatter når man gentagne gange vil påpege, at det ikke er legalt at tjene penge, at have ambitioner, at kunne opnå goder - og hvis man opnår disse fordele ved hjælp af hård og målrettet indsats, så skal man bare slippe slanterne til den/dem der ikke vil yde en indsats. Det er i min optik IKKE legalt!
jul 2006
Vi gør alle det vi er bedst egnede til, og bidrager derved til det samlede billede.... Hvordan vi så afregner, er jo så noget vi i fællesskab beslutter...... Det er sådan set bare det jeg mener...
Verden ville jo sagtens kunne bestå uden et økonomisk system. Det ville bare være en anderledes verden.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
3 Minister, fået Millionbeløb formeget udbetalt