625 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Pegaso 650 dødpunkt Pegaso 650 dødpunkt

Jeg har købt mig en Aprilia Pegaso 650 1997.

Den kører et Twin-carb 5 ventiler 1 cylinder system smiley Den har lige fået slebet/skåret ventiler, skiftet toppakning, planet topstykke/cylinder og stemplet skulle eftersigende se rigtig fint ud (jeg så kun topppen og det så ud som nyt.

Den trækker rigtig fint, ryster som en 1 cylindret nu gør, den har dog et dødt punkt lige omkring 3700-400 omdrejninger. Dette irriterer mig grænseløst...

Jeg tænkte straks på en karburatorjustering men vil dette have noget at sige på en 1 cylindret? Eller skal man nødvendigvis ud i en omdysning ?:)

V.h Frederik.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Gravearbejde rende der er 15 cm bred og 30m lang 40cm dyb. 3.000 kr.
  • Tapere væg samt tilbud på maling af hele stuen 1.000 kr.
  • Beskæring / klipning af hæk kirsebær laurbær 3.800 kr.
  • Ukrudt og flyt jord og ny græs 5.000 kr.
  • Udskiftning af wc 8.500 kr.
  • Diverse indflytningsopgaver 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pegaso 650 dødpunkt
Kommentér på:
Pegaso 650 dødpunkt

Annonce