892 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 39 Svar

Blondiner :o) Blondiner :o)

Blondinen havde lige vundet 50.000,- i Lotto.
"Hvad skal du bruge alle de penge til?" spurgte hendes veninde.
"Tjaeee" svarede blondinen "et kørekort, og for de sidste 1.000,- vil jeg gå ud og spise."

Hvofor holdt blondinen op med at amme sit barn?
Fordi det gjorde for ondt at varme maden....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af grafitti 5.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 65 kvadratmeter, lister, døre og dørkarme, gulve, skabslåger, vaskeskab og vinduer 1.500 kr.
  • Tage 5 loftlamper ned ifbm flytning 560 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • LE fejl på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.146 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blondiner :o)
  • #1   17. jul 2007 hmmmmm..... Jesper altså... smiley

• #2   17. jul 2007 Hahaha.... Føler du dig truffet Line??

• #3   17. jul 2007 haha - mere!!

• #4   17. jul 2007 Blondinen sidder og græder, da hendes chef kommer forbi.
    Chefen spørger ind til hva der er galt.
    Blondinen siger Min mor er lige kommet på hospitalet..
    2. timer senere sidder blondine stadig og græder.
    Chefen: Hva er der nu galt?
    Blondinen: Min søsters mor er også kommet på hospitalet...

• #5   17. jul 2007 Gnæk-gnæk....

hende har jeg været kæreste med ;O)

• #6   17. jul 2007 smiley Keep em' comming smiley

• #7   17. jul 2007 JA nu vi er der så kom da med noget mere.... hehe
    I like it c",)

• #8   17. jul 2007 Hehe hva delen er der flere der føler sig truffet lige pludselig Mathilde? smiley

• #9   17. jul 2007 2 kvinder: Hvordan ved vi at Gud er en mand ???

Fordi hvis Gud var en kvinde, ville sperm smage af chokolade....

• #10   17. jul 2007 Hahaha den var god Gitte smiley

• #11   17. jul 2007 Blondiner i almindelighed

- Der står sytten blondiner udenfor et diskotek. Hvad venter de på?

- Den sidste. De skal være atten for at komme ind!

--------------------------------------------------------------------------------

- En politimand stopper en blondine, som kørte den forkerte vej i en ensrettet gade:

- Ved du hvor du kører?

- Nej, men hvorend det er, kan det ikke være rart, for alle folk er på vej væk.

--------------------------------------------------------------------------------

- Hvad er blondinernes parrings-råb?

- Næste!

- Hvad er brunetternes parrings-råb?

- Alle blondinerne er gået hjem!

- Hvad er det første en blondine gør om morgenen?

- Præsenterer sig selv!

- Hvad er det første en blondine gør om morgenen?

- Tager sit tøj på og går hjem.

- Hvad er forskellen mellem en blondine og telefonboks?

- Der er kun en, der kan bruge telefonboksen af gangen.

- Hvad er forskellen på en tallerken og en blondine?

- En tallerken kan kun knaldes en gang, en blondine kan knaldes flere gange!

- Hvad er ligheden mellem en blondine og en ølflaske?

- De har begge to luft fra halsen og opefter!

- Hvad gør man, hvis en blondine kaster en håndgranat hen til en?

- Samler den op, tager stiften ud, og kaster den tilbage.

- Hvad kalder man et blondine-skelet i skabet?

- Sidste års "gemmeleg" mester.

- Hvad kan slå en blondine, uden at hun opdager det?

- En tanke.

- Hvad sagde blondinen til fysikeren?

- Jeg elsker atomfission! Hvad bruger du som madding?

- Hvad siger en blondine, der er på toppen af sin karriere?

- Velkommen til McDonalds!

- Hvad siger man til en blondine, der ikke vil gå med en hjem?

- Tag en øl mere...

- Hvor går blondiner hen for at møde deres bekendte?

- Urtehaven.

- Hvor mange blondiner skal der til at lave et kreds-løb?

- To. En til at stå i bade-karret og en til at række hende føn-tørreren.

- Hvor mange blondiner skal der til at skifte en lys-pære?

- "Hvad er en lys-pære?"

- Hvor mange blondiner skal der til at skifte en lys-pære?

- Fire. En til at holde pæren i soklen, mens de andre drejer stigen rundt.

- Hvordan begår en blondine selvmord?

- Hun samler alt sit tøj i en bunke, og hopper ned.

- Hvordan beskriver man en blondine omgivet af lallende idioter?

- Smigret.

- Hvordan beskæftiger man en blondine en hel dag?

- Giver hende en pose M&M's, og bede hende lægge dem i alfabetisk rækkefølge.

- Hvordan forvirrer man en blondine?

- Det kan man ikke. De er født sådan.

- Hvordan får man en blondines øjne til at lyse op?

- Man lyser ind i hendes øre med en lomme-lygte.

- Hvordan får man en blondine til at ændre mening?

- Man puster hende ind i øret!

- Hvordan holder man en blondine underholdt i flere timer?

- Man giver hende et stykke papir, hvor der står "Vend venligst" på begge sider.

- Hvordan kan man se, at en blondine har spillet computer?

- Der er læbestift på joysticket.

- Hvordan kan man se, hvem der er blondinens kæreste?

- Det er ham med et bæltespænde, der svarer til mærket i hendes pande.

- Hvordan prøvede blondinen at dræbe en fugl?

- Hun smed den ud fra en klippe!

- Hvordan tænder en blondine lyset om morgenen?

- Hun åbner bildøren.

- Hvorfor arbejder blondiner syv dage om ugen?

- Ellers er man nød til at gentræne dem om mandagen.

- Hvorfor blev blondinen fyret fra M&M fabrikken?

- Fordi hun smed alle dem, hvor der stod W på ud...

- Hvorfor får blondiner ikke kaffepauser?

- Det tager for lang tid at genoptræne dem.

- Hvorfor kravlede blondinen over glas-muren?

- For at se, hvad der var på den anden side!

- Hvorfor skabte gud blondinerne?

- Fordi får ikke kan hente øl fra fryseren.

- Hvorfor spiser blondiner ikke pulver-suppe?

- De kan ikke finde ud af at få vand ned i de små poser!

- Hvorfor var blondinen stolt af at have gennemført sit puslespil på 6 måneder?

- Der stod "2 til 4 år" på pakken!

• #12   17. jul 2007 Blondiner og biler

Hvorfor får blondiner aldrig kørekort?

De lægger sig på bagsædet med det samme de kommer ind i en bil.

Hvad er forskellen på en Rolls Royce og en blondine?

Kun få har været inde i en Rolls Royce.

Hvorfor kører blondiner i BMW?

De formår at stave til det.

Hvorfor foretrækker blondiner biler med soltag?

Der er bedre plads til benene.

Hvorfor har blondiner altid en tøjbøjle i bilen?

Hvis de skulle låse sig inde.

Hvorfor kørte blondinen 50 gange rundt om blokken?

Blinklyset havde sat sig fast.

Hvad er forskellen på en blondine og en engelsk sportsvogn?

En engelsk sportsvogn er trang at komme ind i.

Politibetjenten: "Hvor befandt De Dem da De blev påkørt?"

Blondinen: "Foran bilen..."

En blondine blev standset i en trafikkontrol.

- Der mangler nummerplader på bilen, sagde betjenten.

- Det gør ikke noget, sagde blondinen, - jeg kan nummeret udenad.

- Hvad er forskellen mellem en blondine og en limousine?

- Ikke alle har været i en limousine!

- Hvad er forskellen mellem en blondine og en Porsche?

- Man låner ikke en Porsche ud til sine venner.

- Hvorfor har blondiner to bildøre med i ørkenen?

- For at lave gennemtræk

• #13   17. jul 2007 Mathilde synes du de er sjove ??? jeg synes hellere vi skulle have nogen om mænd...

• #14   17. jul 2007 Hvad er forskellen på en intelligent blondine og den afskyelige snemand?

Den afskyelige snemand er vistnok blevet set et par gange.

• #15   17. jul 2007 Min personlige favorit:

A blonde walks into a bank in New York city and asks for the loan officer. She says she's going to Europe on business for two weeks and needs to borrow $5,000.

The bank officer says the bank will need some kind of security for the loan, so the blonde hands over the keys to a new Rolls-Royce parked on the street in front of the bank. Everything checks out, and the bank agrees to accept the car as collateral for the loan. The bank's president and its officers all enjoy a good laugh at the blonde for using a $250,000 Rolls as collateral against a $5,000 loan. An employee of the bank then proceeds to drive the Rolls into the bank's underground garage and parks it there.

Two weeks later, the blonde returns, repays the $5,000 and the interest, which comes to $15.41. The loan officer says, "Miss, we are very happy to have had your business, and this transaction has worked out very nicely, but we are a little puzzled. While you were away, we checked you out and found that you are a multimillionaire. What puzzles us is, why would you bother to borrow $5,000?"

The blonde replied, "Where else in New York can I park my car for two weeks for only $15.41?"

• #16   17. jul 2007 KLaus så stopper du hehe smiley

• #17   17. jul 2007 smiley - hvem afslørede pointen ? smiley

• #18   17. jul 2007 hehe smølf ja er også bare sjov... for vi blondiner har det bare sjovere smiley meget sjovere

• #19   17. jul 2007 Jaja Blondiner har det sjovere, men brunetter ved hvad de griner af smiley

HAHAHAHHAHAHA

• #20   17. jul 2007 hehe smølf kan være vi skal varme op med en fyraftens cult i dag smiley

• #21   17. jul 2007 Blondiner og brunetter

- En blondine og en brunette går en tur i parken. Pludselig siger brunetten:

- Ad! Prøv at se på den døde fugl!

- Blondinen stopper, kigger op og siger:

- Hvor?

- Hvad kalder man en blodig, forslået person, der ligger i grøftekanten?

- En brunette der har fortalt for mange blondinevittigheder.

- Hvad er en blondine, brunette, blondine, brunette, blondine, brunette?

- En blondine der slår vejrmøller.

- Hvad kaldes en brunette med en blondine på hver side?

- En tolk.

- Hvad er forskellen mellem en blondine og en brunette, der er kørt over?

- Der er bremsespor foran blondinen.

- En blondine og en brunette blev gravide på samme tid og fik barn på den samme dag.

- Et års tid senere stak blondinen hovedet ind af døren hos brunetten og råbte stolt:

- Hej Rikke, lille Sanne sagde sit første ord i dag!

- Jaså? Kom det fra den lille brunhårede baby, der sad på gulvet i gangen.

- Og hvad sagde hun så?

- En blondine og en brunette hopper ud fra et tårn. Hvem rammer jorden først?

- Brunetten. Blondinen er nød til at spørge om vej.

• #22   17. jul 2007 En blondine og en brunette arbejdede på et kontor med en kvindelig chef, som ind i mellem forlod kontoret meget tidligt. En dag da chefen var gået, blev de enige om at snyde sig til et par fritimer. Brunetten nåede hjem og fik ordnet haven, og blondinen kom hjem fandt manden i seng med hendes chef. Blondinen listede afsted igen, og kom hjem til normal tid. Næste dag sagde brunetten: "Det var en god idé, det bør vi gøre igen en dag", "ikke mig" svarede blondinen, "jeg var lige ved at blive afsløret!".

• #23   17. jul 2007 Jeg synes lige jeg vil understrege at jeg intet har mod blondiner og absolut ingen fordomme har hvad blondiner angår.
    Blondiner er nogen hyggelige og rare mennesker og man har det altid godt i et selskab med mange af dem.

Det jo også lidt cool altid at være den klogeste ....

av av av smiley

• #24   17. jul 2007 jo det lyder bare som en brand go ide smukke smiley så må vi lige købe et par cult smiley hvem siger blondiner ikke er kloge det her er jo tydeligt bevis på 2 kloge blondiner der varmer op før skagen med et par cult smiley

• #25   17. jul 2007 Er det nu også klogt? - hvis maven ikke ka' tage det er du jo lidt kost i weekenden!

• #26   17. jul 2007 kost = lost - sorry smiley

• #27   17. jul 2007 nej msåke ikke men tror godt at den kan klare en cult det håber jeg smiley kram

• #28   17. jul 2007 Jeg skal X'e fingre for din mave i weekenden- hehe

Ved hvor surt det er at ligge og krampe sur gul galle op i 3 dage fordi maven ikke synes den kunne ligeså meget som humøret. smiley

• #29   17. jul 2007 Aftenskolelæreren:
    "Hvad er det der lever i havet, men kun går på land for at parre sig?"

Blondinen: "Kan det være dem ude fra boreplatformen?"

• #30   17. jul 2007 Christian godt du støtter os... hehe ham har fanget pointen i at hjælpe Blondinerne smiley

• #31   17. jul 2007 Brunetten ser blondinen vaske hår UDEN vand...
    Brunetten: Du skal da bruge vand...
    Blondinen: Hallooooo.... der står altså til tørt hår på shampoo-flasken!!!!!

• #32   17. jul 2007 Michael er lige nød til at høre dit bevæge grundlag for at samligne giftemål med en blondine til helved ?? smiley

• #33   17. jul 2007 Det er godt nok ikke en blondine joke - men syntes da den er meget god:

KÆRE HOTLINE

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, 1.2 og 1.3.

Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.

Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet.

Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op, når jeg starter computeren - og det overvåger alle mine aktiviteter. Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere.

Når jeg prøver at køre dem får jeg beskeden: "Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer der ikke understøttes af Kone 1.0".

Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.

Kan I hjælpe mig?

På forhånd tak

Den forvirrede og frustrerede bruger

SVAR FRA HOTLINE:

Kære forvirret og frustreret

Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme.

Problemet skyldes hovedsagligt en misforståelse.

Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et nytte-og underholdningsprogram.

Der tager de fleste fejl!

Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt.

Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret.

Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med at have flere problemer end de før havde med Kone 1.0.

Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen.

Du kan eventuelt læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Programfejl".

Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl, lige meget hvad de skyldes.

Det bedste du kan gøre er straks at skrive: \\UNDSKYLD
    , før styresystemet vender tilbage til normal.

Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse.

Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen.

Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels 2002.

Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde Miniskørt 3.3.

Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50 % af systemressourcerne.

Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store
    systemressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet der er tilbage, efter Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.

Med venlig hilsen

Hotlinen…

• #34   17. jul 2007 Hekto ja ja what ever... smiley er jo ligesom ikke det, at det kommer an på han fangede vel pointen hihi smiley

• #35   17. jul 2007 De rigtig lange blondine vittigheder

- En ung fyr er blevet ansat i en pornobutik. Allerede den anden dag kommer chefen ind og siger, at han er nød til at gå i nogle timer og at den nyansatte må passe butikken så længe.
    Lidt efter kommer en hvid kvinde ind, peger på dildoerne på disken og spørger: Hvor meget koster den hvide dildo?

150 kr.

Hvor meget koster den sorte?

150 kr. for den sorte og 150 kr. for den hvide.

Jeg tager den sorte. Jeg har aldrig prøvet med en sort.

Lidt senere kommer der en sort kvinde ind og spørger: Hvor meget koster den sorte dildo?

150 kr.

Og hvor meget koster den hvide?

150 kr. for den hvide og 150 kr. for den sorte.

Jeg tager den hvide. Jeg har aldrig prøvet med en hvid før.

En time senere kommer en ung blondine ind og spørger: Hvor meget koster dildoerne?

150 kr. for den sorte og 150 kr. for den hvide.

Hmm ...hvor meget koster den skotskternede på hylden derhenne?

Det er en speciel model. Den koster 500 kr.

Blondine betragter den et øjeblik og siger: Jeg tager den. Jeg har aldrig prøvet med en skotskternet før.

Noget efter kommer chefen tilbage og spørger, hvordan det er gået.

Den nyansatte svarer: - Fint. Jeg har solgt en hvid og en sort dildo, og desuden har jeg solgt din gamle termoflaske for 500 kr.

En mand har fået støvet en blondine op og fået hende med sig hjem. Efter flere timer med udmattende sex, vakler han ud i køkkenet for at erstatte energitabet. Han fylder et stort glas op med kold mælk, men føler i det samme at manddommen stadig er brændende øm.
    I stedet for at drikke mælken, stikker han udstyret ned i mælken for at køle den ned. I samme øjeblik kommer blondinen ud i køkkenet og udbryder: Åh, jeg har altid undret mig over, hvordan i fylder dem op igen.

To unge blondiner var ude at tomle og havde fået kørelejlighed med en lastbil, men de måtte sidde omme på ladet.

Pludselig mens de kørte på en lang dæmning eksploderede det ene dæk så lastbilen blev slået ud af kurs og røg i vandet.
    Chaufføren fik sig reddet ud af førerhuset, svømmede i land og blev spændt stående på bredden og ventede på at de to passagerer skulle komme op af vandet. Men tiden gik og efter en stund regnede han med at alt håb var ude.
    Lige som han vendte sig for at gå, dukkede de to blondiner imidlertid op af vandet, hostende og harkende, og klarede lige at svømme ind til bredden.

Hvorfor tog det så lang tid?, spurgte chaufføren. Jeg troede I var druknet.

Den ene blondine hev efter vejret og stønnede: Vi kunne ikke slå sideklappen ned...

En sød ung blondine kom ind på en bar og bad om en dobbelt whisky. Hun tømte drinken i en slurk, satte glasset fra sig og faldt bevidstløs om på gulvet.

Hjælp mig lidt, sagde bartenderen til to unge mænd som sad ved baren, og sammen bar de blondinen ind i baglokalet og lagde hende på en divan.
    En af den kiggede lidt på hende og sagde: Hør her: Der er jo ikke andre her end os. Lad os bolle hende.
    Det var de andre med på og de tog hende efter tur.

Et par timer senere efter var hun ved at komme til sig selv igen uden at fatte hvor hun var, og forsvandt fortumlet ud af døren.

Næste aften sad der seks mænd ved baren da den søde, unge blondine igen kom ind og bestilte en dobbelt whisky. Hun tømte den i en slurk og faldt bevidstløs om.

Bartenderen og de seks mænd bar hende ind i baglokalet, lagde hende på divanen, og blev hurtigt enige
    om at bolle hende efter tur.

Aftenen efter var der tyve mænd ved bardisken da den søde, unge blondine kom ind og bestilte en dobbelt whisky.
    Akkurat som de forrige aftener tømte hun den i en slurk, besvimede og blev båret ud i baglokalet, hvor bartenderen og de tyve mænd bollede hende efter tur.

Da blondinen kom ind i baren den fjerde aften sad der over 50 mænd og ventede.
    Du skal vel have en dobbelt whisky som sædvanlig? Spurgte bartenderen.

Nej tak, sagde blondinen hurtigt, jeg tror jeg tager en fadøl. Jeg kan vist ikke tåle whisky, for hver gang jeg drikker får jeg de forfærdeligste smerter i underlivet dagen efter.

En velstående aktiespekulant var gift med en smuk blondine og havde alt, hvad han kunne ønske sig af materielle goder.
    Men en dag brød markedet sammen og værdien af hans aktier faldt til nul. Da han trist og modløs kom hjem ud på aftenen sagde han til konen:

Nu må du lære at lave mad, Sanne, så vi kan afskedige kokken.

Blondinen tænkte sig om et øjeblik og sagde: Og du må lære at elske, min skat, så vi kan afskedige chaufføren.

To svenske blondiner var på rundrejse i USA og startede med et besøg i New York City. Da de fik øje på en butik med skiltet "Hot Dogs" udbrød den ene:

Se, her i Amerika spiser de hunde!

Lad os købe en, så vi kan finde ud af hvordan de smager, sagde den anden.

De købte hver en hot dog og satte sig på en parkbænk. Den ene foldede papiret ud, studerede indholdet, vendte sig rundt mod veninden og sagde:

Hvilken del af hunden fik du så?

En ung velskabt blondine havde altid ønsket sig at komme en tur til Australien.
    En aften traf hun en sømand på et værtshus, og han var straks villig til at hjælpe hende med at få ønsket opfyldt.
    Han skulle nemlig sejle til Australien den næste dag og tilbød at tage blondinen med som blind passager i sin kahyt. Den eneste betingelse var, at hun præsterede visse modydelser.

Blondinen indvilligede i dette og om natten blev hun smuglet ombord på skibet.

Ugerne gik og blondinen begyndte at blive led og ked af livet i kahytten.
    En dag gik hun ud på dækket og spurgte en officer, om de dog ikke snart var i Australien.

Australien, sagde officeren forundret, - det her er Oslobåden.

• #36   17. jul 2007 MOTO...

dit første indlæg, hvilket mærke er dit komfur??

3 kogeplader:)

• #37   17. jul 2007 Rasmus: Hvilken tøffelthelt er du, siden du ved hvor mange koreplader der er på en komfur?? ;o)

• #38   17. jul 2007 Okay ikke en blondine joke MEN!!

Hvad siger man til en pige med 2 blå øjne?

- Ikke noget, man har sagt det 2 gange

• #39   29. aug 2007 den var genial den med kone 1,0 smiley
    har ikke lige de store bidrag til samlingen.. beklager..

Kommentér på:
Blondiner :o)

Annonce