{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia classic 50 kickstart
  • #1   4. mar 2021 Hej Thorbjørn
    Det kan man sikkert godt, det ved de meget mere om på scootergalleriet, så prøv at spørge der.


  • #2   5. mar 2021 det kan man , men det er svært at finde delene til det da den kører med RV motoren , den er ikke brugt til ret mange modeller , slet ikke i DK

  • #3   6. mar 2021 #1 det var dog den dummeste henvisning jeg har set i lang tid så kan du jo lige så godt spørge en 8 klasse, de fleste derinde kan ikke banke et søm i en lort uden at ødelægge begge dele

  • #4   6. mar 2021 #3
    Og her gik jeg i den tro at det et MOTORCYKELgalleri.
    Spørgsmålet går på en knallert/scooter, så derfor mit svar.
    Om de kan stikke en pind i en lort rager mig langsomt.
    Jeg hjælper gerne hvor jeg kan, men hvis vi skal oversvømmes med spørgsmål om alverdens scootere af unger på 10-12 år og opefter her på MC galleri er jeg ude.


  • #5   7. mar 2021 #4
    Ja i må undskylde hvis jeg har stilt mit spørgsmål et forkert sted
    Jeg har bare kun hørt tale om min maskine som 50cc motorcykel
    Og om der er 1, 2 eller fire cylindere gør vel ikke den store forskel


  • #6   7. mar 2021 #5 du spørger bare alt det du har lyst til, så må folk jo bladre videre hvis de ikke har overskud til at hjælpe folk yngre end dem selv


    må man spørge hvorfor du ønsker kickstart der må da være noget elstart på sådan en maskine? medmindre det er fordi den er effektforøget og motoren ikke kan slæbe den i gang


  • #7   7. mar 2021 Hvis man kan spørge om knallertspørgsmål i et mc-galleri, så kan man vel også spørge om hvordan man laver romkugler? smiley

  • #8   7. mar 2021 #6
    Elstarten er desværre forlænget sat ud af spillet
    Nok kan jeg godt finde ud af at montere et dæk, skifte olie og batteri, men jeg vil gerne have lidt mere erfaring før jeg roder med motoren
    Det første jeg egentlig havde tænkt mig at gøre i den dur er at rense karburatoren


Kommentér på:
Aprilia classic 50 kickstart

Annonce