1.241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

MC FERIE - OFF ROAD FERIE - hvor skal vi tage hen ? :D MC FERIE - OFF ROAD FERIE - hvor skal vi tage hen ? :D

Jeg var for par år siden på zakynthos, hvor jeg lejede en yamaha xt offroader, og drønede øen rundt,. Fantastisk!

Vil gerne noget endnu mere off road relateret nu, hvor bør jeg flyve hen og opleve det en uges tid?, -hvor man lejer en off roader cykel, og køre noget bjerg ruter, i hed varme. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC FERIE - OFF ROAD FERIE - hvor skal vi tage hen ? :D
  • #1   8. jul 2016 En Hollandsk fyr hvis side på facebook hedder WhereIsWiljen kunne være god at spørge. Han er vist kommet til Spanien nu, efter lang tur fra Asien mod Holland på en Kawa 250 offroader. Han er på dagligt og burde have et godt bud.

Ellers ville jeg gætte på at Pakistan eller Marokko kunne være fedt! Spanien har også fine bjerge, men måske ikke de lange offroad veje, mest grusveje op ad bjergene til huse.

• #2   8. jul 2016 Hvad gav du for sådan en mc tur i Grækenland ? smiley Fedt ser det ud

• Gumledyr G
    Gumledyr G Tilmeldt:
    feb 2014

Emner: 5 Svar: 47
    #3   8. jul 2016 http://www.biketravelspain.com/

Har ikke personligt erfaring, det er en dansker der har firmaet og de får god ros alle steder.

• #4   8. jul 2016 Thailand Chiang Mai , så får du ikke ulimativ Off road kørsel !
    + den fedeste oplevelse med overnatning i junglen osv

Jeg har adresser på folk dernede

• #5   9. jul 2016 Ved ikke hvorfor der er kommet et IKKE ind i sætningen

• #6   10. jul 2016 Var lige i Norge, så har lige set jeres beskeder nu.. På zakynthos kostede det 800kr ar leje MC i 4 dage, og rigeligt tid til at se hele øen. Billetten med hotel husker jeg ikke da jeg var dernede med min familie, men det var billigt ved jeg.!

• #7   10. jul 2016 Prøver og læse op på det med Thailand. Men er bange for edderkopper smiley smiley

• #8   10. jul 2016 Biketravelspain har jeg også hørt godt om, jeg har bestemt mig for det skal afprøves på et tidspunkt smiley .
    Tips og adresser til din tur på Zakynthos?
    #4 Chase, info på din tur også?

Kunne jo være man kom forbi de steder engang smiley

Kommentér på:
MC FERIE - OFF ROAD FERIE - hvor skal vi tage hen ? :D

Annonce