Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændrør fine?
  • Kristian E
    Kristian E Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 5
    #2   27. jul 2012 ny på... smiley

• #3   27. jul 2012 iridium tændrør holder rigtig mange km men er du i tvivl så skift

• #4   27. jul 2012 har du en have traktor, kan du tæste dem mens du tørner startern på....

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.716
    #5   27. jul 2012 Er man i tvivl om alderen, skifter man dem bare med det samme...

• #7   27. jul 2012 De ser rigtig fine ud. Hvis de viduelt ser fine ud, kan de vel holde uendeligt? Eller hvad? Der er vel ikke noget inden i der kan gå galt?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.716
    #8   27. jul 2012 Hvis man er i tvivl, så skifter man dem.

Altså - hvis ikke man kender alder og km stand, så skifter man dem...

• #9   27. jul 2012 Jeg satte iridium tændrør på min CX500, det spillede top i starten. Men efter et par måneder begyndte den at blive svær at starte, den blev endnu sværere. Til sidst skulle jeg sikre mig at batteriet var helt ladet op inden jeg forsøgte at starte den. Første tur til foråret, satte jeg startkabler på fra bilen, og fik kun lige gang i den, og i starten gik den kun på én cylinder. den anden smed bare sort stads ud af udstødningen. efter et halvt minuts tid kom der gang i cylinder 2, og jeg kørte en fin tur. Næste gang den skulle startes prøvede jeg at kigge gnisten inden start, og der var gnist, omend lidt lilla i det. men for sjov fandt jeg de gamle standard tændrør frem og satte i, og efter første tryk på starteren spandt den gamle Honda som en mis.

Der går nok noget tid før jeg prøver iridium igen, og når jeg gør, så tager jeg ikke de billigste over Ebay

• #10   29. jul 2012 Max: Hmm.. Fin info.

• Finn A
    Finn A Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 54
    #11   31. okt 2012 (link fjernet)

Kommentér på:
Tændrør fine?

Annonce