1.218 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Jonas S
Jonas S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Syn med den her udstødning muligt? Syn med den her udstødning muligt?

Godt nytår!
Er der en der ved, om det er muligt at ejerskifte-syne en Harley med den her udstødning (se billede)? Harley'en er fra 46. Jeg har den orig. lyddæmper, men skal ødelægge den udstødning der er monteret, hvis jeg skal have lyddæmperen på.
Hilsen Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn med den her udstødning muligt?
  • #1   2. jan 2014 hvis den er fra 46 ingen problemer der det er før detailforskrifter for køretøjer. så afsted det går

• #2   2. jan 2014 Tro det er lige voldsomt nok at kalde den der for en udstødning. smiley

Den siger nok RØVHUL når du rulle forbi på den...... smiley

• #3   2. jan 2014 det gir ingen mening nogle godt må larme, med en så åben udstødning, ja eller forlænget manifold er det vel bare, og andre ikke må pga. deres alder i mit hoved. men ja <.<

• Jonas S
    Jonas S Tilmeldt:
    jul 2013

#4   2. jan 2014
    Ok ib - tak for hurtigt svar!
    Men af nysgerrighed; hvilke regler/retningslinjer gælder for køretøjer hvis årgang er før detailforskrifter for køretøjer?

• #5   2. jan 2014 Sådan er livet Elias. Der skal være fordele ved at være et gamle Røvhul/have et gammel Røvhul. smiley

• #6   2. jan 2014 Fra den gældende Vejledning om syn af køretøjer:
    Før 01.07.69: Støjniveauet må ikke være væsentligt over støjniveauet i den
    originale udførelse.

Fra Færdselskonvention af 8. november 1968
    Udstødsdæmper:
    53. Enhver forbrændingsmotor, der anvendes til at fremdrive et motorkøretøj,
    skal være udstyret med en effektiv udstødsdæmper.

Fra Færdselskonvention af 19. september 1949
    g. Lydløs udblæsning.
    Ethvert motorkøretøj skal forsynes med en anordning for lydløs udblæsning, der er i stadig virksomhed til hindring af overdreven eller usædvanlig støj, og således, at anordningen ikke kan sættes ud af virksomhed af føreren under kørselen.

• #7   2. jan 2014 En grydesvamp holdt af en stump stålnet og et spændebånd = oldtime DB killer smiley

• #8   2. jan 2014 Stålsvamp til syn, så har du forsøgt at dæmpe den, så skulle den være god nok smiley

• #9   2. jan 2014 Noget andet er at det kan da ikke være rart at køre rundt sådan.
    Hvorfor ikke bare brore et lille hul og finde en DK killer der ikke er ret lang og som passer i diremeter og så sætte den i.
    Noget andet er at det heller ikke er godt for dens moment kurve at have så korte potte med så meget udblæs - der skal lidt modstand til. (med mindre det er en top tune Drag Racer)
    Og det er det jo nok ikke. smiley

• #10   2. jan 2014 tag den med til synsmanden og spørg om det kan synes det er gratis, jeg havde nogle skiver som jeg ikke kunne måle så af med hjulet og ned til synsmanden, de var gode nok så senere same dag kom jeg med cyklen, så spurgte han også bare om jeg ikke bare kunne komme med det hele første gang,

• #11   2. jan 2014 Lad os de se "Banditten" Jonas smiley du må da have nogle bedre billeder af cyklen smiley

• Jonas S
    Jonas S Tilmeldt:
    jul 2013

#12   3. jan 2014
    Fenris: har du et forslag til en DB killer der vil passe? Det skal jo være en kort satan.

Baronen: det er lidt småt med gode billeder, her er det bedste jeg har på lager.

*

profilbillede
  • #13   3. jan 2014 Den ser da rigtig fin ud Jonas smiley smiley

Kommentér på:
Syn med den her udstødning muligt?

Annonce