447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Søren K
Søren K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Hvad skal man vælge? Hvad skal man vælge?

Hej alle sammen

Jeg er på udkig efter en Aprilia. Men ved ikke helt hvad jeg kan vælge og hvordan. Jeg er lige fyldt 18 så MC'en må max være på 34 heste. Det skal være en 4 takt, så man får den rigtige lyd og med stor udstødning. Den må gerne være mere end 34 heste, bare den kan drosles ned til under 34 heste.. Jeg ville have noget i den her stil, (link fjernet) Men kan det overhovedet lade sig gøre, har nok af penge, så længe det er til max 120 000.. Hvad kan man få?

På forhånd, tak for hjælpen

Hilsen Søren Kjær

Ps: skriv gerne links og fulde navne:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal man vælge?
  • #1   12. apr 2007 du kan få min bandit den kan nemt drosles og har også vært den da jeg var 18 har stadig min gamle droslingset til at ligge?????

• #2   12. apr 2007 ja nu er der jo ikke meget ved og køre med drosling... men købt noget du kan styre!! tænk også lige forsikring inden du køber som 18 årige... det kan være svært at kaskoforsikre!!!

• #3   12. apr 2007 Hvorfor i al verden købe så dyr en cykel som første cykel. Hvis du ingen erfaring har med at køre og kun lige har bestået køreprøven virker det for mig uendeligt dumt at købe en cykel til så mange penge. Hva d med en kawa, honda, suzuki eller noget helt andet i omkring 4-500cm^3 klassen der er til at betale både i forsikring og reservedele. rissikoen for at du smider din cykel på et tidspunkt er nok størst mens du er helt "ny"

Just my 50cent, er selv 18. Men det skal være op til dig. tjek evt forum efter "begyndercykler" så finder du tonsvis a læsestof.

• #4   12. apr 2007 fx: http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13144

• #5   13. apr 2007 hmm...120000 som 18 årig...det lyder godt

• #7   13. apr 2007 Du kan købe en racer i 600ccm klassen ligesom jeg.. Sådan en som min står i omkring ~100-105.000 kr. og nogle selvfølgelig lidt under hvis de har gået langt.

Men altså der er jo åbne muligheder:

Yamaha R6 årg. op til årg. 03
    Suzuki GSXR600 årg. 04
    Kawasaki ZX6R 03
    Honda CBR600F

smiley Held og lykke

• Søren K
    Søren K Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #8   13. apr 2007 Hey

Tak til alle dem der har svaret. Jeg vil ik sige mine forældre er så rige, og kommer da også selv til at spare lidt op. Med hensyn til MC'en... Så ville jeg i bund og grund bare have en fed sports mc med den rigtige lyd, og havde hørt noget om det så skulle være en 4 takts. Den må da også gerne have en god acceleration, men er nu mest udseende og lyd der tæller.

Lars K, jeg har kigget lidt på din profil og kan se du har kørt en Honda cbr 900.. hvor meget koster sådan en? Er det en Honda cbr 900 RR? Den har da også en fed lyd ik? altså ik sådan en scooter agtig lyd, skal jo lyde rigtigt:P Hvis du gad og skrive lidt mere om den, ville det være dejligt:D

Hilsen Søren K

Kommentér på:
Hvad skal man vælge?

Annonce