Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
DK cykler mod US cykler Hej. Jeg har efterhånden set mange cykler på nettet gennem de sidste to år, da jeg begyndte at interessere mig for d...
Teknik
Oprettet:
1. jun 2005
Visninger:
462
Membran styret karbs hey jeg har skidlt mine de dobbelt karbs på min gsx-r 250 ad fordi den ende af de 2 karb ikke kunne skubbe membranspjæl...
Teknik
Oprettet:
2. jun 2005
Visninger:
636
Kraftige vibrationer fra motoren... Hjælp - inden jeg bliver sindssyg !! I april da jeg fik renset karburatorer, fjernet droslingskit osv., sagde mekani...
Teknik
Oprettet:
18. jul 2005
Visninger:
1.164
Stunt udstyr til MC HVOR? Nogen der har nogle gode links til til steder hvor de sælger stunt/freestyle udstyr til MC, tænkte på det der kit hvor ...
Teknik
Oprettet:
2. aug 2005
Visninger:
789
styr til yamaha rd 350 hej, jeg står og skal syne en rd 350 hvor den ene side af styret er svejset på. styret skal derfor skiftes, og jeg vill...
Teknik
Oprettet:
15. sep 2005
Visninger:
358
Håndbremse!? Er der nogen der har erfaringer med at flytte bagbremsen op til styret, altså som et ekstra "håndtag" ved højre hånd? ...
Teknik
Oprettet:
3. okt 2005
Visninger:
541
Nu har jeg sgu lige brug for et råd!! AAAaaaarrrhhææææmmm..... Jeg er den lykkelige ejer af 2 umbraku skruer, hvor gevindet er drejet over. Det er dem ...
Teknik
Oprettet:
22. feb 2006
Visninger:
2.082
Erfaring med GPS (PDA) montering på MC Ja som overskriften lyder, hvordan fikser jeg lige den? Jeg har en PDA med indbygget GPS antenne som jeg gerne vil ...
Teknik
Oprettet:
27. feb 2006
Visninger:
1.708
Tændingen svigter!! Hey gutter.. tændigen virker ikke på min mc, grunden er at jeg satte 2 ledninger forkert sammen, så det hele gik, så e...
Teknik
Oprettet:
2. mar 2006
Visninger:
492
Beholdere!!! Til bremse og koblingvæsken på styret!! Der har jeg set man kan få nogle andre istedet for de klamme hvide plastik noge...
Teknik
Oprettet:
5. jun 2006
Visninger:
192
Min gixxer overstyrer? Når jeg kører, og især når jeg kører langsomt er det ligesom, at styret er lidt svært at dreje det første stykke, men s...
Teknik
Oprettet:
6. jun 2006
Visninger:
1.245
Styrender (indmad) Hey Jeg skal ha' skiftet mine styrender til nogen andre. Styrenderne er nemme nok at pille af med en stjerneskruetræk...
Teknik
Oprettet:
2. jul 2006
Visninger:
399
Z750S Vibrationer Hej Er der nogle her inde som har gjort noget ved vibrationer i styret. Jeg har kigget en del på nettet og de fore...
Teknik
Oprettet:
27. jul 2006
Visninger:
537
Neddrosling på GSX 1100 F fra Tyskland Hej Forum, Overvejer at hente en GSX 1100 F fra Tyskland, men mange af dem er droslet til 100 HK. Nogen der ved h...
Teknik
Oprettet:
22. aug 2006
Visninger:
1.015
Forhjulet wobbler? På min nye banekværn (R1) Det sker når jeg kommer op i fart 170+, så begynder styret at hullabulla ret meget, hvilket ...
Teknik
Oprettet:
13. sep 2006
Visninger:
511
Bremse Master?? Jeg skal helt kort høre om en bremse master, altså greb væskebeholder og stemplet, alt det på styret ;o) Er der en sla...
Teknik
Oprettet:
3. okt 2006
Visninger:
730
Er urolig uden hænder på styret. Har fået mig en lille Honda CB 500 Hvor den ryster i styret hvis jeg kører uden hænder på styret. De første par sek...
Teknik
Oprettet:
3. nov 2006
Visninger:
969
umbrako 4,5? jeg stod lige og rodede idt med mcen og ville skrue styret af da jeg skal skifte det ud... men ingen af de umbrakoer je...
Teknik
Oprettet:
30. nov 2006
Visninger:
1.110
Fra 36mm til 35mm beslag..? Mit nyindkøbte clip-on styr viste sig at være 36mm i diameter hvor mine gaffelben er 35mm. Surt! Hvordan løser jeg det ...
Teknik
Oprettet:
3. jan 2007
Visninger:
1.013
Yamaha xj600 "snorker" Har kun kørt 100km på min nye XJ600, så jeg er jo ikke erfaren i den maskine - faktisk ikke med nogle mcøer overhovedet...
Teknik
Oprettet:
16. mar 2007
Visninger:
612

Annonce