467 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Poul-Erik S
Poul-Erik S
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67

karburator og tændrørsgevind karburator og tændrørsgevind

Jeg som mange andre gamle mc'ister er noget bagklog på alt. Nogen kan måske huske mine indlæg om karber der opførte sig mærkeligt og løb over, 0ringe og alt var skiftet synk var lige i øjet menmen. Som sædvanligt var det en lille dum fejl. på hælen som trykker på svømmernålen var der små ridser og hakker som nålen hængte i jeg polered dem op og wupti den går som en drøm og ingen pisseri. Mit ødelage tændrørsgevind var en bitch 12mm fingevind med 1,5 stgning er ikke lige til at finde bøsinger til, og jeg var ikke meget for helicoiil. Skulle self lave det selv(igen) men jeg fandt en hjemmeside der hedder limshop.dk der har lim der tilsvarre locktie bare til halv pris og det holder har nu kørt 500km uden problemer og har hevet pløggen ug 5-6 gange og det virker. Håber at i kan bruge det til noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  karburator og tændrørsgevind
  • #1   31. mar 2009 vil det sige du kører rundt med et tændrør der er limet i ?

• Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

#2   31. mar 2009 Nej jeg kan godt se at det er dårligt forklaret, grunden til at jeg ikke var meget for helicoil var pga. varmen Loctite har en lim der kan klare det men det koster en krig. På limshop fik jeg det til halv pris. Jeg var nervøs for at coil'n fulgte med op når jeg skruede pløggen op, men den lim jeg købte holder.

• #3   31. mar 2009 Altså en lim der holder helicoilen??

• Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

#4   31. mar 2009 ja var bange for at der ikke var noget der kunne holde til komp og varme så det er efter min mening noget extremt at man kan få lim der holder til det.

Den lim jeg brugte har den enenskab at den tører når luften fosvinder altså når gevindet bliver skruet i faktisk holder den sig flydene uden låg på lige omvendt af hvad jeg plejer at forbinde med lim

• Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

#5   31. mar 2009 det bedste var at jeg kunne lave det ovenfra uden at tage toppen af 1 times arbejde og jeg var en lykkelig mand

Kommentér på:
karburator og tændrørsgevind

Annonce