Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blink relæ 2 ben
  • Martin  D
    Martin D Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   19. maj 2014 Ja .. kan det på nogen måde lade sig gøre og koble uden om det gamle relæ ?

• #3   19. maj 2014 Hvorfor køber du ikke bare et blinkrelæ til diode lygter, fås for 99kr. i thansen. Det med at sætte modstande ind er noget bøvl hvis modstanden ikke er korrekt.

• Martin  D
    Martin D Tilmeldt:
    sep 2011

#4   19. maj 2014 Det er sådan et relæ jeg har købt. Det som er problemet er at der sidder et standart relæ på cyklen hvor der går 9 ledninger ind? ?

• #5   19. maj 2014 Arrh er du nu også sikker på du har fat i det rigtige smiley

• Martin  D
    Martin D Tilmeldt:
    sep 2011

#6   19. maj 2014 Næh :b
    Derfor jeg beder om lidt hjælp hvis der lige var en der vidste det smiley

• #9   19. maj 2014 Godt så, tvivler stærkt på du har fat i det rigtige relæ, umiddelbart burde der ikke sidde mere end 2 ledninger på blinkrelæet. Ved ikke om du kan høre relæet klikke når du blinker? nogen gør det andre ikke. Men ellers så piller du et relæ fra ad gangen mens dit blinklys er sat til at blinke og når det så går ud, wupti så har du fundet det rigtige smiley Og det med de 9 ledninger skal du ikke pille fra.

• Martin  D
    Martin D Tilmeldt:
    sep 2011

#11   20. maj 2014 Det blir nok systemet med modstande. Har fundet det originale relæ og det har 9 ledninger på så det er noget pis. Tak for hjælpen jeg ser på det smiley

Kommentér på:
blink relæ 2 ben

Annonce