Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nørresundby...! Hvordan....?
  • #1   5. apr 2006 eller køb dna ... altså avisen og se om du kan finde den der .. smiley

• #2   5. apr 2006 Ja du skal købe adgang til at få hans oplysninger. Sådan fungerer DBA...

Ja mon ikke også det er prøvet ellers har han jo kun prøvet få fat på manden via tanke kraft ! He He

• #3   5. apr 2006 har gjordt.... men han svare ikke og den er lige ble´vet sat ned i pris i mellemtiden.... Det gør jo ikke noget men hvis det er fordi han ikke tror der er nogle der kigger på den så er det jo ærgeligt...! Kunne jo være at der var en her inde der kendte ham...! Så HJÆÆÆÆLLLPPPP

• #4   5. apr 2006 Jan... Tak for hjælpen... Selvfølgelig har jeg prøvet...! Høj til dig og din cykel...! He He

• #5   5. apr 2006 Hej søren.. Jeg har også skrevet på en af dem og får heller ikke noget svar. Men har fundet frem til at de der sælgeren opholder sig i italien i noget tid og så er de i DK. Men ligeledes synes jeg også det er mærkeligt når de ændre prisen osv...
    KK
    Ps. Kan ikke finde ud af om det er noget fusker noget...?

• #6   5. apr 2006 Holy titti fucking Christ, det var godt nok nogle hidsige farver den har. Mon politiet kan finde en paragraf at dække en bøde ind for "unødvendig farve støj"?? Hold da fast. Den ligner jo et Virgin Airlines fly, så skal du jo også have en stewardesse med bagpå som "service"... Det er jo en nødvendighed og måske værd at overveje før du investerer, fordi sådan nogle husbestyrerinder er sgu dyre i omkostninger. smiley
    Lykke til mester!

• #7   5. apr 2006 Virgin sponserer Yamahaer i BSB (link fjernet)
    Tror desværre det er nogenfake DBA annoncer syntes der har været en del R6 og R1 på det sidste hvor man ikke har kunnet få fat i kontakt personen.

• #8   5. apr 2006 hvis dette er tilfældet.... Hvad får de lig ud af det.... Fjolser...!

Kommentér på:
Nørresundby...! Hvordan....?

Annonce